Gefeliciteerd Enschede! Balen Dora26. Ik hoop dat je na je operatie snel verder kunt en dat de operatie helpt en je nu niet meer zo lang hoeft te wachten voor je op roze mag. Klinkt goed zo'n knalstreep Lindy! Jammer van de misselijkheid. Maar ook dat is op zich een goed teken net als de vermoeidheid.
Tja ik wet het niet, ben gewoon nog nooit overtijd geweest. Maar geen zorgen meer, vanmorgen ben ik eindelijke echt heel erg ongesteld geworden hihi. Nooit zo blij geweest erme. Nu kan ik lekker gaan temperaturen etc en er echt mee bezig zijn.
Hoi allemaal, Afgelopen maandag had ik mijn NOD en nu 4 dagen later nog niet ongesteld. Heb ondertussen al een vermogen aan testen uitgegeven maar hij blijft maar negatief. Ik heb ook al jaren een regelmatige cyclus van 28 dagen, zelfs toen ik een paar jaar geleden stopte met de pil, meteen weer regelmatig. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik begin me zelfs wat zorgen te maken. Had bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen last van alle typische kwaaltjes waar je altijd over leest en nu voel ik me ook verder prima, heb alleen wel een harde onderbuik. Groetjes, Linda
Hi iedereen! Sorry ik ben echt in totale chock beland! Binnen 5 minuten las ik dit af.. Volgens mij is het positief.. Ben echt super blij! In het echt is het roze en iets duidelijker. Volgens de berekeningen zit ik op 12 DPO.
Hey Linda wat vervelend en verwarrend. Misschien bloed laten prikken of even naar de huisarts? Succes meid.
Hai Linda, Op zich is dat wel een goed teken hoor! Ik snap de spanning! Je kan echter ook van de stress later gaan menstrueren (maar 4 dagen later is echt wel veel), dus probeer het een beetje los te laten en om de dag te testen. Ja, ik heb ook die dip-stick zangwerscnhapstesten van zwanger & co besteld en dat scheelt de helft met die van kruidvat (is ook milieuvriendelijker zonder die plastic cassette). Sterkte!
Echt te bizar, maar vandaag toch ongesteld geworden. Ik begrijp er niks van, zoals ik al aangaf al jaren dezelfde cyclus en nu ineens dit. Zorgen zijn nu lig wel weg. Op naar een nieuwe ronde! Bedankt voor je reactie!
Er kunnen rare dingen gebeuren Linda. Ik heb normaal altijd een cyclus van zo'n 32-33 dagen en de laatste maanden steeds maar 28 dagen ineens. Ik zou me er niet al te druk om maken. En anders eens overleggen met de huisarts als het volgende maand weer niet goed voelt. Joepie, toch nog een extra roze! gefeliciteerd!!!
Hallo dames, hier even een bericht van mij aangezien mijn NOD op 8 januari was. Heb tot nu toe altijd regelmatige cyclus gehad van gemiddeld 24-27 dagen. Deze keer is het anders, ben inmiddels al op 37 dagen aanbeland. Leeftijd maakt misschien uit, ben begin 40 en nog geen kinderen. Inmiddels 2 testen gedaan (CB digitaal/vroege op dag NOD en afgelopen vrijdag K2v5) maar beiden negatief. Wachtbankje duurt lang. Wel enorm opgezette buik, last van darmen, jeukende borsten, af en toe beroerd (niet heel erg), eetbuien, emoties en al 2 weken menstruatieklachten - gevoel dat het zo doorbreekt. Lees veel over cycli die kunnen veranderen en gezien mijn leeftijd zou het zomaar kunnen dat ik in de overgang beland ben wat ik uiteraard niet hoop. Daarnaast kan het natuurlijk alle kanten op, maar wacht nog tot vrijdag voor nieuwe test. Beetje laatbloeier in kinderwensland.
Hoi Hinti, ja dat ga ik pas doen als ik na eind van de week nog geen positieve urinetest heb. Wil op een gegeven moment wel zekerheid inderdaad.
@ Alexa Dat duurt inderdaad erg lang, vervelend hoor! Wat mij de laatste keer erg opviel toen ik zwanger was; is het gevoel van een tennisbal ter hoogte van je blaas en opgezwollen borsten. Het vervelende is dat je allerlei kwaaltjes in kan beelden. Ik hoop voor je dat je zwanger bent.
Hier nog een laatbloeier! Ik word dit jaar 40. Naar he die onzekerheid over de overgang etc. Ik herken het helemaal! Ben je al lang bezig?
Paar maandjes (5 ofzo) bezig inmiddels en nooit aan de pil geweest. Ben er nu wel veel meer in mijn hoofd mee bezig en sinds een maand of 5 hou ik mijn cyclus bij.