Meiden op rood balen succes de volgende ronde. Ik zie bekende namen voorbij komen in volgende nod lijst. Meiden op roze gefeliciteerd Meiden die wachten hoop dat jullie positieve testen krijgen.
Alle dames die op rood staan. Shit zeg. Volgende ronde hopelijk meer succes @ Simmer gefeliciteerd @Kayleigh nog een test gedaan? Ik vanmorgen op 11 dop een witte test
Ja vanochtend ni g getest. Leek heel vaag tuurstreepje te zien. Ml zag m ook. Maar had geen kleur. Dus wacht weer een dag af. .
Maar kayleigh, jouw nod is toch pas op 14 jnuari zag ik in de lijst? Dan kan je test nog positief kleuren komende dagen. Hoop het echt voor je!
Sinds vrijdagavond licht bloedverlies, gister wat meer, vandaag weer minder. Test is donkerder dan vrijdag en zelfde als gister, kan ik nog hoop houden? Is zak er toch iets zijn misgegaanHeb nog wel steken in me rug
Ik mag op roze net nogmaals getest. Dipstick zk geeft lichtroze streepje. Idem voor de clearblue. Had het niet verwacht. Behalve veel plassen geen symptomen. Voelt nog erg onwerkelijk. Sterkte voor de rode. Hopelijk volgende ronde beter nieuws.
Gefeliciteerd Linndy! Dat is nog eens goed nieuws Hier nog steeds geen menstruatie en temp nog steeds 37.4. Linndy, jou nod was toch ook 9 januari? Geeft me toch weer een beetje hoop
Dames op rood, bale zeg!! Hoop zo voor jullie meer geluk in de volgende ronde. Sterkte xx knuff Ladies op roze, superrrrr gefeliciteerd!! Hier nu op 8 DPO en net een klein beetje helder rood bloed gezien, kan dus heel goed een innesteling zijn... Maar wil niet te blij zijn! Maar dat is nog best lastig.. Was heel rustig en volgende week zaterdag mijn NOD dus dit ging prima met wachten, ook omdat ik er vanuit ging dat het deze maand nog niet gelukt zou zijn (3e ronde best vroeg)!! Alleen nu hoop ik er wel veel meer op! Ook wel wat steekjes/krampjes en gevoelige borsten en tepels, alleen kon ik dit vanaf me af zetten tot vandaag... Wat denken jullie?