Dankjewel suikerspin! Ziet er goed uit. Er zijn al bijna net zoveel zwangeren als negatieve testen, dus dat kunnen eventueel nog zwangeren worden! I hope so!
Ok mooi. Ik pas Annemie en Csi ook ff aan balen hoor dames knuf. van mij. Ik denk dat ik morgen trouwens ook op rood sta
Sja balen is dat he Nou ja je wordt sowieso uiterlijk 16 dagen na je ei ongi dus zal ergens komende week wel komen.... Ik hou de tampons en maandverband maar binnen handbereik want meestal is m'n eerste ongi na een MK heel heftig en zijn die dingen niet aan te slepen.... Ik hoop voor jou ook snel meer duidekijkheid want dit is ook niks....
Kayleigh k wil jou in t bijzonder een dikke knuf geven.. en de rest natuurlijk ook bizar balen! Volgende ronde alllemaal roze graag!
Ik had na de positieve test ook bloed dag erna ook nog maar wel een duidelijkere streep, huisarts zegt innestelingsbloeding... Mijn temp is alleen nog maar hoger geworden... Misschien bij jouw ook?
Suikerspin super dat je de lijst bij houd volgens mij mag alleen ...joey (15e) ook op roze.. of had k dat verkeerd gezien?
Dat had ook net zo Tries! Ik kreeg een paar dagen na mijn mk gewoon mijn menstruatie en die was ontzettend erg. Wat ik heel vreemd vond want tijdens de mk was er nog maar een klein bloedplekje te zien terwijl ik tijdens mijn menstruatie ontzettend veel heb gevloeid. Hopelijk weten we allebei snel meer.
Pff me test vannochtend was omo wit. Vandaag is me nod 14 dpo Nog geen menstruatie Wel erg drukkend gevoel in me buik. Voel ik vooral met plassen. Vreemd allemaal. Laat die menstruatie maar komen. Want met zoon omo witte test verwacht ik niks meer.
Ik mag ook op rood. was overtijd maar helaas. op naar de volgende ronde. sterte en succes dames en natuurlijk gefeliciteerd