Happy gefeliciteerd! Mirya hij loopt mooi op! Ik merk dat ik het nu wel heel spannend begin te vinden, vandaag 7 dpo dus hopelijk over een dag of 5 meer duidelijkheid. Ben super zenuwachtig en hoop echt dat het is gelukt...🙃
Gefeliciteerd dames! Hier een negatieve test dus en heb sinds vrijdag al ongesteldgevoel dus ik ga ervanuit ongesteld t worden
Ja gelukkig wel, maar ik ben wel geschrokken van mijn emoties. Dat ik zo boos was op ml had overigens niets te maken met de gedachte van zwanger worden (of niet zwanger worden). Ik denk toch dat het te maken heeft met een plotselinge daling van progesteron, zie http://www.sbaweb.nl/media/file/file/samenvatting_hormonen.pdf Ik denk dat ik voor de dagen met weinig progesteron, meer ga sporten (aanmaak endofines). Oja bovenstaande website had ik opgezocht; om te bekijken of je al aan je humeur zou kunnen merken of je zwanger bent of niet. Want als je zwanger bent dan blijft in de week voor je NOD de progesteron- en oestrogeenniveau hoog, terwijl als je niet zwanger bent deze weer gaan dalen en dan voel je je ook minder happy. @zwangere dames; hebben jullie iets aan je humeur gemerkt? Whuz, wat irritant voor jou inderdaad dat je door zo'n voorbloeding hebt, dan denk je inderdaad dat er toch een innesteling aan de gang is. Maar het kan heel goed, het is 3 dagen voor NOD! Gelukkig gaat de tijd vanzelf voorbij....
Ik mag op rood dames! Succes allemaal... Ik ga voor lange tijd t forum verlaten,,, Succes dat 2016 jullie jaar mag worden,,
Dit is het verschil in hormoonbalans als je zwanger bent en als je niet zwanger bent (bron: Clearblue). progesteron zorgt voor een temperatuurverhoging en zorgt bij stijging voor de afgifte van endorfines (gelukshormoon). Als oestrogeen toeneemt, dan neemt het positieve gevoel toe. Een troost voor de dames die op rood staan....Als je eenmaal ongesteld geworden bent neemt gelukkig het positieve gevoel snel weer toe.
@Whuz: Hopelijk luistert je lijf volgende keer! @Nath91: Ik zie dat jullie vandaag de uitslagen van de onderzoeken krijgen, zie je het zitten? Hopelijk een goed resultaat! Laat je nog iets horen? @Nenp: Wat jammer meid, veel succes gewenst in ieder geval! @LaLune: Hier de laatste dagen al serieus kregelig tov vl, dus waarschijnlijk word ik ongesteld haha
NOD-lijst ♡ 8 t/m 14 januari 2016 ♡ 8 januari (10) Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 1 Usababy, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 BMjunior, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 AudreyD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Elyn, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Marianne84, 31 jaar, ? kindje, ronde 13 Daphne26786, ? jaar, ? kindje, ronde ? 9 januari (5) Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 LaLuna, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 Curitiba, 39 jaar, 1e kindje, ronde 1 ChantalJ, ? jaar, 2e kindje, ronde 2 Dilya, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 na mk 10 januari (8) Babywish2016, 43 jaar, 4e kindje, ronde 21 PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 Jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 Irisbloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Hinti, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Justanona, 32 jaar, 2e kindje, ronde? 11 januari (2) Nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 Taart1611, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 12 januari (7) Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 joan1984, 31 jaar, 3de kindje, ronde 6 Kersje7, -jaar, 7e kindje, ronde 1 Danielle123, 31 jaar, ? kindje, ronde 8 Mijntje1990, ? jaar, ? kindje, ronde 2 na mk Citygirl1985, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Moedertje3, ? jaar, 7e kindje, ronde 1 na mk 13 januari (7) Seallable, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Laurita123, 27 1e kindje, ronde 2 Nightshade, 36 jaar, 4e kindje, ronde 17 Puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, mmm, ronde 20 Keef85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 14 januari (6) Happy91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Whuz, - jaar, 2e kindje, ronde 4 Repeltje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 16 Ashtree35, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Nath91, 24 jaar, 12e ronde, 1e kindje. NOD verwacht op 14 januari Raniyah, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk datumloos (2) Anbrow, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Tess88, ? jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk buiten de lijst (2) Beccy, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 / nod: 05-01 Froukjesmem, 30 jaar, 2e kindje, ronde 17 Totaal: 49 Wachtbankje (24) Zwanger (5) Ongesteld (20) Negatief getest (0) Twijfel/tuurtest (0) MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET.
Wow, weer een paar zwangeren erbij! Geweldig!! Hier gisterochtend een witte test, geen streepje op te ontdekken Maar verhaal van Happy geeft hoop. Al heb ik al wel een beetje een ongesteldheidsgevoel. Zoonlief is gisteren ziek geworden, dus misschien is het dat wel. Dat ik het van hem heb overgenomen..
Inderdaad, dat geeft hoop hé Keef Verzorg jezelf alvast goed, niet ziek worden hoor! Ik vind trouwens wel dat er nog minstens dubbel zoveel dames op roze moeten! Het lijkt traag te gaan, komop hoor!
Zijn inderdaad weinig roze dames deze ronde. En met mijn minibeetje bloed van zaterdag weet ik gewoon bijna zeker dat ik binnen nu en twee dagen ook rood moet toevoegen aan de lijst. Het zou mij heel erg verbazen als ik op roze kan. Vandaag spannend dagje. Mijn darmen zijn niet in orde (diarree blugh) en ik moest naar een sollicitatiegesprek. Door mijn darmen ook een beetje weeïg misselijk gevoel en het was daar bloedjeheet. Ben blij dat ik alles binnen heb kunnen houden. Pfoe, dat was wel even afzien. Nu lekker kopje kamillethee drinken en hopen dat mijn puk nog even een uurtje slaapt, zodat ik even wat me-time heb.
Dat ging op zich wel goed. Was in ieder geval een leuk gesprek. Soms heb je van die sollicitatiegesprekken die meer op een kruisverhoor lijken.
Vanmiddag een heftige ruzie gehad met me man (ik trilde van de stress) en nu heb ik erge krampen onderin mijn buik... Hoe is het met jullie?
Happy hartelijk gefeliciteerd!! Hopelijk loopt ie mooi op! Mirya duidelijke test!! Mooi!! Seallable balen meid! Whuz heel irritant!! Hopelijk komende maand gewoon raak en niet dat stomme spotten!! LaLune gelukkig weer bijgelegd! Hier echt ongi vanochtend dus ik schuif een ronde op!!