Gefeliciteerd... Super spannend zeg... Hier net weer een testje gedaan maar weer omo wit.. ik ga nu wachten tot aankomende maandag.. 😢😢
Hier is hij ook nog positief, ondanks de bloeding, zelfs iets donkerder dan gisteren... Ga de huisarts denk ik even bellen want die bloeding zit me niet lekker... Of is dat heel overdreven? Edit: gefeliciteerd tylmare! Ziet er goed uit!
Tylmare luid en duidelijk. Gefeliciteerd meis !! Mijn temp is gestegen van 36.75 naar 37.05.. whoehoe. Mja hoeft helaas niks te zeggen. Ben zo bang 😢 voor teleurstelling.
Gefeliciteerd meiden op roze geniet ervan Hier: 😭 ik mag op ROOD ik kon bijna mijn bed niet uitstappen van de ong pijn. Op naar ronde 3 Meiden op rood zie jullie in de volgende ronde succes Meiden op wachtbankje succes
Tylmare, gefeliciteerd! Mamaliev, duidelijker kan niet Ik ga 'm zo ook doen! Bo, m'n duimen draaien echt overuren voor je xx Edit: Maev, jou helemaal overgeslagen, maar ook mooie test hoor! Ik zou gewoon even bellen als het je niet lekker zit. Liever één keer te veel bellen dan één keer te weinig!
Heb gebeld, wordt zo terug gebeld, was waarschijnlijk niks aan de hand aangezien de test wel donkerder was. @bo voor zover ik het begrepen heb ga ik naar de gyn als ik zwanger ben ivm medicatie en complicaties vorige zwangerschap... Ik duim voor jouw ook heel hard dat het raak is... @mamaliev gefeliciteerd die is duidelijk @plankje balen! Is gewoon *piep*
Gefeliciteerd meiden met een positieve test.En mamaliev wat snel dat je al positieve test hebt, wauw! Hoef je niet meer in ongeduld te zitten
Mn temp is flink gestegen. Van 36.75 naar 37.05 dus Werd ik overmoedig en heb een dipstick erin gehangen. Wit... ik kan er een tuur op zien maar die zie ik ook alleen. Ik ben zo bang dat het weer niks is dit x. Vloed is anders geworden. Ipv dunne lotion achtig is het dikke witte afscheiding. Nog nooit gehad. Verder een beurs gevoel op mn schaambot en mn onderrug. En op een ontplofte kop/borst/rug met puistjes na gaat het goed. Kan wel janken. 9 dpo vandaag. Iemand 9 dpo wit getest en erna toch zwanger ??
Goodmorning! Nog testers in ons midden? Vandaag is mijn NOD en ik kan me opvallend goed inhouden om nog geen test te doen. Zondag is zondag. Dus daarvoor wil ik ook echt niet testen. Ik teste de vorige ronde twee dagen voor nod licht positief. Werd een dag voor nod ongi en twee en half week later bleek ik zwanger. Nou ja, weer een week later was ik alweer niet zwanger. Ik wil mezelf niet teleurstellen of wat dan ook. Dus we wachten maar wat langer. Nog nergens last van. Qua menstruatie dan hè. Geen kramp, geen andere gekke dingen. Ondanks dat we vanochtend nog even hebben geklust is er nog niks op gang gekomen. Ik heb ook nog even getempt. Deze was 37.4/37.5. Deze week steeds rond die temp gehad en geen dip of iets. Ik ben wel heel erg benieuwd! Ook naar jullie allemaal!