NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Doornstruikje, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dat was ik. Maar ik ben dwars en ga het lekker toch doen :p wetende dat het lang niet altijd tot een goede zwangerschap komt.
    Ik ben echt een testfreak en ik test nog liever valse tuurstreepjes voor nod dan dat ik niet mag testen. Erg he ;)

2. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai. Net naar gooische vrouwen geweest. Erg leuk. Aanrader. Jeukende tepels. Check. Steekjes links en rechts en soms zelfs onderin. Check. Vaak plassen en dan gevoelig. Check. Nacht wakker gelegen. Check. Nu dus op tijd liggen. Duim duim.

3. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jynn Heb je dat branderige gevoel eerder gehad??

Adriana hihi je moet doen waar jij je goed bij voelt ;) Maar wel fijn van de tip van chelleke. Enne helemaal niet erg, denk dat er meer wel test freaks zijn toch :)

Plankje haha dit soort verhalen mogen ook gedeeld worden :p Leuk juist!!

4. kinderwens2014

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leona Spannend!!! Slaap lekker ;)

5. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Welneeeee kinderwens... geen test freaks hier 😉 vooral ik niet... nee ik ben het geduldige type... ahum... NOT !!! Heb er denk wel 8 gebruikt laatste ronde. En start al op 8 dpo. Maar deze x niet. Ik test pas zaterdag op 10 dpo. Ik heb ook geen symptomen op het mega slechte slapen, lichte hoofdpijn en bij vlagen dat ik denk mn buik te voelen. Normaal iedere maand al van alles rond 5/6 dpo 😐 duim duim duim.

Jyn het word spannend meid.
    Leona, spannend zeg !!
    Doornstruikje, ah meid .... maybe we'll meet again in de volgende ronde. Knuffel !! Ook voor jou mamadeluxe.
    Tries, he bah rot test !! Op naar n goede test.
    Annemie, wauw wat mooi het begin vd zak is er !! Whoehoe :)
    Knuffel.. hahaha meid je hebt helemaal gelijk. Zwanger word je tussen je benen en niet tussen je oren ! Thanks.. je hebt me aan t lachen gemaakt hihi.
    noontje, hoest daar ? Al gevoelige borsten ?
    Adriana.. spannend he in feb. Heb je dan je intake voor ivf ?

Trusten ladies !!

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @bo. Inderdaad, ivf maar wel in combinatie met pgd (embryoselectie). Ik heb nl een afwijking in mijn chromosomen waardoor een zwangerschap vaak misgaat.
    En, ik wed dat jij 10 dpo niet redt..... ;) Succes!

7. kinderwens2014

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp het volkomen hoor hihi denk als ik net als jullie een tijd bezig ben, dat ik ook die vreselijke testdrang krijg!! Maar zo lang ik dat kan uitstellen, doe ik dat maar ;)
    Ook omdat ik de ovu testen al een gedoe vind. Maar was wel fijn om te zien dat ik een ei sprong heb en daar op kan klussen :)

Ladies good night!!

8. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Annemie Wauw! Wordt erg mooi! Ik zal morgen een foto maken van mijn deken.

Bo87 Dank voor de knuffel! Ik wil bij jou ook nog wel weten of het gelukt is. Hoe ben jij het nieuwe jaar ingegaan?

Leona83 lees ik nou niet goed? Je schrijft toch dat je 8 dagen al aan het bloeden bent maar je gaat wel nog testen? Ik snap het ff niet...

Ik zeg over testen dat je lekker moet testen als je je daar goed bij voelt. Moet iedereen zelf weten, toch?

9. Asuka

Asuka Niet meer actief

Doornstruikje Ik denk dat leona83 bedoelde dat ze op 8 dpo een bloeding had? Althans, zo begreep ik het.

Ontzettend leuk om al gezellig roze te zien, jammer dat het gelijk op gaat met het rood...

Ik lijk deze maand ontzettend veel geduld te hebben, nog geen onbedwingbare testdrang. so far so good... ^^

10. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Bo, hier gaat het eigenlijk iets te goed, nergens last van, geen voortekenen... Heb zo'n vermoeden dat het niet gelukt is :( Nog twee nachtjes slapen voor ik van mezelf mag testen (dan 12dpo), maar ik denk dat als het geen speciale dag was geweest, ik nog niet getest had, maar mss zelfs wel gewacht had tot m'n NOD.

11. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    #851 Maev, 6 jan 2015
    Laatst bewerkt: 6 jan 2015
    Vandaag 11dpo net toch maar een testje gedaan, zie binnen de tijd een heel licht streepje maar vermoed dat het voorgedrukt is zo licht is het... :( ik beschouw hem als negatief krijg hem niet eens op de foto
    En dit is mijn grafiekje (ben niet vanaf het begin aan het tempen)

12. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Maev
    Niet gelijk de moed opgeven!
    ik weet niet of er écht zoiets bestaat als voorgerukte streepjes,, heb ze zelf (nog) niet kunnen ontdekken.
    Je bent nog vroeg met testen, kan nog van alles gebeuren!

Ik heb me toch een partij slecht gesapen, gister ook al.
    Wel heel moe zijn maar niet in slaap kunnen vallen, nu heb ik dat vaker en krijg ik er ook melatonine voor. Maar zolang er de kans bestaat wanger te zijn slik ik dat niet.
    Ook begin ik weer te dromen, zal wel met mijn aankomende NOD te maken hebben, haha.
    Wat me wel een beejte opviel: ik heb nog geen puisten die doorkomen, meestel heb ik dat wel een week voor NOD.
    Ik hoop zo dat dat een teken is!

13. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Melatonine kon toch juist geen kwaad bij een zwangerschap?
    Ik ben mijn oxazepam aan het afbouwen en de slechte nachten aan het opvangen met melatonine op advies van de huisarts...

Maar denk dat onbewuste stress bij mij er ook deels voor zorgt dat het steeds niet lukt of fout gaat! Hopelijk zijn we daar vanaf volgende maand vanaf. (Mijn ex is het afgelopen jaar nogal bezig, zacht uitgedrukt)

14. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen kV test

Witter dan wit...
    Die ene test van action was dus echt heeeeel erg niet goed
    Toch wel balen eigenlijk

15. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Nee, niet eerder gehad. Morgen maar ha bellen. Is niet rood ofzo. Vanmorgen weer een klein propje rood 😊

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Balen!

Hier ook witter dan wit

17. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Adriana !! Weddenschap aangenomen haha. Ik wqcht echt tot zaterdag !! 😃 spannend traject meis. Is de afwijking geslachtsgebonden ? Succes meis !!

Noontje.. ik voel ook niks hoor meis. Alleen het slechte slapen en af en toe voel ik mn onderbuik.. meer niet. Maar je hoeft geen klachten te hebben he 😄 spannend weer..

Jynn heb je geen schimmeltje ?? Sterkte ermee.

Maev.. spannend hoor. Balen van je ex... leuk he exen... zouden verboden moeten worden 😐 sterkte ermee.

Triee.. he gatsie.. balen meis !! Hoeveel dpo nu ?

Tylmare.. vreselijk he dat slapen.. ik heb er ook last van. Ik zit wel onder de puisten. al maanden pff echt mooier wordt ik er niet van 😐.

Mijn temp was weer 36.9... 😄 heb echt vreselijke nachten. Soms voel ik mn buik f maar allemaal niks duidelijks... nu 6 dpo. Ergens denk ik dat het niks is deze ronde.. 😕 zou ik echt weer als n dikke teleurstelling voelen. Deze mnd zooo goed geklust enzo.. haha schiet gewoon ff raak schat 😄 zei ik tegen ml.

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Doornstruikje.. tnx ik zal het je zeker laten weten !! Hoop het ook zo voor jou. Ik snap dat het lastig is hier te zijn. Ik moet ook slikken bij de roze testjes.. gun het iedereen hoor. Maar mezelf nu toch ook wel zeg maar. Ben bang dat ik weer doorschuif... echt mn angt. Ik voel nog niks ... zucht rotproces dit alles. Fijn dat je vakantie relaxt was. Oudjaarsavond bij vrienden geweest maar 1u al thuis in mn mandje. Rot december maand dit x. Bah !! Hoop zo dat het nieuwe jaar mooi mag starten.. en ik zie er steeds enger uit.. mn huid, haren, ik word dikker door emo eten.. bluhh 😐 en dan niet eens zwanger. Het is allemaal geen makkie he meis. Knuffel en alle geluk in de volgende ronde xx

19. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Mijn temperatuur zit de laatste paar dagen constant tussen 37.2 en 37.4. Zou dat een voorteken kunnen zijn? Ik heb dit namelijk nog nooit eerder gedaan

20. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Klinkt positief, wat ik van anderen begrijp is dat het ook op de laatste dag nog ineens naar beneden kan gaan...
    Ik vraag me alleen af of het dan wel betekend dat er een bevruchting is geweest...

Deel Deze Pagina