Ja ik ben afgezakt hoor AudreyD 😊, onderweg naar werk. Ovulatietest was vanmorgen weer wit helaas, misschien door de koorts uitgesteld? Bij mij weten een aantal vrienden (waarmee wij ook oud en nieuw vieren) dat wij voor een 2e bezig zijn dus hoef mij niet in bochten te wringen. Ook een optie, zorgt bij mij voor een stuk minder stress...
Lieve, De ovulatietesten in de middag doen, met ochtend urine geeft het geen goed beeld! Ik begrijp hoe je je voelt. Ook rond oud en nieuw. Ik probeer niet te spastisch te doen en gewoon te leven. Er is geen bloedband met het eitje bij de eisprong. Na vijf weken van de innesteling is deze er daadwerkelijk. Een glaasje kan geen kwaad. Mensen raken door ontspannen te zijn en normaal (dus niet overdrijven) ook zwanger. Doe waar jij je goed bij voelt, toch op dit moment voel je je niet goed. Wil niet belerend over komen maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Fijne werkdag
Bedankt voor je bericht! Na m'n positieve ovutest was t er niet meer van gekomen, zit nu 2 dagen tussen sex en eisprong (ongeveer) dus hopelijk zijn er wat zaadjes over haha!
Mooi USAbaby, werkse. Over alcohol. Ik drink zelden alcohol, maar tot het moment dat ik een positieve test heb, zal ik geen rekening houden met alcohol. Nu moet ik wel zeggen dat dit mijn gedachte is na mijn ongesteldheid. Maar voor de ongesteldheid, tja; gewoon niet te gek maken. Ik drink overmorgen gewoon een wijntje in ieder geval.
Bedankt voor je berichtje. Ik heb speciale testen die wel met ochtend urine kunnen. Scheelt een hoop gedoe overdag. Natuurlijk probeer ik zoveel mogelijk relaxed te zijn, maar soms is dat moeilijk. Je wilt dan zo graag dat het deze maand lukt...
Ik heb genoeg afleiding dus kan nu niet bij elk ding denken oh zal dat het.. of zou dit het... Dat komt nog wel wanneer ik 1 week voor op zit...
Hoi meiden, zat al in het vorige topic maar een heeeel late eisprong vandaag. 8-1 zal m'n NOD zijn met een LF van 10. Noralie87, 28 jaar, 2e kindje
NOD-lijst ♡ 8 t/m 14 januari 2016 ♡ 8 januari (6) Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 1 Usababy, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 BMjunior, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 AudreyD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 januari (8) Beccy, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 Seallable, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 LaLuna, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 Jaleisha28, 29 jaar, 5e kindje, ronde ? 10 januari (5) Kersje7, -jaar, 7e kindje, ronde 1 Babywish2016, 43 jaar, 4e kindje, ronde 21 PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 Jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 Irisbloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 11 januari (1) Nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 Taart1611, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 12 januari (2) Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 joan1984, 31 jaar, 3de kindje, 6de ronde 13 januari (5) Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Laurita123, 27 1e kindje, ronde 2 Nightshade, 36 jaar, 4e kindje, ronde 17 Puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 Curitiba, 39 jaar, 1e kindje, ronde 1 14 januari (5) Happy 24 jaar 1e kindje ronde 1 Lmcm, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MK in oktober Whuz, - jaar, 2e kindje, ronde 4 Repeltje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 16 Ashtree35, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 datumloos (0) Totaal: 32 Wachtbankje (12) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatief getest (0) Twijfel/tuurtest (0) MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Hoi meiden wat hebben jullie gekletst zeg!! Mijn nod zal naar 5 januari verschuiven, maar vinden jullie het niet erg als ik hier blijf? Zijn nu al zo lekker gezellig met elkaar aan het praten! Wat grappig dat er zoveel in het onderwijs zitten hier! Ik ben van opleiding verloskundige, maar hier helaas geen werk voor me... Werk nu als operatie assistent wat ook leuk werk is!
Beccy, lekker blijven hoor. Wel zo gezellig kunnen we met je meeleven Anders gezegd , niet weggaan!!!! Welkom Noralie!
Zo, de wasmachine staat aan, filmpje op tv en als de was klaar is gaan we gezellig een dagje shoppen. Tenminste, we (man, kind + ik) gaan naar de Ikea, naar de Gamma en even naar een ander centrum dan de onze, lekker rondkijken. Een lange dag voor mijn mopje, normaal houd ik altijd rekening met haar slaapje (ze slaapt van 13:00 - 15:30). Vandaag even niet, mopje mag lekker in de auto en buggy slapen. Gelukkig is ze niet zo moeilijk. Afleiding is fijn! Gaan jullie nog wat doen?
Dat klinkt gezellig en van de IKEA wordt iedereen uiteindelijk moe van alle indrukken en dingen die je mooi/handig vindt. Veel plezier! Doordat ik normaal om half zes opsta merk ik dat ik nu mag uitslapen. Alhoewel, vroeg wakker en nog niet in actie kunnen komen. Zometeen voelt het alsof ik de dag heb verprutst en ga ik alsnog heel veel doen. In de avond geef ik spinning les dus zal wel iets moeten doen nu... 1,2,3 hup
Hier een lekker niks dagje..kom niet in gang en de jongste had gisteravond weer 39.5 koorts. Vanmorgen voelde hij toch ook nog warm aan dus even niks vandaag. Heb nog genoeg was te vouwen dus als hij straks op bed ligt zet ik de tv aan voor de oudste en ga ik aan de vouw haha..straks ook nog even kijken om een midweekje centerparcs te boeken. Zal ws de laatste keer zijn want de oudste gaat in maart naar school en dan vind ik die prijzen niet meer leuk haha...
Audrey jou dagje klinkt ook gezellig! Wij gaan begin januari shoppen voor een nieuwe bank...het word hier wel erg krap met straks drie kindjes...
Kindje is een dagje bij de oppas dus ik ga het huis van onder tot boven boenen en tussendoor af en toe even lekker op de bank met thee en een boekje. Ontspanning combineren met de noodzakelijke klusjes.
Haha, onze bank is ook wat aan de kleine kant. Even doorsparen Mooi grafiekje nog steeds trouwens.. Jouw temp is wel veranderd zeg, na je zwangerschap! Beterschap met de kleine!