@ doornstruikje: Gefeliciteerd met jullie 5 jarig samenzijn! Fijn dat jullie er even tussen uit konden. Wat goed dat de antibiotica zijn werk doet. Niet leuk dat het nodig was, het is idd troep, maar soms kom je er niet onderuit. Ik heb het mijn zoontje gelukkig nog nooit hoeven geven. Zelf ben ik er hartstikke overgevoelig voor dus weet niet hoe hij er op reageert. Bah, lig hier al een uur als een uil te kijken en slapen lukt maar niet. Zondag de slaapkamer van ons zoontje anders indelen om plaats te maken voor zijn grote bed. Ben benieuwd of hij erin wil slapen en of hij dan ook blijft liggen. ... Woensdag komt het al. Wat een mijlpaal weer.....
♥NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015♥ 8.(8) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 9.(6) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje 10.(3) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje 11.(1) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje 12.(2) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 13.(1) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14.(0) : Datumloos(2) : Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje Buiten de lijst(0): Totaal: 23 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (1),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0)
welkom! Hoe oud is jullie eerste kindje? Spannend om voor een tweede te gaan! Veel succes, dat het maar snel raak mag zijn! Alleen de kleurtjes zijn weg uit de lijst, dus waarschijnlijk is er iets verkeerd gegaan. Als ik straks op de laptop ben zal ik hem wel goed zetten of misschien is iemand me voor, want ik lig nog lekker in mijn mandje 😊 gelukkig nog even kunnen slapen.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (8) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 9. (6) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje 10. (3) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje 11. (1) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje 12. (2) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 13. (1) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. (0) : Datumloos (2) : Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 23 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet! zo lijst weer met kleurtjes! Welkom nieuwe klussers!
Oowh ja heb het met mn foom gedaan miss komt daar door?? Onze zoon is bijna 15 maanden! 😊 Ja wel spannend maar bij mn zoontje heeft het 2 jaar geduurt voordat ik zwanger was dus we houden dat weer in onze achterhoofd maar zou leuk zijn als het nu sneller raak zou zijn 😉 ik moet ook zeggen dat ik er nu veel relaxer en nuchter in ga ma dat zal wel komen omdat we er al 1 hebben rondlopen toch drukker mee enzo...
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (8) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 9. (6) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje 10. (3) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje 11. (1) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje 12. (2) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 13. (1) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. (0) : Datumloos (2) : Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 23 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (8) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde (1e ronde na 2x mk), 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Spannend123, 29 jaar, 16e ronde, 1ste kindje Mamaliev, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Liekj, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 9. (6) : Dorientje, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Jingle, 30 jaar. 4e ronde, 2e kindje Cosy, 28 jaar, 6e ronde na mk, 1e kindje sam83, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje. evy3000, 29 jaar, 5e ronde (1e ronde na mk), 3e kindje Tylmare, 26 jaar, 3e ronde (2e na mk), 1e kindje 10. (3) : Asuka, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annemie, 33 jaar, 3e echte ronde, 2e kindje Jynn, 34 jaar, 5e ronde, 2e kindje 11. (2) : hopeandfaith, 27 jaar,1e ronde, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, 19e ronde (3e IUI), 1e kindje 12. (2) : izzy74, 40 jaar, 3e ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 13. (1) : Noontje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14. (0) : Datumloos (1) : Papillons, 26 jaar, 9e ronde, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 23 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan
Even de lijst weer netjes gemaakt... Hier een rustige start van de dag vanmorgen, zoonlief sliep lang uit vanmorgen werd dus lekker uit mijzelf wakker in plaats van de 'dreumeswekker' Lekker een beetje aanrommelen in pyjama hier, ook wel eens lekker! Vrijdag zijn er weer nieuwe meubels binnengekomen (zijn net verhuisd) dus daar genieten we op en top van. Verder vandaag beetje de kerstboom optuigen en niets moeten! En jullie? Jynn Dank je! Was inderdaad even fijn om eruit te zijn. Als ze zo klein zijn zijn er zoveel mijlpalen, dat zorgt er bij mij voor dat ik geniet van elk moment, het gaat zo snel! Hoe oud is jouw frummel? Veel plezier vandaag met het anders indelen van zijn kamer! Hopeandfaith welkom! Ik vind ook dat de beleving en druk naar een tweede (of derde) kindje toe heel anders is. Je hebt al een kindje, je bent een moeder. Het maakt het verlangen niet minder maar het gaat niet meer om wel of niet moeder worden.
