Wow wat bizar joh, zulke duidelijke testen en dat op meerdere dagen. Hoe voel je je? Spitsuur voorbij. Samen met een gedoucht mopje naar haar favoriete programma kijken en dan naar bed
Hier al de hele dag een beurs gevoel onder rechts op het bot zo vervelend .. En hele zere borsten heel vreemd.. Maar kan zowiso nog niks betekenen toch ? Zit pas 3-4 dpo
ja kan natuurlijk vanalles zijn.. Maar je hoopt het natuurlijk dat alles wat betekend vanaf wanneer kan je eigenlijk een testje proberen ?
@seallable: Ik zou het voor de zekerheid inderdaad ook nog even gezellig maken! 2 dagen na elkaar heb ik wel eens knallers gehad, maar 3 dagen... Ben je inderdaad zeker dat je niet zwanger bent ofzo?
Hier nog een interessante link om te bekijken hoeveel procent kans je hebt op hoeveel dpo om positief/negatief te testen! Ik probeer me altijd aan 12 dpo te houden (is dag voor nod bij mij) Pregnancy Test Results for 10 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy
Ik heb 2 maanden geleden wel 4 dagen knal ovutesten gehad terwijl ik normaal maar 1 dag heb. Bij mij bleek het niet op zwangerschap te duiden, maar lees wel veel dat dat kan. Misschien toch testen voor de zekerheid? Overigens vind ik dit echt een knaller. Er staat mij vaag een eerdere foto bij (maar weet niet zeker of die van jou was), die in mijn beleving echt lichter was.
Dat verschild per persoon... vaak doen mensen 10 dagen na hun ovulatie een test dat is dus 4 dagen voor nod. Maar wanneer die nog negatief is zegt dat nog niets.. hier bij de zwangerschap van mij zoon toen ook 4 dagen voor nod
Ligt inderdaad aan je eisprong en je cyclus. Zo testte ik bij mn mopje pas positief na mijn nod. Is bij iedereen dus verschillend.
Ik heb nooit het idee gehad dat ik mijn ei voel, maar ik heb nu echt enorme steken onderin mijn buik. Straalt zelfs door naar mijn bovenbeen. Heel raar. Misschien blindedarmontsteking. Of een spiertje verrekt met de vloer dweilen vanmiddag. Lijkt me namelijk niet dat je pijn in je bovenbeen krijgt van een aanstaande eisprong. Dan moet het wel een joekel zijn.
Klopt, heb ze even onder elkaar gezet en je ziet ze indd oplopen. Morgen moet ik naar de gyn om 16.00, die kan dan toch mooi zien of mn ei dan eindelijk gesprongen is?
Toch wel duidelijk Seallable, maar ik begrijp de verwarring. Aangezien ze allemaal positief lijken. Fijn dat je het morgen kan checken. Kan je meteen stoppen met de ovulatietesten deze ronde en hopelijk ook daarna
Indd mijn man is er ook wel flauw van geloof ik whahha. Vandaag is mij ei!! Ja dat zei je 4 dagen geleden ook al 🙈🙈 enne dat bovenbeen gevoel heb ik wel, dus kan wel hoor!
Maar kun je nagaan... Als ik bij test 1 1x had geklust en daarna niet meer was ik gewoon te vroeg he... *zucht*
seallable wat vreemd idd. Nou ja morgen idd ff laten checken bij de gyn dan weet je het zeker. Verder hier even een zwaaiiii...ik verveel me beetje..