Sage, Temperatuur je ook? Ik zou erop gokken dat hij geweest is of in ieder geval geprobeerd heeft om te springen. Ik wordt hier inmiddels helemaal geschift van mijn borsten! !! Als ik nu niet zwanger ben weet ik echt niet meer wat ik met mijn lichaam aan moet hoor. Het wordt nu toch wel erg lastig om morgen niet te testen maar ben pas 11 dpo morgen. Zit steeds in2 strijd want ik wil eigenlijk geen witte test zien...
Nee ik temperatuur niet. Ik moet namelijk minimaal 1x per nacht naar de wc, soms ook wel 2 of 3x. Ook altijd op verschillende tijden. Heb gelezen dat het dan niet handig is om te temperaturen. Of kan het dan toch? Heeft het nog zin om het gezellig te maken straks?
Haai, Ik ben nu in ronde 11 en heb de 12e mijn nod. Ik heb maandag plotseling enorme steken gehad net iets boven mijn schaambot. Vandaag enorm veel afscheiding en een bolle buik. Zonder broek het idee dat ik een hele strakke broek draag. Plas meestal maar 3 keer per dag nu wel 10 keer. zou het dan eindelijk zo ver zijn??
Iklees wel eens dat die van de action niet knallen. Zou het toch proberen bij de zwanger en kids te houden dan. Maar het lijkt erop of die er wel aan zit te komen. Die steken kunnen duiden op een eisprong. Nog over de melatonine: omdat het zo wordt afgeraden slik ik het nu ook niet, dan maar op eigen houtje proberen in slaap te vallen mocht ik goed en wel zwanger zijn en het nodig hebben kan ik altijd mijn huisarts om advies vragen Ik ben net niet zo slim geweest. Ik temp nooit... maar wat heb ik net gedaan.... Getempt.... In de hoop dat het íets zou zeggen. Maar dat doet het natuurlijk niet (Het was overigens 37,4) Pffffft
Ik zou gewoon iedere dag proberen op hetzelfde tijdstip t te tempen. Veel krijgen dan toch een mooi rijtje. Vervelend dat je zoveel moet plassen in de nacht. Mijn moeder heeft daar heel lang geleden een training voor gehad en sindsdien gaat dat stukken beter.
Jynn, ik heb ook ontzettend last van mijn borsten maar bij mij is dat een teken dat mijn ongi eraan komt. Net als ik echt denk van pffff ik houd het niet meer, dan is de rode heks daar, en is de pijn ook meteen weg. Hoop natuurlijk dat het bij jou anders is
@ Jynn morgen dag 12. Ik zou testen met die klachten @ Sage ik werk onregelmatig en temp niet omdat ik niet telkens op hetzelfde tijdstip kan temperaturen. @jonymeisj het zou kunnen, het zou ook niet kunnen. Ik hoop het in ieder geval van harte voor je
In hoge doseringen wordt melatonine gebruikt als zwangerschaps bevorderend medicijn. Zijn diverse onderzoeken van te vinden. Ik heb bij mijn 1e zwangerschap (nu trouwens nog steeds) Melatonine gebruikt zonder nadelige gevolgen. Hier werk ik ook onregelmatig en moet ik ook meerdere keren per nacht eruit om te plassen maar ik temp gewoon s'ochtends (s'middags) wanneer ik op mag staan (na het meeste aantal uur slaap) en weet hiermee toch mijn eisprong te vinden. Deze maand ook geen knaller gehad met de actiontesten. Vorige maand wel duidelijk controlestreepje donkerder dan teststreep.
Heb je toevallig een linkje? Tijdens mijn vorige zwangerscha heel internet afgespeurd en alleen maar negatieve of twijfelachtige info over gevonden namelijk. Er worden veel tegenstrijdige dingen over gezegd vind ik Ben wel benieuwd naar dat onderzoek
Spannend meiden die bijna gaan testen! Ik zit vandaag op 10 dpo en vind het zo spannend! Ik wel wat klachtjes/symptomen, maar de meeste heb ik als ik ongesteld moet worden ook. Wel had ik op 7 dpo een felle steek in mijn onderbuik en de afgelopen twee dagen stekende pijn in mijn lies bij te snel opstaan. Dat heb ik anders nooit. Zou dat een teken kunnen zijn?
Heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook gezocht en toen die onderzoeken gevonden. Vandaar dat ik het aan durfde. Ga even kijken of ik ze kan vinden.
Krissie het kan dat je zwanger bent, het kan niet zijn. Waardeloos dat de klachten zo op elkaar lijken
Clinical relevance of melatonin in ovarian and placental physiology... - PubMed - NCBI Uhm deze bijvoorbeeld maar ik zoek nog even verder. Had nog een duidelijkere gevonden toen.
Ja.. die knalt wel! heb er zelf geen ervaring mee lees het alleen hier op het forum regelmatig dat ze vaker niet dan wel knallen. Maar deze is wel duidelijk ja
Melatonin supplementation during controlled ovarian stimulation for... - PubMed - NCBI Bij dit onderzoek hebben ze melatonine gebruikt om meer eicellen te produceren om te 'oogsten' bij IVF.
Melatonin and stable circadian rhythms optimize maternal, placental... - PubMed - NCBI Deze review is wel duidelijk. Ik hoop dat de onderzoeken te openen zijn en dat je engels goed is
ik ga die laatste morgen eens doorlezen. Mijn engels is gelukkig prima in orde dat eerste onderzoek vond ik nog te weinig overtuigend maar in elk geval wel interessant om te lezen dat het ook geen negatieve effecten heeft. thanks!