Sorry ik zie ook niks Ik kan ook niet wachten. Zaterdag is me nod Onee plankje.. rood is geen goed teken Heb je een foto wendy?
@meisje1977. Even een persoonlijke vraag. Als jij zwanger bent kom je dan in aanmerking voor een vlokkentest of vwp? Met hoeveel weken?
ooit een gesprek in het ziekenhuis om de mogelijkheden te bespreken. Ja ik kom in aanmerking voor een vruchtwaterpunctie bij 10 weken
Pfffff heb echt zo het idee dat het niet gelukt is de ivf. Of misschien een stukje zelfbescherming om de evt teleurstelling kleiner te maken. .. morgen de laatste dag van de utrogestan. En dan zaterdag niet meer. Dan pas gaan we zien wat er gebeurd de dagen erna... meestal als k test wordt k ongesteld dus zal zondag dan ook wel
krijg hem er moeilijk op. Probeer het morgenvroeg nog eens. Hopelijk komt die dan sneller en duidelijker... 😊 nog even geduld
Hoi meiden! Hier afgelopen weken alles gelezen maar niks geschreven...probeerde er niet te veel mee bezig te zijn. Gister 9dpo een spierwitte test...net om 1800 nog een keertje...en een heeeel licht streepje. Ik heb al heel wat sensitest testjes versleten maar nog nooit een indroger gehad...
Ik denk wel iets te zien, spannend! Hier zit ik al sinds 19.30 de tijd af te tellen totdat ik naar bed mag van mezelf. ik ben zo ongelooflijk moe, niet normaal. Sinds gister ook tijdens het werk een enorme dip vanaf een uur of 14 tot ik naar huis kan. als ik nou niet zwanger blijk te zijn weet ik het ook niet meer... ook is mijn haar echt extreem snel vet ineens! Gisteravond gewassen, en nu alweer vet en niks geks ermee gedaan (doe er nooit spul in en heb vandaag een staart gedragen)
Het was iets buiten de tijd, maar heel veel niet. Ik heb er dus gisteren ook 1 gedaan en die blijft tot nu Omo wit! Net kV test....heeeeeel licht. Maar in de avond testen is ook niet zo handig zo vroeg geloof ik
Mamaliev, ik zie ook heel vaag iets, benieuwd hoe die met ochtendurine is! En Tylmare, spannend zeg #fingerscrossed
Spannend ik zie een heeel licht streepje Zaterdag nod Weet niet of ik het nog volhou om niet te testen
Hier mijn testje van net, hoop dat jullie het ook goed kunnen zien. (Blijven lastige dingen om goed op de foto te krijgen, helemaal met een telefoon) Ik hoef zelf niet te turen trouwens! Wat denken jullie, kan ik op roze?