Welkom nieuwe dames! Mamadeluxe5 dat is fijn om te weten! Kan je echt weer verder. En lekker druk! sam83 dat is inderdaad kort. Het wachtbankje is voor jou wat minder hard Liekj je staat erop! evy3000 wat ontzettend naar zeg! Heel veel sterkte! Je had al een echo? Dat betekent dat je best al wat verder was, verdrietig hoor... Ik zou er wel rekening mee houden dat je cyclus goed in de war kan zijn en een eisprong later dan verwacht kan komen. Gebruik je ovulatietesten? Ik heb jou ook op de lijst gezet, met tussen haakjes 1e ronde na mk. Als je dat niet prettig vindt haal ik het weer weg.
Het is bij mij voor ons tweede kindje hoor (Weet niet hoe ik dat zelf kan wijzigen zonder de lijst om zeep te helpen
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (8) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 9. (5) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje 10. (2) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje 11. (0) : 12. (1) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje 13. (1) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. (0) : Datumloos (1) : Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 18 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet! noontje gewijzigde naar tweede kindje! Welkom
Dank je wel doornstruikje. Het mag gewoon blijven staan. Ik kreeg een echo omdat ik telkens bloed had bij het afvegen. Leek eerst allemaal goed en niet ernstig. En op de echo leek ook alles goed. Een week later was er niets meer. Mijn baarmoeder was leeg en er was alleen nog maar een nieuw slijmvlies te zien. Het heeft dus zelf mijn lichaam verlaten. En een paar dagen later begon de menstruatie zoals ik hem verwachtte als ik niet zwanger was. Ik heb voor het eerst ovulatie testen gehaald en we zullen het deze ronde wel weer zien. Ik was zeven weken zwanger toen de mk begon. Verder allemaal succes natuurlijk deze ronde! dat er maar veel roze mag zijn 😊
Mag ik me al vast aansluiten bij dit lijstje? Gister helaas toch de menstruatie doorgebroken dus gaan weer een nieuwe ronde in. Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk) 1e kindje Deze cyclus was echt héél raar voor mij, dus hoop dat de volgende weer normaal is en daar ga ik voor alsnog ook van uit. Gaan gewoon weer aan de slag met ovulatie testen. (aanraders toevallig?) Als alles meezit is mijn NOD op 9 januari.
Snik snik, code rood hier. Had zo'n goede hoop! Mag ik er ook bij? Jynn,34, ronde 5, tweede kindje. Nod 10 januari. Zal later alles terug lezen als ik dit mijn eerste dip heen ben...
Noontje oops sorry, dat was mijn fout! Is al hersteld zie ik evy3000 Jeetje, al 7 weken... Is dus ineens weg? Dat is gek...hadden ze daar nog een reden voor gegeven? Hoe gaat het nu met je? Hoop dat je cyclus weer 'gewoon' op de rit zit maar daar kom je vanzelf achter met ovulatietesten. tylmare en jynn welkom hier! Tylmare ik gebruik ovulatietesten van sensitest (sensibaby) dat zijn dipsticks en zijn goedkoop en doen wat ze moeten doen. Succes deze ronde! Jynn we meet again... Balen dat het toch niet is gelukt deze ronde. Veel sterkte en kom maar gauw alles hier van je af kletsen! Ik zet jullie erop!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (8) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 9. (6) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje 10. (3) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje 11. (0) : 12. (1) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje 13. (1) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. (0) : Datumloos (1) : Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 20 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!
Hoi meiden, Zo even tussen al het poetsen en hectiek door Doornstruikje: Hoe gaat het bij jou? En met de kleine man? Jynn: Welkom, volgens mij ben ik je al eens in een eerder topic tegen gekomen! Succes deze ronde. Tylmare: Welkom! Ook jij succes deze ronde, heb je enig idee waarom je cyclus zo van slag is geweest? Evy: Wat een naar bericht zeg, heel veel sterkte en ondanks alles een warm welkom! Iedereen die ik vergeten ben: Welkom Ik heb het idee dat mijn eisprong er aan komt, maar kan dat al zo snel? Heb namelijk licht steekjes en mijn ovulatietesten lopen ook al op, nou weet ik dat je LH wel iets kan schommelen, maar als ik ze vergelijk met die van vorige maand, ziet het er hoopvol uit, maar weet dus niet of dit zo snel kan! Ik ga maar eens aan het eten beginnen, morgen groot feest hier en heb nog een hoop te doen
Klopt mamadeluxe, ik zie veel bekende gezichten hier van vorige nod topics. Vandaag Veel afleiding gehad. We gaan maar weer een nieuw klusprogramma opstellen. Maar niet teveel achterom kijken en blik weer vooruit zetten.
Dank je wel! Mijn cyclus is van slag vanwege mijn miskraam die ik op 10 november heb gehad. Heb na 3 weken wel een eisprong gevonden dmv ovulatietesten maar mijn menstruatie is op 10/11 DPO al begonnen. (normaal heb ik een LF van 14 dagen)
doornsrruikjewat ben je lekker actief en reageer je fanatiek op iedereen.. wachtbankje is id erg kort, maar kan je met zo'n korte cyclus wel zwanger worden? Meestal heb ik zonder anticonceptie een cyclus tussen de 26 en 30. Ben benieuwd deze ronde.. Jij net een miskraam gehad? Verdrietig hoor mamadeluxe Fijne verjaardag, fijn even je gedachten verzetten. Hoop op een vruchtbare maand! Jeetje, dan komt je eisprong erg snel, succes met klussen! evy sterkte, wat verdrietig dat het vruchtje niet meer te zien was! jynn dikke knuf, nooit leuk om ook ongesteld te worden, 5e ronde zie ik. Hopelijk blijft het er bij. tylmare wat was er raar aan je cyclus? Veel jonge meiden op de lijst! Leuk zeg.. Op naar een record roze!
