Zou het misschien tich met de maan te maken hebben?? Als je ziet wat voor invloed dat op dieren kan hebben kan ik niet geloven dat mensen daar niet gevoelig voor zijn..
Thanks! Ik heb niet meer getest en doe komende dagen ook geen test meer. Pas op nod (dinsdag) als ik dan nog niet ongi ben. Ik heb normaal voor ongi altijd wat lichte spotting. Nooit icm de klachten die ik nu heb (misselijk, buikkramp, borsten die tintelen) maar ik ga maar uit van ongi en niet van innesteling. Ik heb 1 zs een innestelingsbloeding gehad, 6x niet. Wel 4x een vroege miskraam. Daarom ga ik ook weer tarwekiemolie slikken komende ronde want ik heb het vermoeden dat mijn baarmoederslijmvlies aan de dunne kant is en daarom de innesteling misschien niet goed is gegaan (ik ben altijd maar heel licht/weinig ongi)
Heb je die link nog voor mij? Wel interessant inderdaad! Dan zou het betekenen dat we na t weekend pas duidelijke testen hebben?
Oh die zou ik niet weten. Heb het voorbij zien komen maar niet ingedoken.. Was de theorie van die maan niet dat het zondag pas op z'n vroegst positief zou zijn? Maar denk dat het voor de vrouwen met de duivels geen verschil meer maakt Is er iemand bekend met ovu testen van 2-besure.nl?? Die zijn wel echt heel erg goedkoop. Nog goedkoper als zwanger en kids. Denk dat ik die eens ga bestellen
Ik kap er ff mee... Ff geen zwpagina en testen ik meld me weer als het raak is! Ik hoop iedereen snel in een zwangerschapstopic te zien en voor de zwangeren: ik wens jullie een gezonde zwangerschap! Bedankt voor t fijne groepje! Liefs!
Oke dan! Wie weet is het wel goed gegaan. Hoe merk je dan dat het vlies te dun is? Ben zelf ook deze ronde met tarwekiemolie begonnen van kruidvat (van die doorzichtige balletjes) 3x per dag vanaf de ovulatie.Heb wel het idee dat het bm slijmvlies dikker wordt (obv verhalen op zw pagina). Ik had 2 jaar geleden toen ik een spiraal droeg enorm last van hevige bloedingen uit het niets, soms 3 weken lang. Na komst gyn en inwendige echo bleek mn bm vlies te dun. Nu weet ik niet of dit door het spiraal kwam of door mezelf. Maar omdat ronde 1 niet gelukt was dacht ik, laat ik ronde 2 wel mee beginnen. Iemand ervaring met dun bm vlies en tarwekiemolie? Ik doe het iig onder het mom, baat het niet dan schaadt het niet.
NOD-lijst ♡ 8 t/m 14 januari 2016 ♡ 8 januari (10) Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 1 Usababy, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 BMjunior, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 AudreyD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Elyn, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Marianne84, 31 jaar, ? kindje, ronde 13 Daphne26786, ? jaar, ? kindje, ronde ? 9 januari (5) Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 LaLuna, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 Curitiba, 39 jaar, 1e kindje, ronde 1 ChantalJ, ? jaar, 2e kindje, ronde 2 Dilya, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 na mk 10 januari (8) Babywish2016, 43 jaar, 4e kindje, ronde 21 PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 Jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 Irisbloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Hinti, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Justanona, 32 jaar, 2e kindje, ronde? 11 januari (2) Nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 Taart1611, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 12 januari (7) Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 joan1984, 31 jaar, 3de kindje, ronde 6 Kersje7, -jaar, 7e kindje, ronde 1 Danielle123, 31 jaar, ? kindje, ronde 8 Mijntje1990, ? jaar, ? kindje, ronde 2 na mk Citygirl1985, ? jaar, ? kindje, ? ronde ? Moedertje3, ? jaar, 7e kindje, ronde 1 na mk 13 januari (7) Seallable, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Laurita123, 27 1e kindje, ronde 2 Nightshade, 36 jaar, 4e kindje, ronde 17 Puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, mmm, ronde 20 Keef85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 14 januari (6) Happy91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Whuz, - jaar, 2e kindje, ronde 4 Repeltje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 16 Ashtree35, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Nath91, 24 jaar, 12e ronde, 1e kindje. NOD verwacht op 14 januari Raniyah, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk datumloos (2) Anbrow, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Tess88, ? jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk buiten de lijst (2) Beccy, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 / nod: 05-01 Froukjesmem, 30 jaar, 2e kindje, ronde 17 Totaal: 49 Wachtbankje (27) Zwanger (4) Ongesteld (18) Negatief getest (0) Twijfel/tuurtest (0) MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET.
