Jemig, snap dat je zenuwachtig bent! Hoe laat is je afspraak? Laat je even weten als je bent geweest? Dikke zoen voor jou!
Oja! Zou haast vergeten tussen alle testen en wachtbankjes door dat jij een overheerlijke zaterdagavond in het verschiet hebt! Spannend!
Heel kort verhaal hoor... Maanden om iemand heen draaien Appen: Hij: Zaterdag koffie? Ik : Ja, wat verwacht je bij de koffie? Hij: Alles, en ik begin met je eerst eindelijk eens te zoenen hahahah
Compleet de slappe lach hier. Laten we afspreken, we zijn allemaal zwanger deze ronde en gaan naar de volgende topic. Dan gaan we elkaar op de hoogte houden van alles, waaronder ook de date met meneer "to die for". Ik ga echt genieten en hem alle hoeken van mijn huis laten zien. Woon in een oud huis met ontelbare hoekjes en nisjes Leuk dat jullie zo meeleven haha
Ik heb geheel instemmend gereageerd..... Ik: JA ik zoen je terug en zet je daarna in de stoel. Zwijg en onderga
Hahaha, klinkt goed Iris. Hopelijk hebben de buren er niet teveel last van. Oude huizen die kraken enzo Lijkt mij overigens een goede deal. Of we maken gewoon een aparte club aan zodat we kunnen blijven kletsen (worst case scenario).
Hahaha, nou ik denk dat ook hij nerveus zal zijn. 50 shades verhalen in zijn hoofd. APP hem even een foto van een zweepje ofzo