Seallabel, succes vandaag. Hoop dat het meevalt. Snap dat je zenuwachtig bent. Heb je een beetje kunnen slapen? Irisbloem, dat is zeker een spannend Appje. Leuk om naar uit te kijken. Hi.
Ik lees altijd dat iedereen het 's avonds gezellig maakt, wij doen dat meestal 's ochtends eigenlijk. Mijn lief gaat altijd veel later naar bed dan ik. En wij zetten graag de wekker 's ochtends een half uurtje eerder om tegen elkaar aan te kruipen. Nu ben ik ook echt een ochtendmens. Iris: Oelala. Dat klinkt allemaal veelbelovend. Hunk geen relatiemateriaal? Lijkt me wel lastig om bezig te zijn een BAM te worden en je komt dan een leuke vent tegen. (ik denk altijd over alles veel te veel na. Ik zou dan ook geen BAM kunnen zijn, omdat ik dan iedere maand zou denken 'stel dat ik 'hem' nu net deze maand ontmoet. Gelukkig heb ik al jaren een fijne vent.) Seallable: Succes vandaag! Audrey Grappig om te horen dat jij ook last van je been krijgt rond je eisprong. Is nu weer weg, dus zal het ook geen raar spierpijntje van het dweilen geweest zijn.
Wow iris! Respect! Klinkt wel als superspannend! Denk dat ik het lef niet zou hebben. Ben heel benieuwd hoe het afloopt!
Goedemorgen dames, jullie hebben weer flink gekletst haha... Seallable succes vandaag meid...Zal duimen dat het niks ernstig zal zijn! Iris zaterdag een date haha...ik denk er hetzelfde over als whuz...geen relatiemateriaal? Haha..veel plezier meis.. Hier is mijn temp weer gestegen...kaartje van mijn vorige zwangerschap erbij gepakt en wat zie ik...ook 4dpo een temp stijging (innesteling??) Spannend!!
Goedemorgen. Beccy spannend die tempstijging, hopelijk het goede teken!! Iris spannend hoor, veel plezier alvast! Hier 1 dpo en ik voel alweer vanalles Worden weer twee lange weken op t wachtbankje!!
Als je op 1 dpo al verschijnselen voelt, dan worden het inderdaad 2 heeeeeel lange weken. Ik hoop dat je ook genoeg afleiding hebt de komende dagen.
Goedemorgen meiden, Ik denk vandaag 4dpo te zijn, maar opeens overvallen allerlei onzekerheden me! Door de (vroege) miskraam hebben we besloten deze maand alles een beetje 'los' te laten. Dus geen ovulatietesten en geen 'verplichte' klusmomenten (al klussen we nooit als we geen zin hebben, maar er zit wel een bepaald ritme in). Ik voel m'n eisprong eigenlijk altijd wel aankomen door de eigroeipijn, maar het moment dat t springt voel ik niet. En nu bekruipt me ineens t gevoel dat t vast niet raak is omdat we misschien HET MOMENT gemist hebben. Sorry voor m'n relaas. Kunnen jullie me nog volgen haha
Och meissie dit is toch logisch zo naar he miskramen vreselijk die onzekerheid, is logisch dat je dat hebt.. gooi t er maar uit. Er mee rondlopen is niet goed voor je.. En Wanneer is HET MOMENT wou dat ik je dat kon vertellen maar dat kan ik ook niet.. Hopelijk lagen er genoeg zaadjes klaar dat is het enige wat je kan denken toch meer niet... en wat betreft je relaas geeft niks hoor daar zijn we toch ook voor... dikke www knuffel <3
Deel je gevoel hier maar hoor meis is toch helemaal niet raar dat je je zo voelt. Er zullen vast wel zaadjes klaargelegen hebben.
Linn81 misschien juist omdat je er minder mee bezig bent geweest is het wel de maand waarin het allemaal goed komt?? Snap het wel hoor. Mijn cyclus is niet mega regelmatig dus ik ben bamg dat wij ook niet helemaal op het juiste momemt geklusd hebben. Lees als mn cyclus ineena korter is dan zijn we te laat geweest. Helaas heb ik ook een aardig verleden met bekkenbodemtherapie en sexuologe dus voor ons is seks helaas niet heel vanzelfsprekend. Laten we hopen dat we beide een positieve uitslag mogen verwachten!
Je hebt gelijk meis, we moeten toch gewoon afwachten en zekerheid hebben we nooit. Dat lijkt me bijzonder heftig voor jullie wat betreft de sex Ik duim voor je meid!
Hoe is het hier meiden.. Ik heb ontzettende buikpijn. Sinds vanmorgen 😐 Zit pas op 5 dpo.. hoop toch niet dat ik ziek ga worden ofso bleh. ..
De periode "heftig" zijn we inmiddels voorbij haha. Speelt wat jaren maar sinds ik gestopt ben met de pil gaat het echt veel en veel beter. Dit ook besproken en niemand heeft er ook maar 5min aan gedacht dat ik misschien overgevoelig zou zijn of zo. Dat is dan wel weer zuur.. Maar ik maak mijn man altijd maar blij met de gedachte dat we nog flinke inhaalslag te maken hebben dus dat hij zich maar goed moet voorbereiden dus we zien er allebei de humor wel van in. Zijn er al mensen met duidelijke symptomen?? Ben wel echt heel nieuwsgierig eigenlijk :-D
Babywish een club vind ik ook leuk! Beter even wachten tot de 15e, denk ik? Seallable nogmaals veel succes vandaag. Einde van de middag, toch!? Whuz 's ochtends mijn ochtendrust is mij veel te dierbaar Wat voor verschijnselen heb je? Linn Snap ik. Als jij je er maar 'goed' bij voelt. Het is ook zo lastig, maar het loslaten is altijd het beste, in dit geval. Sterkte meid, toch hoop ik dat je lekker op roze mag over twee weken. Lindy bleh, buikpijn. Dat zou natuurlijk ook wat goeds kunnen zijn. Hinti en dan ook nog een vrij lange cyclus, best vervelend ook!
Hier exact dezelfde gedachte na het temperaturen en het vergelijken met een oud kaartje. Ik begrijp je gevoel!
Goedemorgen dames, Succes met de afspraak!! Hier 3 dpo en ik denk alles te moeten afspiegelen aan de eerste keer, wat meteen raak was. Daar voelde ik vanaf de eisprong tm de miskraam getik en geratel. Nee zaterdag is niet met de donor. Ja relatie materiaal, ik hoop het. Ben nu ruim 2 jaar "aan het wachten" tot hij voorbij komt, vandaar de keuze BAM. Ik word bijna 35. Mocht ik nu nog iemand treffen dan hoort er een staartje bij in de zin van ....nu een kind van jou of accepteer dat ik bezig ben met de donor. Klinkt kort door de bocht maar als je in een relatie zit dan ben je gezegend. Heb twee jaar actief gedate...OMG wat een hel! Lang verhaal kort, de date van zaterdag, we zien elkaar zitten....hopen dat het meer wordt. Anders hebben we in ieder geval een super zaterdag Andere dames....hoe vinden jullie mannen het dat jullie op deze site lekker kletsen? Liefs en fijne woensdag!