Pfff als ik sommige berichten hier lees krijg ik weer flashbacks. Wat is t toch zwaar om zo lang te moeten wachten voor een kindje.... Hier ook 1,5 jr, operaties en iui. Nu in ronde 1 voor een brusje maar voel me verschrikkelijk hormonaal - gevoelige borsten - lage rugpijn - menstruatie krampen - moeeeeeeee - weeïg gevoel - Rommelende darmen -obstipatie Niet alles tegelijk Gelukkig maar wel alles iedere dag.... Ik verwacht er evengoed niks van... maar pfff was t maar zaterdag en niet ongesteld. Meiden op rood.... ik voel zoon met jullie mee... dikke knuffel Meiden op roze.... gefeliciteerd geniet ervan
Heb ff alles globaal gelezen. Vandaag tramodol en brufen genomen vanwege extreme krampen. Ben dus niet helemaal helder. Dames op rood balen he digi knuffel roze dames gefeliciteerd. Ik ga ook door naar ronde 22/24, ( op de lijst staat ronde 19 klopt niet).
He bah meiden op rood.... 😢 ik zit mn tijd nog uit... 14e nod.. geen positieve test. Ronde 8... breek maar door ajb. Ik zag een positieve action test en een positieve kv. Gefeliciteerd ladies
Goodmorning! Hier dag vier na NOD. Ik snap er niks meer van. Nog steeds geen ongi of krampen te bekennen. Temp is nog steeds hoog met zijn 37.4. Misschien morgen toch nog een testje wagen? Wat denken jullie?
Tries, als het goed is is mijn ei vlak na kerst geweest. Volgens het uitrekenen van mijzelf en door de vk was ik 26 dec het "vruchtbaarst". Maar mijn ovu testen begonnen in het weekend pas op te lopen na kerst. En toen had ik de testen op. Dus misschien dat mijn ei later is gekomen?
Dat denk ik dan wel Mijn gyn zei ook dat m'n ei 26 dec zou springen maar ik had pas 27 dec een echte knaltest... Je kan altijd nog een testje wagen Als je zwanger bent zou er nu echt wel een streepje moeten verschijnen en anders wordt je vast een dezer dagen ongesteld
Dames ik ben bang dat het hier mis gaat, vanmorgen bij het afvegen roze/rood slijm verlies... Hoopte zo dat het nu goed was...
nou, fijn dat je over 3 weken weer mag beginnen... hopelijk tot over een tijdje in inderdaad een zwanger forum
Och nee Simmer! Ik hoop dat het stopt. Het hoeft nog niks te betekenen hè? Maar ik snap je angst heel erg goed. Ik heb het namelk zelf ook gehad.. Hou je ons op de hoogte?
Hier nog steeds geen rood, net nog negatief getest. Weet het nu ook niet meer Dus op rood wachten en op naar de volgende ronde!
Als het goed is kan dat wel.. In ieder geval wel je urine in de koelkast zetten! en denk niet te lang bewaren. Hier op 10 DPO, ik wil nog niet testen eigenlijk.. Maar ik wordt morgen geopereerd. Ik krijg plaatselijke verdoving, maar toch wil ik wel weten voor de zekerheid of ik zwanger ben ivm de verdoving niet werkt en ik alsnog een narcose krijg.. Lastig!! Veel meiden op rood bale zeg :x