Tylmare.. lees je reactie al boven mijn post, fijn dat je met ovulatie testen toch je ei hebt kunnen vinden. Trutje.. vind de cb testen zo duur.. pfff
Ik denk dat ik mij hier mag melden. Gisteren onverwacht na 8dpo al mijn menstruatie gekregen. Normaliter begint het met dágen spotting, en nu dus niet. Geen idee wanneer mijn NOD is, dus zet mij voorlopig maar op datumloos: Papillons - 26 jaar - ronde 9 - 1e kindje. Mijn naam mag in het groen. Maandag gesprek in het ziekenhuis. De clomid zorgt wel voor een betere eicelrijping, maar niet voor een langere luteale fase ondanks dat mijn progesteron hoog genoeg moet zijn. Maandag gesprek over injecteren.
Hallo dames. Mag ik me ook aanmelden. Wij zijn gisteren met de pil gestopt voor een brusje voor onze dochter. Maandag moet ik ongesteld worden dus dan ga ik er gezien mijn regelmatige cyclus de afgelopen pilvrije jaren ( voor en na mijn zwangerschap) vanuit dat mijn 1e NOD rond de 12e januari ligt. Dit kan natuurlijk nog bijgesteld moeten worden als mijn cyclus anders is dan voorheen, maar we gaan uit van het positieve. Wil iemand mij op het lijstje zetten? Chelleke84 - 30jaar - 1e ronde - 2e kindje super bedankt alvast. Ik zal ee ns gaan bij lezen wie jullie zijn en hoe het bij jullie loopt. Onze eerste zwangerschapis na 18 maanden en MMM middels IUI-1 gelukt, hopelijk blijft ons dit traject van MMM nu bespaard, al heb ik me er wel op ingesteld, dan kan het alleen maar meevallen.. Onze dochter is nu 2jr en 8,5 mnd. hopelijk brengt 2015 ons allemaal een mooi kindje en een gezonde zwangerschap
hee meid balen zeg van je ongi !! Wij blijven elkaar wel steeds volgen in de nod forums 😜wat ik overigens hartstikke gezellig vind al zie ik ons liever in een een ander forum 😉succes en dan gaan we maar knallend het jaar in !! X x
Met het kleine ventje gaat het gelukkig een stuk beter. Na al die hoge koorts zo lang en niet willen eten gaat het sinds gister eindelijk de goede kant op. Antibiotica is rotspul maar was nu toch echt nodig. Hij heeft nu weer wat praatjes en is weer lekker aan het spelen. Nu wij nog wat bijkomen van al die slapeloze nachten en zorgen Omdat het gister zo goed ging toch even de oppas gevraagd zodat wij even snel een hapje konden eten bij tentje om de hoek, wij waren gister namelijk 5 jaar samen! Mijn ovulatietesten lijken ook al iets op te lopen, normaal zijn ze blanco maar heb nu al streepjes. Had ook al wat dikker slijm merkte ik. Het kan ook vanaf 10 dagen na miskraam las ik vanmiddag ergens. Zou bij mij op zijn vroegst dan de 18e zijn maar ga daar niet vanuit. Ik merk het wel...Zit vandaag dus op dag 10 van mijn cyclus, jij ook zoiets volgens mij. Normaal heb ik een cyclus van 29 dagen en een lf van 14 maar na 1e miskraam had ik een cyclus van 35 dagen en had pas op dag 23 mijn eisprong.
Knap van je Jynn! Valt echt niet mee merk ik... Hier inderdaad ook weer een klusprogramma aan het bedenken, klinkt als een nieuw programma op rtl 4 ofzo Sowieso moet ik tegenwoordig erg grinniken bij het woord klussen of klusprogramma als mensen het letterlijk bedoelen. Erg grappig... Maar goed, dwaal af. Mijn vriend vroeg het vanmiddag ook al, wanneer we weer aan de bak moeten. Hahaha
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (8) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 9. (6) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje 10. (3) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje 11. (0) : 12. (2) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 13. (1) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. (0) : Datumloos (2) : Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 22 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!
sam83 hahaha, ben inderdaad lekker actief, hou ik wel van en omdat ik de laatste weken veel thuis ben geweest door zieke dreumes is het wel fijn om even wat afleiding te hebben. Een korte lf is niet erg zolang die maar niet onder de 10 dagen komt geloof ik. Want een bevruchtte eicel heeft minimaal 10 dagen nodig om goed in te kunnen nestelen. Sommige vrouwen hebben een lf van 8 of 9 dagen, dan is het echt wel lastiger...Zie het verhaal van Papillons. Papillons wat vervelend die vroege menstruatie... Is een spannende tijd voor jou! Alvast heel veel succes voor maandag en hoop dat daar wat nuttigs uitkomt. welkom hier in ieder geval! Chelleke84 jij ook welkom hier! Spannend voor jullie of het via de 'gewone' manier gaat lukken, succes!