Hee Hinti ik heb ze via ebay besteld. Stuk of 50 voor 12 euro van Onestep. Werken goed en de dipsticks zien er hetzelfde uit als zwanger&kids. Ik verslijt ze echt omdat ik 2x per dag vanaf cd10 doe. En soms test ik na piek ook voor de zekerheid...
Onder datzelfde mom slik ik ze ook. Afgelopen ronde niet gedaan maar nu toch weer mee beginnen. Ik denk dat het vlies wat te dun is omdat ik altijd heel kort/weinig ongi ben en al 4x mee heb gemaakt dat t vroeg na de innesteling en lichtposi test over was. Ik weet t niet zeker maar denk dat t daarmee te maken kan hebben. De laatste 3 zs'en heb ik tarwekiemolie genomen en alle keren in 1x raak en ook geen vroege mk.
Haha ik ben wel van het internet afstruinen en ook best van via ebay bestellen maar daar had ik nu nog niet aangedacht. Bedankt voor de tip!
Welk merk test is dat? Bij hoeveel hcg, want ik heb vogens mij dezelfde. Die zegt op de site van zw en kids 10 hcg en in de gebruiksaanwijzing 50... Kan ik dus beter die vd kruidvat kopen?? (25 hcg) Ik zie trouwens wel iets! Heel, licht, maar het is iets.
Ohja zo spannend! Ik word er vooral zo moe van als iemand (mn moeder, m'n vriend) zegt dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn. Lekker makkelijk! Haha... Ik zeg nu maar steeds roze olifant tegen ze.
NOD-lijst ♡ 8 t/m 14 januari 2016 ♡ 8 januari (10) Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 1 Usababy, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 BMjunior, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 AudreyD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Elyn, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Marianne84, 31 jaar, ? kindje, ronde 13 Daphne26786, ? jaar, ? kindje, ronde ? 9 januari (5) Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 LaLuna, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 Curitiba, 39 jaar, 1e kindje, ronde 1 ChantalJ, ? jaar, 2e kindje, ronde 2 Dilya, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 na mk 10 januari (8) Babywish2016, 43 jaar, 4e kindje, ronde 21 PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 Jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 Irisbloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Hinti, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Justanona, 32 jaar, 2e kindje, ronde? 11 januari (2) Nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 Taart1611, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 12 januari (7) Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 joan1984, 31 jaar, 3de kindje, ronde 6 Kersje7, -jaar, 7e kindje, ronde 1 Danielle123, 31 jaar, ? kindje, ronde 8 Mijntje1990, ? jaar, ? kindje, ronde 2 na mk Citygirl1985, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Moedertje3, ? jaar, 7e kindje, ronde 1 na mk 13 januari (7) Seallable, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Laurita123, 27 1e kindje, ronde 2 Nightshade, 36 jaar, 4e kindje, ronde 17 Puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, mmm, ronde 20 Keef85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 14 januari (6) Happy91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Whuz, - jaar, 2e kindje, ronde 4 Repeltje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 16 Ashtree35, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Nath91, 24 jaar, 12e ronde, 1e kindje. NOD verwacht op 14 januari Raniyah, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk datumloos (2) Anbrow, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Tess88, ? jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk buiten de lijst (2) Beccy, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 / nod: 05-01 Froukjesmem, 30 jaar, 2e kindje, ronde 17 Totaal: 49 Wachtbankje (27) Zwanger (4) Ongesteld (18) Negatief getest (0) Twijfel/tuurtest (0) MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET.[/QUOTE] Met mjn gegevens aangepast!
