NOD lijst 8januari t/m 14 Januari 2016 ♥ 8. (2) Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 1 Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 2. (0) 9 (1) Beccy, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 10 (1) Lola1982, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 11 (2) PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 Nenp, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje 12 (0) 13 (3) Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mirya, 35 1e kindje, ronde 7 14 (0) datumloos (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hallo meiden ik ben zo vrij geweest om een duidelijke NOD lijst te maken .. hoop dat jullie dat niet erg vinden?. wij gaan voor ronde 2 voor een 3e ukkie .
Graag gedaan, ben vraag aan rommelen op de pc hihi.. ja helaas.wel ongi geworden.. Heb duidelijke ontspiraal klachten gehad.. Hihi ga er nu anders in deze ronde.. 😄😄
Hoi meiden, ik zou me ook graag aanmelden hier. Joan 1984, 31 jaar, 3de kindje, 6de ronde. Mijn nod is 9 januari.
Mag ik er ook bij? Wij zijn al ruim een jaar gestopt met de pil, nu eindelijk ronde 1 NOD-LIJST: 8 januari: Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 16 9 januari: 10 januari: Lola1982, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 11 januari: PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 12 januari: 13 januari: Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 14 januari: Happy91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1
NOD lijst 8januari t/m 14 Januari 2016 ♥ 8. (2) Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 1 Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 9 (2) Beccy, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje ronde 6 10 (1) Lola1982, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 11 (2) PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 Nenp, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje 12 (0) 13 (3) Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mirya, 35 jaar 1e kindje, ronde 7 14 (1) Happy, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde datumloos (0) Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Happy welkom je staat er op 😄 Joan heb je er ook opgezet. Al 11 meiden gezellig hoor 😄
Hi meiden, mag ik er ook bij? Ook net ongesteld geworden. Verwacht mijn NOD rond 8-1, maar ken mijn cyclus nog niet goed. Vorige zwangerschap na inname medicatie (te hoog prolactinegehalte), bij het oefenen al zwanger, dus was redelijk onverwachts. Deze keer blijkt dat ik links een dermoidcyste heb, waarvoor ik binnenkort door de MRI ga. Gyneacoloog gaf echter aan dat mijn andere eierstok het prima doet en we lekker onze gang moesten gaan . Mijn vorige eisprong goed gevonden met ovulatietesten, dus ga dat deze keer weer doen. Kortom: USAbaby, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Leuk je weer te zien preciouslove! Hopelijk kleurt de lijst mooi roze over een kleine maand
Hee Ladies, Graag meld ik me ook aan voor deze groep, ik ben 27 jaar, en verwacht 12 januari nod. Dit is de tweede ronde voor ons eerste kindje Ik zal nog best veel vragen hebben. Maar hoop vooral gezellig met jullie te kletsen en hoop op een goed begin van ons nieuwe jaar en een mooie roze lijst!!
Welkom nieuwe meiden, Bohh ik heb me toch een bloedverlies. Hevig.. Blehhh.. agh ja goede schoonmaak is ook wel even fijn hahha.. Hoe is het hier?
NOD lijst 8januari t/m 14 Januari 2016 ♥ 8. (3) Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 1 Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 Usababy, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 (1) Beccy, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 10 (1) Lola1982, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 11 (2) PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 Nenp, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje 12 (1) Atjongsma, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde 13 (3) Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mirya, 35 1e kindje, ronde 7 14 (0) datumloos (0) Totaal:11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Het is mijn eerste ongesteldheid sinds april 2014 😨, verwacht hetzelfde Lindy! Is ook wel weer goed idd
Hier 4 nov spiraal verwijderd na 4 jr niet ongi geweest te zijn 8 nov 1e menstruatie was 3 dagen kleine beetje,. En nu volgensmij haalt mijn lijf de 4 jaar in woww... had ik nie verwacht. April 2014 is best een tijd geleden was je aan de anticonceptie?
Hier is mijn lichaam ook nog altijd grote schoonmaak Saab het houden geloof ik...nu al bijna 2 weken ongesteld ben er beetje klaar mee ondertussen ... (Ben na drie pillen gestopt met de pil te nemen)
Dank je wel Lindy. Jeetje Lindy en usababy dan hebben jullie echt een tijd op jullie menstruatie moeten wachten. Hoop heel erg voor jullie dat jullie of zwanger zijn straks of een mooie regelmatige cyclus. Hoe was die voordat jullie anti conceptie gebruikte? Linn81, hoop heel erg dat voor jou het gezegde van drie keer is scheepsrecht op gaat. Hier ook heftig ongesteld. Ik heb baarmoederhals kanker gehad. Ben begin dit jaar daarvoor geopereerd. Eerst een lisexcisie en later een conisatie. Twee maanden geleden achter gekomen dat doe lekken weefsel er niks meer uit kon een dus ook niks in. De eerste drie maanden zijn dus voor niks geweest. Weer geopereerd. Nu hopen dat mijn eileiders niet verstopt zijn (bloed was via mijn eileiders mijn buikwand ingegoten). Dus allemaal best heel spannend Door dit hele verhaal.als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben moet ik terug komen en gaan ze mijn eileiders na kijken. Maar goed.stapje voor stapje. Vertrouwen in mijn lichaam is en beetje weg. Was ook 5 dagen over tijd dus was even bang dat het bloed weer niet erg kon. Gelukkig was dat niet het geval. Nou meiden. Op een mooie roze lijst.
Oh Lindy, nu ben ik weer weg van de lijst Zou je mij er misschien weer bij willen zetten? Thnx alvast!!