Ik heb net getest met 12 dpo, helaas zo wit als een spookje dus ik wacht mijn menstruatie af deze moet als het goed is zaterdag starten. Balen, 19 januari hebben we een afspraak in het ziekenhuis en dan hoor ik wat het vervolg traject wordt.
Ik snap er echt werkelijk niks van, dinsdag getest was hij negatief, zondag en gisteren een temp dip, vanmorgen getest omdat mijn temp weer hoger was en een licht streepje en nu wel donkerbloed (minimaal en alleen bij plassen). Zaterdag is mijn NOD, denk dat ik zondag nog maar eens test... (Overigens dinsdag en vandaag was dezelfde test Ben echt bang dat het weer vroeg mis gaat...
dames voorzichtig gefeliciteerd @Annemie hoezo denk je dat het niet gelukt is? @ Noontje ik probeer terug te bladeren maar kan niets vinden, Had je symptomen?
Wow ik zie al roze, voorzichtig gefeliciteerd! Spannende week is dit zeg! Degene op rood, balen, hopen op snel wel roze.. En tuurders, het blijft nog even spannend! Hier een stille meelezer. Nog steeds geen idee waar ik ergens in m'n cyclus zit. Dit keer geen eisprong gevoelt, ovulatie testen ben ik mee gestopt en temp wel iets hoger (rond 36.7-36.9) Normaal na de eisprong gaat m'n temp naar de 37.1 Volgens FF zit ik nu op 6dpo. Ik hoop het! Wel merk ik aan mezelf dat ik gelijk weer in de gespannen modus zit. Gespannen schouders en hele dag hoofdpijn.. De angst dat het weer mis gaat zit er flink in en dat terwijl ik nog helemaal niet kan weten of ik zwanger ben! Konden we maar met 1 druk op de knop gelijk 13 weken zwanger zijn! Zucht..
welkom minniemo. Leuk dat je mee kletst. Je hebt ook al wat achter de kiezen. Konden we maar via een luikje meeloeren....
Dit stond er gister !! Heb verloskundige gebeld 29 januari eerste echo zo spannend en hopen dat alles goed zit 💙💖
Oeh weer voorzichtige streepjes! Spannend! Vanmorgen toch maar een testje gedaan. Er kwam binnen de tijd een voorzichtig streepje die ik zag zonder te moeten turen. Ook was mijn temperatuur 37.2 graden (lijkt me aardig goed toch?) ben dan alleen bang dat het een voorgedrukt streepje is (geloof daar nurt zo in maar toch ) Zit nu op het werk dus kan geen foto bijvoegen. Het blijft afwachten tot zondag. voel wel nog steeds steekjes in mijn baarmoeder (niet menstruatie achtig) en vanmorgen weer misselijke momenten op de fiets.
Ik vandaag klontje helder slijm. Lijkt erop dat ik in vruchtbare week zit. Denken jullie niet? Lekker duidelijke cyclus! Jullie nog succes!
Haha, vertel mij wat! Vind het doodeng! Vooral zo raar dat bij mn vorige zwangerschap (die een mk werd) ik zo locht positief testte óp NOD en nu dus al 3 á 4 dagen voor NOD. Vandaar dus de twijfels enzo. Eng!!
Natuurlijk brengt het onzekerheid mee. Eigenlijk moet je even een paar weken in winterslaap totdat je een echo krijgt( als de testen goed opblijven lopen)
Pfffff Ik krijg plasvrees. Iedere keer als ik naar de wc moet denk Ik:geen rood geen rood! Aan de andere kant denk Ik als ik niet zwanger ben, laat het dan maar zo snel mogelijk komen, dan kan ik Door voor de volgende poging!
Nou eigenlijk juist niet.. Had alleen een koortslip (rond nu waarschijnlijk de innesteling) en had dat bij m'n eerste zwangerschap ook, dus maakte daar eigenlijk een grapje over. Kende het zelf eigenlijk niet als symptoom en heb ze wel vaker, maar wie weet komt het dan toch van de wat lagere weerstand op dat moment.. Verder 'hoopte' ik heel erg op pijnlijke borsten, dat was toen hét symptoom wat ik had, maar dat heb ik nu helemaal niet.
