Wat veel berichten weer dames ! Zwangere gefeliciteerd 😊 Gaan er van hier veel naar een nieuw topic ?
Hi meiden, Ik mag van de lijst af. Vandaag bij de gyneacoloog geweest, helaas een goedaardige tumor geconstateerd in mijn linkereierstok van 10 bij 4 (OMG!). Wist al wel dat er iets zat, maar dat is nu bevestigd en dus heel definitief. Maargoed, moet de kinderwens tijdelijk in de koelkast zetten (3-6 maanden) en zo snel mogelijk onder het mes om het te verwijderen. Wel even schrikken, maar ik hoop hier snel weer terug te zijn. (heb nu mijn eisprong dus wie weet was gisteravond toch nog raak....) Meiden ik wil alle zwangeren van harte feliciteren en de overige dames heeeeeel veel succes. Hopelijk is het snel raak. Kus!
Lief! Ja heel naïef natuurlijk, maar je denkt altijd dat zulke dingen alleen bij anderen gebeuren tot je zelf aan de beurt bent... helemaal gezond, slank, leef gezond etc maar het gebeurt je gewoon. Gelukkig is het goedaardig en kost het alleen hersteltijd en zou ik weer als nieuw moeten zijn straks 😊 (met een eierstok dat dan weer wel)
Dat is schrikken USAbaby!! Gelukkig goedaardig inderdaad maar toch wel heel moeilijk denk ik. Veel sterkte!!
We zaten vorige ronde ook bij elkaar in! Ik wens je een heel goed herstel toe en dat het dan maar snel raak mag zijn.
@USAbaby: heftig en ook zo groot, daar zal je wel last van hebben gehad! Gelukkig wordt het verholpen, natuurlijk niet leuk, maar dan sta je er wel weer beter voor. Heel veel sterkte!
@USAbaby: Heel veel sterkte met de operatie en het herstel! Ik hoop voor je dat alles goed komt! Knuffel!
Wat lief allemaal! Doet mij goed 😙 Ja klopt seallable. Alleen had de gyneacoloog eind november aangegeven dat we er vooral voor.moesten gaan en gister "opeens" dit. Maarja het komt allemaal vast goed
Poe, dat is nogal wat usababy! Heel sterkte meid! Ik hoop dat je snel opknapt en dat niet jullie dan meer in de weg staat om een kindje te morgen krijgen! ❤️
@usababy dat is wel even schrikken! Hoop dat alles goed komt! Heel erg veel sterkte en knuffel voor jou..
Heftig hoor USA heel veel s6 en dat het daarna maar gauw Raak mag zijn hele dikke digi knuffel 😘
Normaal ben ik redelijk nuchter en kalm, maar het wachten valt me deze cyclus echt zwaar. Mijn lijf lijkt een beetje op hol en zendt allerlei vage signalen uit. Eerder twee dagen rare borreltjes in mijn baarmoeder, dag erna klein beetje roze en nu alweer drie dagen helemaal niks. Af en toe wat steekjes, maar helemaal niet het idee dat ik ieder moment ongesteld kan worden. Dag na het beetje bloed heb ik wel een test gedaan, omdat ik bij een witte test dan de rust heb dat mijn ongesteldheid eraan komt. Maar ik voel die nog niet aankomen. Verder ben ik al twee weken moe en heb ik enorme honger. Ik weiger om mezelf voor de gek te houden. Maar ik heb steeds de neiging om naar het toilet te gaan om te kijken of ik ongesteld ben geworden. Of ik wil testen, maar ik heb heel sterk het gevoel dat die dan gewoon weer wit is en dan voel ik me zo'n domme muts die zich gek laat maken door vage signalen.
@Nath: Na het 1ste slechte onderzoek heb ik mijn vriend ook wel foliumzuur en flixar (door de fertiliteitsarts) laten nemen... Misschien is dat hem wel ten goede gekomen. Net als Chantal was bij ons de 2de keer het volume wat minder, maar de kwaliteit was prima! @Whuz: Hier dezelfde vage klachten, vooral veel vermoeidheid en honger (veel eten)... Maar ik hoop er ook niet op... Morgen nod, vandaag maar snel naar het toilet geweest en niet getest. Het zou straf zijn, zo net voor mijn operatie, dus ik geloof er niet in, we hebben sowieso heel weinig kans dat het lukt! Hopelijk is het bij jou wel zo! @Curitiba: Hoe gaat het bij jou? Ben jij ondertussen al ongesteld of een testje gewaagd? @USAbaby: Wat schrikken zeg! Veel sterkte met de operatie... Hopelijk kan je nadien snel verder!
Wat een heftig nieuws allemaal zeg! Sterkte met de slechte berichten dames! En verder geen positieve testen? Vandaag nog dames die gaan testen?