NOD-lijst 8 t/m 14 januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door PreciousLove, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet ook gebeuren he, succes en geniet een beetje van de mamatijd!

2. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha succes ermee. Ik zal naar je zwaaien in Delft ;)

3. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hoi dames!

Ik ben nieuw hier op het forum maar wat een schat aan informatie en wat veel dames die druk aan het klussen zijn.
    Voor ons zou het ons eerste kindje zijn. Ik ben 30 jaar en dit is ronde 2!
    Nod datum 10 januari.

Afgelopen maand wist ik heel zeker dat ik zwanger was maar helaas dag voor de nod hele erge kramp en bloeden..
    Deze ronde nieuwe kans dus weer in volle gezonde spanning!

Heel veel succes allemaal!

X

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Wil iemand mij verplaatsen naar 8 januari 😄,,
    Eitje is eerder geweest,, mag ook op wachtbankje

5. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Hinti, gezellig!

Misschien een stomme vraag, maar maakt het zoveel uit dat je ei eerder of later is? Je lf kan dan toch ook langer of korter zijn?
    Of is dit gewoon rare praat van iemand die altijd een regelmatige cyclus heeft gehad?

6. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    zo zeg, moest weer even bijlezen!

Effe hard gelachen om jullie kinderstoelen verhaal... hahaha, zie het gestruikel en gevloek precies voor me!

Ik zit helaas nog steeds te wachten op mn eitje. Normaal gesproken kan ik de klok er bijna op gelijk zitten dat ie 14 dagen na mijn 1e menstruatiedag komt.
    Ovulatietesten ( cb met dubbele hormoonindicator) geven vanaf zondag een hoge vruchtbaarheid, maar er is nog geen piekvruchtbaarheid geweest terwijl ik nu op dag 16 van de cyclus aangekomen ben.
    Heb bijna het idee dat ik het onbewust psychisch aan het beinvloeden ben. Wat denken jullie? Kan dat? :(:(

7. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Welkom Hinti!

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Je eisprong kan verschillen van dag...
    Bij mij was het tot enkele maanden terug telkens op dag 17-18 en de laatste 3 maanden al op dag 14-15...
    Je luteale fase is normaal altijd redelijk gelijk, bij mij is die toch al elke maand (en dat 13 maanden lang) exact 12 dagen geweest. Doordat je eitje dan vroeger of later komt, kan je cyclus korter of langer zijn (aangezien de LF gelijk blijft, of toch redelijk gelijk normaal gezien!).

9. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah oke, helder! Mijn eisprong was voor zwangerschap 1 nooit op dezelfde dag en mijn nod wel. Maar ik heb gewoon een raar lichaam, denk ik :)

10. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Taart ik weet niet of je een eisprong kan uitstellen, maar stress heeft natuurlijk wel invloed op je cyclus: dus ergens lijkt het me wel kunnen dat je ei dan ooo later komt. Pff vervelend meid, frustrerend!

11. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    He dames!
    Haha ik ben een aantal dagen weggeweest dus niet op het forum gezeten, maar er is goed wat afgekletst!

Ik zie er al veel op het wachtbankje.. Spannend!
    Vind zelf die 2 weken zoooooo lang duren bah..

Vraagje.. Wie herkent dit:
    9 december gecurreteerd na 9.5 weken.. Na 2 weken was de test echt weer negatief. Dit zijn mijn testen van cd 17/18/19 en 20 denken jullie dat ik mijn ei gemist heb met testen of???

Zo balen dat nA een miskraam je cyclus ontregeld is en we er geen pijl op na kunnen trekken.. We hebben gezegd dat we geen menstruatie afwachten dus hopen natuurlijk dat het deze maand gelijk weer raak is.

Ik sta trouwens niet meer op de lijst, wie wil mij er misschien weer opzetten?

Tess88, 27 jaar, eerste rond na MA, nod gok ik nu op 11 januari

12. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Allereerst, wat naar te lezen. Lijkt me echt moeilijk mee te maken.