Gefeliciteerd voor alle meiden die een positieve test hebben! En wat balen voor diegene die neg testte of ongesteld geworden zijn. Hier wordt het ook steeds spannender. Merk dat ik er in mijn hoofd zo ontzettend mee bezig ben. Zaterdag mag ik van mezelf pas testen, dan ben ik 14 dpo. Heb met opzet ook geen testen in huis gehaald. Ik ben de laatste maanden zo regelmatig ongesteld, dat als ik zaterdagmorgen nog geen rood zie, ik wel durf te testen. Momenteel wel heel veel kwaaltjes die ik vorige rondes niet had. Dus hoop dat dat een goed teken is!
Hoi allemaal wil graag met jullie meeschrijven. Vorige maand helaas een vroege miskraam gehad. Testen met Kruidvat 2v 5 de testen werden allemaal pas positief na afleestijd maar elke dag duidelijker. Voelde me ook echt zwanger Nu as zondag nod en vanmorgen na afleestijd weer een heeeeel licht streepje. Moet ik weer uitgaan van mk of kan het ook goed uitpakken?
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (12) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje (vroege eisprong, nod 31/12) MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leona83, 31, 17e ronde, 2e kindje (samen 4e) Baasje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Jola81, 33 jaar, 17e ronde, 1e kindje 9. (13) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. EvaBram, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje Liva87, 27 jaar, 1e ronde na mk (12-12-14), 2e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje AnoniemMeisje18, 19 jaar, 14e ronde, 1e kindje Adriana, 29 jaar, 14e ronde, 2e kindje Linndy,25 jaar. 2e ronde, 1e kindje 10. (12) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz) Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje (na mk 16 weken) lijntje00, 25 jaar, 13e ronde, 1e kindje meav, 31 jaar, 12e ronde, 2e kindje (1e voor vriend) Simmer, 27 jaar, 2e ronde na ma, 1e kindje Cosy, 29 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje Suikerspin, 32 jaar,ronde 20, 1e kindje MamaTom, 27 jaar oud, ronde 4, 2e kindje 11. (5) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje Knuffel, 39 jaar, 1e ronde IUI, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje CSI, 25 jaar, 1e ronde (na pauze), 2e kindje Wendy188, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje 12. (4) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Marlo, 28 jaar, 6e ronde, 3e kindje 13. (2) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Daantje 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 14. (3) : Nuf, 30 jaar, 2e ronde, 2de kindje Bo87, 27 jaar, 7e ronde, 3e kindje Meisje1977, 37,1e ronde, 1e kindje 15. (3) : kayleigh2007, 30 jaar, 1e ronde (ivf), 2e kindje my first baby, 19 jaar, 1e ronde, 1e kindje (+ 1 stiefkindje) LadyJoey, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje Datumloos (5) : Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12) Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje dees, 34 jaar, 4e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje marijke, 26 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje Buiten de lijst (1): Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje Totaal: 60 Zwanger (6), Ongesteld (7), MMM (5), Negatieve Test (7), Twijfel-/Tuurtest (1) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Welkom 15 augustus! Als je je nod, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje doorgeeft kunnen we je op de lijst erbij zetten als je dat wilt. De lichte test zou nog van je vorige mk kunnen zijn? En natuurlijk kan het nog goed uitpakken! Ik had op 9 en 10 dpo heel licht bloedverlies, ik hoop nu echt dat dat van een innesteling komt en dat daardoor mijn testen nog negatief zijn. Blijf mezelf moed inpraten, afgewisseld met doemdenken waarbij ik mezelf al opmaak voor de volgende ronde.... Geen stipje rood of roze meer gespot daarna...ik hoop het zo. Ben er zo klaar mee met dat wachten, testen, timen en tempen. Heb de lijst weer geupdate, mocht iemand het niet eens zijn met zijn kleurtje, verander het zelf even (ook de aantallen dan graag) of vraag het even. Ik doe het ook maar met de beste bedoelingen.