spannend kinderwens... op 8 dpo een innesteling kan goed.. Ik heb negatief getest. 11 dpo. Die gaat denk ik niet positief worden... zucht... ronde 8 here we come. Please give me more luck this time !!
Jaa heel spannend haha Schat ik heb nog hoop voor je!! Het is nog geen 14 jan en bij sommige vrouwen duurt het wat langer dat het zichtbaar is... Hoe voel jij je verder?? Duim Duim Duim xx
Vandaag is mijn NOD, wel menstruatiepijn (lage rugpijn) maar de menstruatie blijft tot nu toe uit..... (Meestal kan ik de klok erop gelijk zetten wanneer het komt....) hoop zo dat het wegblijft! Ik heb nu 1 test (predictor) met een tuurstreepje (ik heb al negatieve verhalen gelezen over deze test) en de kv 2x5 blijft negatief..... Volgend weekend maar weer opnieuw testen als de menstruatie uitblijft Wij zitten trouwens in onze 2e ronde
Kinderwens... dankje meid en ik duim ook voor jou !! Ik voel me ziek. Keelpijn verkouden hoofdpijn.. mn maag niet in orde. Maar is denk gewoon n griepje/kou'tje..... geen typische zw symptomen helaas. En jij ???
Maleintje spannend voor je!! Oww bale meis, liever natuurlijk wel de andere symptomen!! Iig beterschap.. Hier last van steekjes en krampjes, maar dit kunnen makkelijk mijn darmen zijn (heb last van spastische darmen). Heb het idee dat het anders voelt, maar ga er niet vanuit! Verder vanaf mijn eisprong gevoelige tepels, dit nu erger en gevoelige borsten nu ook.. Maar dit heb ik altijd ook, dusja even klein vreugde dansje toen ik het bloed zag vandaag.. Maar dit is nu ook al minder, collega vertelde net dat zij dit elke cyclus had (pas na 1 jaar zwanger) en een vriendin van mij ook een keer maar toen was ze ook niet zwanger Dus mijn gedachten weer op nul en ga er vanuit dat ik wel gewoon ongi wordt volgende week.. Kan het alleen maar mee vallen..
Pffff dames ik heb echt last van t ontpillen. ....... steken in onderbuik, steken in borsten, rommelende darmen, obstipatie, lage rugpijn en weeïg gevoel ....... uiterlijk vrijdag NOD dus ben benieuwd. .. Iedereen op roze gefeliciteerd, iedereen op rood heel veel succes in de volgende ronde
Even snel (druk weekend achter de rug), maar niet minder gemeend dan bij afzonderlijk namen noemen: alle rode dames succes in de volgende ronde!! En roze dames gefeliciteerd! Ik zal morgen nog even op m'n gemak alles nalezen, ben er nu snel overheen gevlogen. Als het morgen nog niet is gedaan, zal ik ook de lijst dan even bijwerken. Zag dat de laatste niet helemaal goed was gegaan met de quotes. Weltrusten allemaal!
Nog geen menstruatie. Morgen ochtend maar weer testen. Maar verwacht niks. Gister was hij negatief, maar gisteren was ook me nod. Maar ik ben eigenlijk altijd wel precies optijd met me menstruatie. Nu ben ik voor mijn doen echt overtijd
Nee.. wat balen dames! Succes in de volgende ronde.. Hier nog steeds niks. Ik ben ook altijd op tijd met menstruatie, maar goed. Het blijkt wel weer dat dat niets zegt. Dag drie na NOD... Ik ga niet meer tempen en testen wil ik ook niet eerder doen dan a.s zaterdag als mijn menstruatie er dan nog niet is...
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (12) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje (vroege eisprong, nod 31/12) MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiona1983, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leona83, 31, 17e ronde, 2e kindje (samen 4e) Baasje, 28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Jola81, 33 jaar, 17e ronde, 1e kindje 9. (13) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. EvaBram, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 8 ronde, 2e kindje Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Tries123, 31 jaar, 16e ronde, 2e kindje Liva87, 27 jaar, 1e ronde na mk (12-12-14), 2e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje AnoniemMeisje18, 19 jaar, 14e ronde, 1e kindje Adriana, 29 jaar, 14e ronde, 2e kindje Linndy, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 10. (12) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lovely83, 31 jaar, 14e ronde, 3e kindje Plankje, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (1 bbz) Babywonder, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 6e ronde, 2e kindje (na mk 16 weken) lijntje00, 25 jaar, 13e ronde, 1e kindje meav, 31 jaar, 12e ronde, 2e kindje (1e voor vriend) Simmer, 27 jaar, 2e ronde na ma, 1e kindje Cosy, 29 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje Suikerspin, 32 jaar,ronde 20, 1e kindje MamaTom, 27 jaar oud, ronde 4, 2e kindje 11. (9) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje Knuffel, 39 jaar, 1e ronde IUI, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje CSI, 25 jaar, 1e ronde (na pauze), 2e kindje Wendy188, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Ik87, 27 jaar, 23st ronde, 1ste kindje 15augustus, 24 jaar, 4de ronde, 1ste kindje disneymama88, 26, 1e ronde, 2e kindje maleintje, ? jaar, 2e ronde, ?e kindje 12. (5) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje winnietje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Marlo, 28 jaar, 6e ronde, 3e kindje essiegio, ? jaar, 17e ronde, 2e kindje 13. (2) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Daantje 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 14. (3) : Nuf, 30 jaar, 2e ronde, 2de kindje Bo87, 27 jaar, 7e ronde, 3e kindje Meisje1977, 37,1e ronde, 1e kindje 15. (3) : kayleigh2007, 30 jaar, 1e ronde (ivf), 2e kindje my first baby, 19 jaar, 1e ronde, 1e kindje (+ 1 stiefkindje) LadyJoey, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje Datumloos (5) : Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje (nod 17/12) Silverwings, 30 jaar, 10e ronde (na bbz), 1e kindje dees, 34 jaar, 4e ronde (1e ronde na mk), 2e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje marijke, 26 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje Buiten de lijst (1): Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje Totaal: 65 Zwanger (11), Ongesteld (23), MMM (5), Negatieve Test (7), Twijfel-/Tuurtest (1) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Pff, hij is weer klaar als het goed is Suikerspin, bij het bijwerken alleen even de quotes met haakjes weghalen, anders kan de lijst niet opnieuw gequoted (is dat een woord ) worden.
Weer een paar roze erbij maar helaas ook een heleboel op rood.. Hier weet ik ook even niet wat wijsheid is.. Zit nu op cd 31, alleen weet ik dus niet wanneer ik m'n eisprong heb gehad en of ik hem wel gehad heb. Mijn borsten zijn voor mijn gevoel sinds een paar dagen wat voller, hoofdpijn en moe maar dat zegt natuurlijk niet alles. Het liefst test ik voorlopig nog niet en wil ik m'n menstruatie gewoon afwachten.. M'n cyclus is een beetje in de war na mijn miskramen. Normaal heb ik een cyclus van rond de 28 dagen en voel ik de eisprong. Aan de andere kant wil ik wel graag testen, omdat ik dit keer na een positieve mag beginnen met utrogestan en daar wil ik dan natuurlijk wel zo snel mogelijk mee willen beginnen! Wat zouden jullie doen?