Haha ik denk ik sluit me alvast in het volgende nod maar deze is er nog niet. Zou 9 feb zijn.. Stomme cyclus Hoe gaat dat? Maakt iemand dat aan of beheer?? Als ik bericht van beheer lees is het niet de bedoeling dat iedereen dat zelf doet
http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/606239-nod-lijst-8-t-m-14-februari-2016-a.html Hij bestaat al de lijst waarin jij valt veel klets plezier hinti😘
Gefeliciteerd Happy! Wauw Dilya, wat een mooie streep! Ik heb vanochtend nog een Kruidvat test gedaan en begin langzaamaan echt te geloven dat het gelukt is!
Gefeliciteerd! Mooie verrassing na eerder een negatieve test. Dat geeft mij ook bijna nog hoop voor deze ronde.
@Happy: Waauw gefeliciteerd! Dat heb ik wel eens meer gehoord, dus zoals ik zei.. Op 10dpo is nog alles mogelijk Geniet ervan! Had jij trouwens veel kwaaltjes de laatste dagen? Gewoon benieuwd @Dilya: Mooie test meid! Gaan genieten hoor!
Thnx lieve meiden!! Nee ik had de laatste dagen juist bijna geen kwaaltjes.. Daarom had ik t ook helemaal niet zien aankomen. Ik hoop echt dat er nog meer roze bij komt de komende dagen!! <3
Zo waardeloos. Sinds wij weer zijn begonnen voor een kindje krijg ik ineens licht bloedverlies een paar dagen voor mijn menstruatie. Eén veegje roze en meer is het niet. Dit heb ik normaal echt helemaal nooit. Zo stom van mijn lijf dat ik nu iedere maand zo'n signaaltje krijg waarbij je gaat denken dat het misschien wel een innestelingsbloeding is, wat het nooit blijkt te zijn natuurlijk. Nu zit ik alweer bijna 2 dagen te wachten en gebeurt er helemaal niks. Ik wil graag aan mijn lijf vragen om de komende maanden dat veegje bloed een paar dagen van tevoren over te slaan. En als het dan toch nodig is, dan graag mijn menstruatie gelijk de dag erna en niet pas na drie of vier dagen. Dank u lijf.