NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Doornstruikje, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Pff, drukke werkdag gehad, collega die echt grove fouten maakt en dr werk niet doet en daarna een niet-leuke-discussie met manlief (lees: ruzie :( mannen, bah...soms dan), net hier even alle nieuwe pagina's doorgelezen ;) Kan echt niet alles meer herinneren, dus even geen reactie op iedereen, maar dan maar een dikke knuffel voor allemaal tegelijk.

Zag wel dat de lijst niet meer helemaal klopt (ineens twee keer een 15e januari erbij geloof ik en een nieuwe had zich aangemeld (maaike...marijke...zoiets? sorry, weet ook jouw naam even niet meer uit m'n hoofd na zoveel pagina's te hebben gelezen :)) en zij is er niet in verwerkt. Ik kan 'm alleen op m'n telefoon lastig bijwerken :(

Allemaal alvast weltrusten, ik ga deze dag snel vergeten..

2. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Noontje ... idd... mannen. Wat moet je er soms mee he hihi. Snel onder de wol en gauw vergeten deze dag. Je bent wel weer een dagje verder 😉 nod nadert.... knuffel terug voor jou. Kun je wel gebruiken 😄

3. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    #923 Nuf, 6 jan 2015
    Laatst bewerkt: 6 jan 2015
    Wil graag mee kletsen!

Nuf 30 2eronde 2de kindje 14jan nod

4. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit ook op 10 dpo, en de pijn in m'n lies heb ik ook.
    Maar dat kan bij ook komen omdat ik vanochtend voor het eerst na enige tijd ben wezen joggen haha.
    Ik heb wel het gevoel dat ik een soort verrekte spier in mijn rechter buik heb het gevoel komt en gaat.
    Alleen wil ik ook nog niet testen vanwege de zoveelste teleurstelling!

Spannnend.

De dames die naar de volgende ronde zijn wat jammer op naar de volgende ronde met suc6.

Interessant al die verhalen spannend.
    En al die kwaaltjes zijn zo mooi haha als er wat moois uit voort vloeit dan.

5. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi Noon,

Als je dit leest morgen alles weer ok en vergeven is.
    Hoop dat je goed geslapen hebt dat helpt meestal wel

Trusten en goodmorning:)

6. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Jeetje spannend dames

Bij mij is een week van te voren pijnlijke borsten teken van ongi. Over 3 dgn verwacht ik me menstruatie maar heb nu geen pijnlijke borstenm alleen wat druk in me onderbuik. Ja en een bol onderbuikje heb ik altijd voor me menstruatie dus dat zegt niks.. moet wel ineens heel veel naar het toilet

7. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gm dames!

De lijst gaat bijna officieel beginnen!

Spannend wie er nog meer volgen op roze!
    Wij gisteren een heel mooi afscheid gehad van ons familielid. .. zo jong maar zo waardig afgesloten. ...

Had gister ook wat rare dingen. Af en toe een steekje en wat geblub in me onderbuik.... heel vaag!
    En.... brief van erasmus is binnen.....

Er is 1 cryo ingevroren.... dus mocht het nodig zijn hebben we miss nog een extra kansje op deze ivf we uit gehaald..... de andere drie hebben het niet gered helaas!
    Maarja we hopen m niet nodig te hoeven hebben!

Gaan er nog mensen testen vandaag??
    Ik heb ml zover dat k zondag mag testen.... hij wou echt wachten op de datum van zh. Maar dit weekend in mn nod dus als er nog geen rood is gaan we het wagen....

8. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ik mag op rood vanmorgen ongie geworden

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    het wordt wel steeds spannender het dames!

hier ben ik niet zo positief op het moment... vanmorgen rood bij het afvegen namelijk... maar goed, moet ik er wel bij zeggen dat we gisteren gevreeën hebben en dat er toen ook meteen wat bloed uitkwam, dus hopelijk is het daarvan.. maar daarnaast heb ik ook erg weinig klachten, alleen moe (maar mijn zoontje slaapt slecht, dus kan ook daaraan liggen) en last van mijn buik/darmen, slaap bv. altijd op mijn buik en dat lukt nu niet... tja, we moeten toch nog even afwachten... :(

10. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Balen hopeandfaith... Hopelijk volgende ronde raak!

11. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Lees 'm inderdaad nu pas en heerlijk geslapen :) Dank je en Bo: jij ook bedankt voor de knuffel! Vandaag nog een dag werken en dan is het weer klaar voor deze week. (Vind m'n werk overigens echt heel leuk hoor, maar na zo'n dag even niet :p)
    Manlief was al vroeg weg vanochtend, maar kwam vannacht wel tegen me aan liggen, meestal zijn manier om sorry te zeggen ;)

Hopeandfaith, wat balen :( Sterkte en succes voor de volgende ronde...

En Nuf, welkom :)

Nog één dagje en dan mag ik testen van mezelf... Spannend!!

12. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Las net een paar meiden die rood hebben. Balen en heel veel succes de volgende ronde.

Al bijns 2 weken een vreemd gevoel in mijn buik en pijnlijke borsten maar vanmorgen na de wc kreeg ik ong krampen nou maar duimen dat ik niet rood word maar dat het van het hardlopen is van gister. Pfffff wat kan een lichaam je in de maling nemen

13. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat doen mijn borsten zeer vooral mijn tepels.
    werd er gewoon paar keer wakker van vannacht.
    vrijdag verwacht ik mijn nod zo spannend.
    mijn temperatuur nog steeds 37 0

14. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Denk dat ik me definitief mag instellen dat de rode monsters komen... Mijn temp is gezakt naar 36.4 :(

15. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Goedemorgen!
    Hè bah ik zie weer wat rood voorbij komen :(

Ik heb trouwens de zelfbeheersing van een baksteen.
    vanmorgen voor de gein weer getempt. Dit keer voor ik uit bed kwam en die was 37.1
    dus zag dat direct als een goed teken, warebhet niet dat ik nog nooit eerder heb getempt, haha!
    Dus wat doe ik? Een test. Waar slaat dat op? :D
    Hartstikke wit natuurlijk :p

16. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah dames op rood knuffel!

Hier zijn sinds gister alle zogenaamde symptomen als sneeuw voor de zon verdwenen... helaas.. k weet dus bijna zeker dat het niet gelukt is.. maar ja eerste ronde na de pauze dus had ook niet anders mogen verwachten!

Voor de rest: k duim op nog veel meer roze! Wie gaan er verder vandaag of morgen nog testen?

17. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Balen voor de dames op rood :( hopelijk snel roze.

Dames op roze nog gefeliciteerd!

De lijst start idd bijna!

18. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames

Helaas al een paar dames op rood.... Hopelijk in de volgende ronde meer geluk

Hier gister tijdens het vrijen ineens onwijze pijn in m'n baarmoeder... We konden het gewoon niet afmaken zeg maar
    Ik zei tegen m'n vriend.... Als ik 9 mnd zwanger zou zijn zou ik denken dat m'n bevalling begonnen is... Zo'n krampen...

Nu nog een beetje een zeurend gevoel... Hopelijk trekt het snel weg

Misschien heeft m'n lichaam na 4 mk's toch rust nodig.... Maar wil geen pauze inlassen zeg maar 😁😁😁

19. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    Goedemorgen dames!

Vandaag 12 dpo... 2 dagen voor m'n Nod en heb er net toch een testje tegenaan gedaan.... Had mezelf zo voorgenomen pas 9 januari op z'n vroeg te testen maar iedere keer lukt het me niet mezelf te beheersen....(herkenbaar?)
    Vorige maand had ik al 5 dagen voor Nod licht getest met Kruidvat 2v5 en ze liepen met de dag af dus wou het deze keer niet vroeg doen....?
    Heb nu net een zwangerschapstest gedaan van....ja predictor.... Die had ik nog liggen en het is de normale geen early... En hij geeft een streep! Best duidelijk... Maar is hij te vertrouwen? Doe overmorgen denk een clearbleu met weken indicator die heb ik nog liggen...
    Wat vinden jullie ervan?

Groetjes en jullie allemaal succes en hopelijk word deze maand en de opvolgende maanden flink een roze maand!!!

(Heb trouwens 19januari voor het eerst een afspraak in het ziekenhuis om mijn vriend en ik te onderzoeken... Hoop dat dat niet nodig is meer !!!)

20. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    Hier nog 1....

Deel Deze Pagina