Tylmare heb je foto van net ?? Ik heb testen ingeslagen. Alert alert. Zeg dat ik niet moet testen !!!!
Asuka balen meis! Veel geluk volgende ronde Bo niet testen bo niet testen bo niet testen bo niet testen!!!!!
Pffff k krijg hier ook zooo enorm testdrang nu! Maar t is nog te vroeg! Mn pregnyl is er vrijdag pas uit. Bij mij is mn bm mond ttouwens niet meer helemaal potdicht. Dit komt doordat k al eerder een kind heb gehad. Dat zei de fertiarts tegen me. Dat is normaal. Pffff hoop zo dat die ivf gelukt is...!!
Bo Bo luister naar mij NIET TESTEN We hebben de G We hebben de E We hebben de D We hebben de U We hebben de L We hebben de D We hebben GEDULD
Kayleigh hoeveel pregnyl heb je gespoten 10.000ie? Dan is het idd vrijdag Jij hebt het nadeel van die mutsenbollen die een evt menstruatie tegen kunnen houden. Ik duim voor een positieve test
Hahaha ja ladies... het helpt !! Ik ga mn ochtendplas er direct uitgooien en spoelen morgen !!! Ohhhhh is t al zaterdag ?
Nou het valt niet mee zeg Op mijn camera zag het er wat duidelijker uit dan op de computer. Ik vrees dat er gekantelde schermen nodig zijn hiervoor (en de foto in groter formaat bekijken kan ook helpen https://drive.google.com/file/d/0B0sCUpuiSyXhOE93QzRySWh1THc/view?usp=sharing) Bovenste is de actiontest van vanmorgen, onderste een sensitest van vanmiddag met hele lichte urine.
@tylmare Ik zie streepje. Hoeveel dpo zit je? Ik had zulke streepje op sensitest miss iets donkerder op 11dpo. Erna elke dag echt 2x zo donkerder. En nu 13dpo vandaag dus net zo donker als controle (van sensitest). Ik denk dat je zwanger ben! Feliciteren doe nog niet want is echt nog licht maar als morgen het oploopt is echt waar
Ik zit op 10 DPO Ik wil vrijdagochtend met mijn eerste urine opnieuw testen. Deze van sensitest was nadat ik een halve liter water op had... Beetje kansloos ook
ik mag op rood had deze maand twee dagen eerder mijn eisprong en nu drie dagen eerder ongesteld geworden. of dat nu komt door de pregnyl of tarwekiemolie geen idee op naar ronden 4
Tylmare ik zie ze duidelijk zonder kantelen of vergroten of iets op mijn telefoon nog wel dus k zeg echt wel gefeliciteerd! K mag op blauw.. test witter dan wit!
hier ook op rood helaas niet gelukt deze keer... baal er super van, maar ja... duimen voor jullie dat er mooi nog wat roze bijkomen!
Meisje1977, 😂😂😂😂 Tylmare, ik zie ook op allebei heel licht iets, wat spannend!! Bo, kom op, je kunt het (wachten dan hè, testen twijfel ik niet aan )!! Zal ik dan morgen mijn uitslag maar voor me houden, trigger ik je iig niet