Zelf heb ik ervaring met de Kruidvat testen en heb ik bv gezien dat als ik in de ochtend test het een flauw streepje is.
    Zoals bij mij vrijdag ochtend echt licht, en om 16 uur knal!

Dus is mijn vraag, wanneer heb je de testen gedaan?

13. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Ik test altijd tussen 12.00 en 13.00 uur.
    Heb in de maand dat ik zwanger geworden ben, in oktober ook mijn ei gemist met testen maar ja dat zegt dus niets..

We gaan het vandaag dus voor de zekerheid nog maar even gezellig maken hihi

14. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Wat ontzettend leuk om te lezen hoe druk iedereen ermee is.
    Wij hebben nog geen ovulatietesten gebruikt. In opwelling wel gekocht voor volgende maand aangezien ik giga lange cyclus heb van 38 dagen.. Wel al sinds de zomer gestopt met de pil om andere reden.

Als de app klopt zou ik 27dec mijn eisprong hebben gehad. Heb zelf niks gevoeld dus we gaan het meemaken!
    Merk nu wel dat ik zere borsten heb. Kan natuurlijk toeval zijn maar ergens wil mn hoofd graag denken dat het een tekentje is dat er vanalles gebeurd maar of dat nu al kan weet ik ook niet.. Iemand van jullie al rare dingen opgemerkt??

15. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    thanks!

Weet je, ik ben dan bezorgd en haal me van alles in mijn hoofd. Heb een hysteroscopie gehad op 3 december, en ik weet dat ik 2 dagen eerder mijn ei had. Nu ben ik een soort van bang dat er iets mis is gegaan met mijn eierstokken ofzo... :( Beschadigt of iets dergelijks. Ik zal wel overbezorgd zijn, maar toch, het blijft mensenwerk he.

16. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Ik heb zelf ook vaak zere, gezwollen borsten rond mijn ei. Heel hinderlijk.
    Mag ik vragen op basis van welke info de app je eisprong bepaald?
    Ik bedoel eigenlijk te zeggen: kan het zo zijn dat je ei nog in aantocht is?

17. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36

moeilijke vraag Tess!
    Ik gebruik zelf ook nu ovulatietesten nadat ik onder andere een miskraam had. Maar ik ben zoooo slecht in ovulatietesten met streepjes, dat ik er geen zinnig woord over durf te zeggen.

Begrijp ik uit je verhaal goed dat je je curretage op dit moment ziet als je laatste menstruatie?

18. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Die app heet mijn kalender.
    Ik vind hem erg fijn eigenlijk. Hij baseert dit op basis van je cyclus. Standaard 14 dagen voor de nieuwe menstruatie maar ook dit kun je wijzigen. Mocht deze maand geen positieve zt zijn dan ga ik volgende maand ot doen

Ik merk altijd erg aan de zin in seks of mijn eisprong eraan komt en dat was met de kerst overduidelijk haha.

Zere borsten heb ik nooit rond de eisprong. Gister wel een ovulatietest gedaan maar deze was negatief.

Over een kleine 2 weken weten we het haha. Ook wel wat last van zuur maar kan ook aan het kersteten liggen haha.

19. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Tess wat naar van je miskraam! Balen ook dat meestal je cyclus wat ontregeld is daarna, was bij mij iig wel zo (maar ik had na een maand nog steeds positieve zwangerschapstesten).

Pfff hier last van m'n eisprong deze ochtend, steken, pijn in m'n rug, beurse onderbuik. Nou maar hopen dat er nog wat zaadjes op de loer liggen haha!

Zou iemand mij in de lijst op 12 jan willen zetten op t wachtbankje?

Idd die eerste twee weken van de cyclus vliegen voorbij, en die twee op t wachtbankje kruipen

20. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Ja dat is wel wat mijn gyn zei.. En het bloeden moet je zien als een menstruatie, Ookal kan hij wat langer duren.. Ze gaf wel aan dat je er niet direct vanuit kan gaan dat mijn cyclus weer gewoon 28 dagen was direct.

Deel Deze Pagina