@Nath: dikke knuffel meid! Neem je tijd om dit te verwerken! @Dilya: jeetje meid, wat moet dat naar zijn die onzekerheid en angst! In zou ook nog even via je huisarts proberen... en eventueel toch terug naar het ziekenhuis om een bloedtest 'te eisen'. Als jij daardoor geruster kan zijn, dan kies jij toch of een bloedtest nodig is of kiet...en niet de vpk etc. Heb je je verleden erbij verteld? Hopelijk kan je wat ontspannen, dikke knuffel! @whuz: ik heb inderdaad endometriose, een cyste en een vernauwde eileider... 22 januari word ik geopereerd, maar helaas heb ik geen idee hoelang ik moet herstellen of wanneer we dan verder kunnen. Ik wil inderdaad niet te lang wachten, maar het zal er allemaal van afhangen van wat ze tijdens de operatie tegenkomen en wat eruit moet... op dit moment weet ik enkel wat er zit, maar niet hoeveel of hoe hardnekkig het is. Ik zal pas weten hoe het allemaal zit als ik uit de narcose ben, bang afwachten dus dat het maar snel voorbij is! Ik hoop dat we niet te lang moeten pauzeren inderdaad! Daar zou ik me op dit moment nog meer machteloos door voelen. Afwachten en hopen op het beste!
Heel goed ga bijna weer bezig met ovu testen hoe is het met jou taart ik heb geen antwoord gekregen wanneer jou kleintje is geboren maar ik denk 16-11-2012 hhaahaha aangezien je taart1611 heet
Hier nog steeds niet ongesteld, ik word er gek van! Alle symptonen zijn aanwezig maar geen bloed. Ik loop dus al bijna een week rond met rug en buikpijn bleeehhhhh. Naar verhaal dat ontpillen.... En hoe gaat het met jou Taart? Heerlijk op een roze wolkje zeker hihi
Ik mag zoals verwacht ook op rood. Toch blij dat mijn LF 13/14 dagen is. Op naar de volgende ronde. Ik ga ook een tijdje weg dus ik hoop sommige van jullie volgende maand in een zwanger topic te zien. Iedereen die niet zwanger is: hopelijk tot volgende maand en voor de zwangeren, een hele gezonde en fijne zwangerschap toegewenst *
Gaat eigenlijk best goed! Ik heb eigenlijk nog steeds geen kwaaltjes. Dus het is zoooo onwerkelijk. En toch wel onzeker. Durf me niet zo te binden. Vanmorgen voor mijn eigen gevoel toch nog maar een testje gedaan en die was echt heel mooi roze en duidelijk. Dat is dus fijn. Wat naar zeg, dat je nog steeds niet ongi bent. Je had wel getest al toch? En wanneer is je nod?
Oh wat heerlijk zeg! Ik snap je onzekerheid hoor, ik denk dat elke zwangere vrouw dat heeft. Maar verder gewoon lekker genieten! Mijn NOD was zaterdag. Ik heb me gisteren nog getest, zo wit als wat. Dus tja.... Gewoon afwachten. Voor mijn gevoel kunnen we dan pas echt beginnen voor de zwangerschap. Deze maand was nog even een ontpillingsmaand
Hier nog geen spoortje van ongesteld, maar ook geen goede test. Waarschijnlijk dus een lijf wat gewoon weer eens niet werkt zoals het hoort
Ooh ik dacht dat het op mijn berichten te zien zou zijn maar het staat er maar ik heb ook weer terug gereageerd hoor
Wat wordt het hier stil zeg... Misschien moeten we de lijst nog eens opzoeken, iemand een idee of die ver terug staat? Er moeten waarschijnlijk toch nog nod's komen...
Ja he idd erg stil ik weet dat een lijst op pagina 9 staat maar ik weet nog steeds niet hoe het werkt sorry hoe is het bij jou dan dora al getest?
Volgens mij klopt het niet waren er volgens mij al iets van 20 op rood maar toch in elk geval bedankt voor het proberen💋 😘