Sorry de dag erna toch ongesteld geworden.. ik merk dat ik het lastig vind om actief te zijn hier op forum. Vind het heel leuk om alle goede verhalen te lezen maar ook confronterend. Moet denk ik eerst even mijn onderzoeken verder doorstaan. Mijn eierstok zit verkleefd waardoor kans op zwangerschap relatief kleiner is geworden. En omdat ik nu al 2 jaar verder ben.... maar ik zit nu in de medische molen. Binnenkort een mri gepland staan en daarna weer alles bespreken met de arts . Wat de mogelijkheden etc zijn... tot die tijd ben ik ff afwezig hier.. eerst voor mijzelf alles op een rijtje.. en mocht ik via een ander traject kans krijgen om zwanger te worden en dat heb ik allemaal duidelijk sluit ik me vast weer aan... maar probeer het nu even los te laten.. en niet steeds te hopen. Want elke maand die teleurstelling is ook niet goed.. dus even een andere insteek.. Meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd Meiden op rood... ik ken het gevoel.. wens jullie heel veel geluk toe en hopen op een mooie positieve test volgende maand!!
Hi Lijntje! Had mijn notificaties voor deze groep al uitgezet dus lees je bericht toevallig. Wat naar meis, maar heel begrijpelijk! Ik hoop dat we je snel weer zien en dat je goede hulp krijgt in je traject. Succes met alles! Xx
Nou dames, weet niet of er überhaupt nog veel hier kijken, maar de wonderen zijn de wereld niet uit. Vanmorgen gewoon een positieve zwangerschapstest!!! Woeeehoeee!
Oh wacht stom, jij was van de lijst af ivm de tumor..! Ik weet het weer. Wat een wonder! Ben echt zo blij voor je, na dat nieuws kon je deze wel gebruiken!!! Geniet ervan!
Wauw. Gefeliciteerd! Ik las je verhaal net al in een ander topic. Ik hoop dat de tumor een goede zwangerschap niet in de weg zit!
Nou zeg! Geweldig! Mijn zus had ook een grote cyste in haar eileider (pijnlijk!) tijdens haar tweede zwangerschap; en die is gaan slinken.....dus wie weet! Heel veel succes!
Wat een fantastisch nieuws geniet ervan 😘💋🌺🍼👶🍀🙏
Heel fijn USA! En gezellig om te kletsen in t bevallingsforum! Hoe gaat het met de andere dames? Zitten jullie weer op het wachtbankje?
Gefeliciteerd USA Baby Hier is mijn menstruatie nog steeds niet om de hoek komen kijken. Wel al 4 negatieve testen verder, inmiddels 19 dagen overtijd.
Bedankt meiden! Balen Alexa, maar inderdaad wel de bevestiging dat alles werkt en dat niets is uitgesloten. Succes de volgende ronde!