Mij zo'n zoontje is in juli 2 geworden. Heerlijke leeftijd! Hij gaat heerlijk kletsen. Ik geniet ook bewust heel intens. Vooral omdat we in het begin zo geleefd werden omdat hij prematuur en dysmatuur geboren werd en ik weet dat het alweer voorbij is voordat je je er bewust van bent. Maar het verlangen naar Nog zo'n hummeltje wordt steeds groter. Dus na het stoppen met borstvoeding (18 maanden) en minipil zijn we ervoor gegaan!
leuk dat sommige van jullie al kindjes hebben ! Lijkt me echt super leuk zo klein hummeltje voor ons is het ons 1ste kindje !! Ik ben lekker aan het opruimen en af en toe lekker relaxen tussendoor gewoon lekker aan het genieten van de zondag 😉 X x
Onze kleine boef ligt nu ook te slapen. Dus even een half uurtje rust en dan zo naar mijn werk toe. Het voelt inderdaad wel heel anders voor een 2e kindje dan voor een 1e kindje. Ik ben nu al 'moeder'. Ik wil het nog steeds heel graag en baal elke keer als ik ongesteld word maar dat kleine draakje houdt ons behoorlijk bezig. Het wordt al een gezellig clubje hier! Mijn eisprong gaat precies rond kerst vallen, die van jullie ook? Weet nog niet helemaal hoe we dat handig kunnen 'plannen'. Het klussen bedoel ik dan he!
Na 2 MA willen wij ook weer verder gaan voor ons 1e kindje! Vind het erg spannend allemaal. Donderdag krijg ik nog een nacontrole en krijgen we de uitslagen van de bloedonderzoeken. En hopelijk krijgen we dan ook een GO van de gyn! Heb vorig weekend denk ik m'n eisprong gehad en gister alweer ongesteld geworden. M'n cyclus is dis nog niet helemaal wat het zou moeten zijn. Voor mijn miskramen had ik een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Als ik nu zo zou rekenen zou mijn eisprong ook rond de kerstdagen zijn. Hopelijk 3x scheepsrecht! Duimen voor een bijzonder 2015 voor ons allemaal! Minniemo, 27 jaar, 1e ronde na MA, 1e kindje, NOD 9 januari
Jingle Mijn eisprong valt net twee dagen later dan die van jou, maar wij blijven dit jaar lekker thuis met kerst, dat scheelt enorm. Misschien 's ochtends klussen voor je overal heen moet zodat je niet te moe bent aan het eind van de dag? hihi Minnimo Welkom!
Heb de mijne ook uitgerekend en die valt ook rond de kerstdagen, alsof kerst nog niet genoeg energie kost, moet ik ook een kerstdiner verzorgen én nog klussen. Je moet er wat voor over hebben hè
O nee, wat goed dat jullie het erover hebben. Dus ik begon al tegen mijn moeder dat het nog onzeker was welke dag dat we kwamen. Ze weet van onze wens maar het kwartje leek niet te vallen. Tja euhm mam....the making of doen we echt niet bij jullie thuis. Dus het ligt aan mijn ei welke dag dat we komen. Hopelijk komt hij nu netjes rond dag 15 en niet weer op dag 28 zoals de vorige ronde. Dat was echt niet grappig. Bij mijn vorige lange cyclus kwam daarna mijn ei heel snel. Daar hoop ik stiekem een beetje op!
hey dames Vandaag weer eens voor "de fun" gaan lezen naar de kansen van spontane zwangerschap bij ons.... nou werd er even niet vrolijk van je hebt nieuwe kans denk je, maar als je dan weer denkt aan de cervixfactor plus bijkomend medicatiegebruik van mijn man die ( nog niet bewezen) zaadkwaliteit kan verminderen, dan begint me de stress alweer toe te slaan hahaha... We zullen zien, hoop doet leven, maar ik denk dat ik rond april weer terug naar t zh ga voor eventueel een gesprekje en eff checken hoe alles is.... als t dan nog nodig is. hier vermoedelijk ei net na kerst, maar we proberen t nu op ons af te laten komen en wel te zien waar t schip strand.... mijn ervaring leert dat stress averechts werkt maar..... t kriebelt wel weer echt!!!!!
Dankjewel 😊 Jaa idd die beleving vind ik ook nu heel anders !! Is alleen maar goed voor mij haha want bij mn zoontje was ik er zooooo mee bezig toen pff... wil ik dit keer niet!