Oh wat vervelend om in onzekerheid te zitten! Jeetje meis, ik hoop echt zo van harte dat het helemaal goed zit!
Heb de zh gebeld of ik evt hcg mag prikken , maar de assistente was zo bot het is zp verveled als je niet begrepen wordt. Ik ben emotioneel gelemaal gesloopt om iedere keer teleurgesteld te worden, maar ze tonen geen empatie, en dat maak het nog erger voor mij... Als het nou dit keer ook mis gaat, ben ik bang dat ik noet meer durf om zwanger te raken......
Oh dilya!! Hopelijk betekend het alleen maar rust in je lijf.. Wel waardeloos van zh dat ze niet iets meer begrip tonen.. Misschien even via huisarts proberen??
Dat kan ze echt niet maken zo'n assistente! Wat naar om zo behandeld te worden zeg! Heb je meerdere miskramen gehad? Sorry dat ik het vraag en als je het vervelend vindt hoef je helemaal niet te antwoorden hoor. Maar omdat je zegt precies te weten hoe het voelt. Ik hoop zoooooooo voor je dat het goed gaat! en dat van die assistente...daar moet je echt een klacht over indienen!
Wij konden ruim 1 jaar niet zwanger raken, na een jaar eindelijk zwanger, was zo blij maar kreeg mk. Inmiddels 4 mks en denk 2 mk voor nod(had voor nod pos testen 2 x en op nod kreeg ik bloeding. De andere 4 ging rond 5,6 weken mis. Het doet me zo veel pijn dat het zo lang moet duren(ookal weet ik dat er mensen zijn die nog langer dan wij bezig zijn, maarja..) Nu begin ik ook wat krampen te krijgen. Dus ik wacht op bloeding of op een goede aflopp en goede of slechte echo op 1 feb... Het is zo fijn om hier alles van mij te kunnen afschrijven... Dankjewel dames voor begrip, dat heb ik nu mssn hard nodig. Doet me goed x
Wat ontzettend vervelend allemaal. Kan me voorstellen dat je angstig bent. Ik hoop echt dat je rust kunt vinden. Dat is het beste voor je zwangerschap. Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Ik duim heel hard dat je borsten een dagje pauze genomen hebben en dat er niks aan de hand is!
En ik mag op rood. Volgende maand weer met frisse moed verder! Wel fijn dat het wachten weer voorbij is.
Nee, maar sins mijn miskraam in augustus is het allemaal even afwachten zeg maar. Stel ik wordt wel ongesteld is het op zich ook prettig. Dan is het de 2de maand dat mijn lijf het weer 'normaal' doet.
Precies. Ik ben niet iemand die er hevig van baalt over het algemeen. Voor mijn gevoel ook nog maar net weer gestart. Dus nog alle tijd. Heb ook alleen kindje. Dat scheelt voor mij enorm.
Hi meiden, heb getest vandaag maar wel pas vanmiddag. Niets te zien. Vandaag is mn NOD. Denk dat ik de 14e weer een test doe. Ben dat wachten ook echt zat @whuz en heb ook tig van die kwaaltjes die ook gewoon op rammelende darmen kunnen duiden een een aankomende menstruatie. Zucht... Zit niets anders op. Ik wens alle dames met slecht nieuws al het beste toe en ik hoop dat jullie allemaal snel goed nieuws krijgen! Positief blijven!!! X
Even serieus wat bijgelezen. @USA baby Wat schrikken zeg hopelijk op een spoedig herstel. Fingers Crossed @Dilya kan je niet gewoon een bloedtest bij je huisarts vragen zonder langs het ziekenhuis te passeren? Ik heb tot nu toe mijn regels niet weer niet kunnen laten om te testen deze morgen weer zo spierwit als het maar kan zijn. nog altijd dezelfde klachten die al 1.5 week duren. Ik moet nog een week wachten van het ziekenhuis voor bloed te laten trekken. Ik ga wel eerder naar de huisarts moest ik bij wonder een positieve test krijgen. Wat ik absoluut niet verwacht. Maar met de behandeling is zo nieuw dat ik toch zeker wil zijn.. en hoe lang NOD Uitblijft hoe meer tijd ik over heb om na te denken of we nog een rondje gaan proberen of eerst operatie.. In mijn omgeving werk etc weten ze er wel van omdat ik dan het werk moet verlaten. Gezegd dat we voorlopig blijven stoppen. zo moeilijk.. Soms denk och die pijn in eierstok heb ik al 8 maanden maandje erbij kan geen kwaad en ja humeur zal dubbel zo hard op tanden moeten bijten... Mss is het dan wel raak.. RRRR zo een engeltje en duiveltje in men hoofd haha al dagen aan een stuk....
Ik mag op rood. Had ik wel verwacht. Alleen dik 2/3 dagen te vroeg. Wordt zo niet goed van dit. Wel een eisprong gehad op 31 december. Dus nu blijkbaar een lf van 11. Ik ga even afstand nemen van hier en alles rondom het zwanger worden. Ben er kapot van nu. Bedankt lieve dames. Het ga jullie goed.
@ Happy normaal gisteren.. Ale volgens gynaecoloog moet ik exact 14 dagen na spuit nod krijgen... vorige maand volledig correct.. afwachten ik ben al drie dagen men voorzorgen aan't nemen maar afwachten dus.. Als ze toch moeten komen dat ze zo snel mogelijk komen..
Wat verschrikkelijk en heel begrijpelijk.. Hopelijk komt er snel goed nieuws voor jullie zodat je weer een beetje positief kunt zijn. Sterkte meid!