En wat jammer, zo veel al op rood Was zó niet de afspraak Nee, dat was een grapje hoor, echt een dikke knuffel en heel veel succes met de volgende ronde!!
Ik vind het goed genoeg streepje op 10 dpo. Ik testte ook middag urine express om duidelijker zien of hormoon oploopt
Oeh wat fijn dat ik niet de enige ben die wat ziet! Vriend zag ze ook! Ik ben nog niet helemaal gerustgesteld, dat ben ik pas als ik de komende dagen géén bloed spot en de tsten oplopen! Ik zag tijdens het scrollen wéér rood voorbij komen. Zoals noontje al zegt: dat was niet de bedoeling! Balen meiden!
Tylmare: voorzichtig gefeliciteerd!! Alle meiden op rood: echt balen! Op naar de volgende ronde. Ik mag op blauw een test die witter dan wit was....ik zit al op 11dpo, dus heb er niet meer zo een hoop in
Rode dames, balennnnnn :x:x:x Veel succes in de volgende ronde Tylmare ik zie ze zonder turen op beide testen. Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Jeetje zeg, jullie maken het me wel heeeeel moeilijk om niet te testen... Ik moet van mezelf eigenlijk wachten tot zondag (14 na IUI) maar ben bang dat ik dat niet ga redden (vrijdag of zaterdag misschien???). Alle "rode dames" balen hoor, hopen op een rozere volgende ronde. Alle "positieve dames" Gefeliciteerd!!!!!! ik steek mijn kop weer lekker in het zand
Meide op rood. Balen succes de volgende ronde Zwanger meiden. Gefeliciteerd geniet ervan Ik heb een vraagje. Als je zwanger bent is je baarmoedermond dan hoog of laag ?????
Even een vraagje Ik wil komende cyclus sowieso met tarwekiemolie gaan gebruiken Ook heb ik wel eens gehoord van teunisbloem olie. Maar weer niet precies waar dit voor is. Ik lees, tegen PMS, maar het zou ook je eitje beter doen rijpen ofzo Wat is handig? Hele cyclus tarwekiem? Of genitaliën voor ei en tarwekiem daarna? Of alleen tarwekiem na ei??? HELP!
Een voorzichtige feli voor de tuurstreep dames! roze dames, feliiii! Iedereen oo rood, balen! Ik hoef niet meer op de lijst, vlak na plaatsen van me bericht ongi geworden (en hoe?!) Eerste keer na mk dus ergens ook wel weer fijn dat t iig weer "normaal" doet
Teinusbloem olie geen ervaring mee. De eerste ronde dat wij probeerde voor een kindje hele cyclus tarwekiemolie geslikt en eerste ronde zwanger. Dit werd een miskraam. Afgelopen cyclus ook geslikt: langere cyclus, korte LF (kan ook nog door de miskraam komen) Deze ronde géén tarwekiemolie, kortere cyclus weer, en tja.. tuurstreepjes nu... Als je beide wil slikken dan teunisbloem olie tót je ei en tarwekiem olie ná je ei. Teunisbloemolie zou goed zijn voor een regelmatigere cyclus(dácht ik) en tarwekiemolie voor de innestelling.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (12) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje (vroege eisprong, nod 31/12) MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leona83, 31, 17e ronde, 2e kindje (samen 4e) Baasje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Jola81, 33 jaar, 17e ronde, 1e kindje 9. (13) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. EvaBram, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje Liva87, 27 jaar, 1e ronde na mk (12-12-14), 2e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje AnoniemMeisje18, 19 jaar, 14e ronde, 1e kindje Adriana, 29 jaar, 14e ronde, 2e kindje Linndy,25 jaar. 2e ronde, 1e kindje 10. (12) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz) Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje (na mk 16 weken) lijntje00, 25 jaar, 13e ronde, 1e kindje meav, 31 jaar, 12e ronde, 2e kindje (1e voor vriend) Simmer, 27 jaar, 2e ronde na ma, 1e kindje Cosy, 29 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje Suikerspin, 32 jaar,ronde 20, 1e kindje MamaTom, 27 jaar oud, ronde 4, 2e kindje 11. (5) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje Knuffel, 39 jaar, 1e ronde IUI, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje CSI, 25 jaar, 1e ronde (na pauze), 2e kindje Wendy188, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje 12. (4) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Marlo, 28 jaar, 6e ronde, 3e kindje 13. (2) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Daantje 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 14. (3) : Nuf, 30 jaar, 2e ronde, 2de kindje Bo87, 27 jaar, 7e ronde, 3e kindje Meisje1977, 37,1e ronde, 1e kindje 15. (3) : kayleigh2007, 30 jaar, 1e ronde (ivf), 2e kindje my first baby, 19 jaar, 1e ronde, 1e kindje (+ 1 stiefkindje) LadyJoey, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje Datumloos (5) : Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12) Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje dees, 34 jaar, 4e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje marijke, 26 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje Buiten de lijst (1): Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje Totaal: 60 Zwanger (4), Ongesteld (7), MMM (5), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (1) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Ik ben er bang voor dat ik ook komende dagen op rood ga. Niet dat ik rood heb gezien, maar meer omdat ik zo'n gevoel heb. Ik ga ook niet testen. Te bang dat ik teleurgesteld word :/
Zo, lekker een uurtje gebodypumpt! Ik zag helaas weer twee rode erbij, balen voor jullie Izzy en Fiona! Heb het meteen aangepast. Ook de aantallen. Zou hij dan nu helemaal kloppen? Vanaf morgen wordt het voor mij een stuk spannender. Mijn kortste lf is 11 dagen, dus ik zou vanaf morgen ongesteld kunnen worden... Nog geen krampen o.i.d. gelukkig. Maar dat kan ook nog de avond ervoor komen helaas. Morgen toch nog een testje wagen, sta toch al op blauw en heb al een witte test voor mijn kiezen gehad. Heb niet zo heel veel te verliezen. Nou ja, behalve mijn moed. Als ik bij het topic over de rijtjes/laddertjes testen lees, zie ik bij iedereen bij 12 dpo al wel een streepje....