@Nath91: Normaal blijft je temp inderdaad hoog tot wanneer je menstruatie gaat doorbreken... Maar bij mij verschilt dit dikwijls hoor! Soms daalt mijn temp pas als mijn menstruatie er al is, soms daalt mijn temp een dag op voorhand... Deze ronde heb ik voorlopig op dag 5 een dip gehad (komt door het gele lichaam hoor ik vaak) en op dag 9... Hij zal vast wel weer stijgen tot ik ongesteld ga worden/ben. @Hinti en Joan: Hier zal het voor mij volgende maand ook pauze zijn... Herstel van de laparascopie zal toch iets langer duren dan ik gehoopt had waarschijnlijk (daar hebben ze me toch alvast voor gewaarschuwd!). Dus misschien komen we elkaar wel weer tegen! Veel succes en sterkte gewenst in ieder geval! @Kersje: Ik dacht inderdaad toch ook dat jij een licht streepje had op je testen... Zat je aan de pil of niet? Want anders zou ik nog wel durven hopen hoor! Kijk trouwens eens even naar onderstaande link, de eerste paar zinnen vind ik wel gek klinken! Of neem ik dat allemaal gewoon veel te letterlijk op haha! De Nieuwe Maan in Steenbok van 10 januari 2016 @Seallable: Veel sterkte intussen en ook veel succes gewenst hoor! @Kersje en Laurita: Hier ook altijd heel kort en miniem ongesteld.. Dus ben ook met de tarwekiemolie van kruidvat aan de slag. Voor mijn eisprong nam ik er eentje per dag, na mijn eisprong 3 per dag.. Vorige cyclus heb ik gemerkt dat ik langer en heviger ongesteld was, op hoop van zegen dat het zijn werk doet!
Ik had idd meerdere licht positieve testjes en ben/was niet aan de pil hoor! We zullen zien hoe t verder afloopt. Het lichtroze van vanmiddag is weer gestopt nadat t bruinig was, en heel minimaal nog maar. Blijft dus ff afwachten al ga ik nergens meer vanuit. Hopelijk helpt de tarwekiemolie bij jou ook zo goed!
Hey allemaal, Ik ben hier nog maar sinds vandaag actief. Heel lang getwijfeld of ik mij terug zou aansluiten bij een forum. Ik heb het nodig en het gaat mij misschien wel goed doen. Ik ben een mama van een zoontje van 3 jaar. Wij zijn sinds +/- oktober 2014 bezig voor een tweede kindje. Eerst gewoon geprobeerd en eind april/begin mei 2015 regels gehad en bleek zwanger (BBZ). Zwangerschapshormoon heeft 2 maanden in mijn bloed gezeten(eileider kon blijven zitten). toen op controle en bleek ik een bloedklonter van +/-4 cm te hebben bij mijn eileider. weer paar maanden wachten en nog steeds pijn. Toen kregen we groen licht maar ik kreeg mijn regels niet meer. Constant bloed moeten laten trekken en controles om te kijken wat er nu mis was. Ik maakte te veel mannelijke hormonen aan waardoor ik mijn regels niet mee kreeg. Sindsdien bezig met Clomid behandeling 50mg + pregnyl 5000. De eerst maand ben ik letterlijk twee maanden ziek geweest hiervan. Gezegd voor te stoppen maar nog één maand af te wachten. Ik heb de keuze gehad bij de gynaecoloog om eerst een kijkoperatie te doen omdat de pijn in mijn eileider waar ik de bbz heb gehad nog steeds aanwezig is. (op echo ziet alles er goed uit). Nu zit in de wachtweken en ik zou volgende week men regels moeten krijgen. (2de ronde met medicatie) Ik heb gister donkerbruin verlies gehad en nu niets meer. Ik heb geen enkele bijwerkingen zoals vorige maand ... pijnlijke borsten enz.. enkel moe en constant hoofdpijn en het koud hebben..