NOD-lijst 8 t/m 14 januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door PreciousLove, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha Hinti dat doe je goed! Fijn dat jullie t zo goed samen hebben en ik ben echt van mening dat humor en vertrouwen een van de belangrijkste basissen zijn in de relatie.

Wellicht is de buikpijn idd een goed teken Lindy! I keep my fingers crossed!

Thnx Audrey!

2. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Irisbloem
    Nee niet kort door de bocht, jij zet je kinderwens niet aan de kant. Daarmee kies je voor jezelf. Ik had dat waarschijnlijk ook gedaan in jouw situatie. Actief daten lijkt me ook een hel!

Over gezellig kletsen hier...
    Mijn man is het nog wel gewend van de vorige zwangerschap. Maar hij zei van de week wel: "Ik vind je nog steeds geen forumtypje" , haha. Ik denk dat hij het wel raar vindt, maar dat is zijn probleem ;)

3. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn mannetje vindt prima dat ik hier actief klets. Ik kan met hem goed praten over dingen die ik voel en mijn onzekerheden. Maar met meiden gaat dat toch weer net wat makkelijker :)
    Hij heeft mede door de site (door mijn geklets weer tegen hem) veel geleerd over t vrouwelijk lijf en het zwanger worden. Dat is op zich ook wel fijn.

Wat betreft jou date. Ik denk dat t idd wel heel goed van je is om zo duidelijk te zijn. Ik neem aan dat hij ook ongeveer van jouw leeftijd is (?) en goed zal snappen waar je nu in je leven staat mbt kinderen krijgen.

4. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Manlief weet eigenlijk niet dat ik op forum zit. Ben ook van mening dat ze niet altijd alles hoeven te weten.
    We hebben een eerlijke relatie en vertellen eigenlijk altijd alles maar soms mag een vrouw ook iets voor haarzelf houden toch?
    Waarschijnlijk zou hij het ook onzin vinden haha. Mannen snappen toch minder van hormonen ;)
    Is mij de discussie niet waard. Hij zijn eigen dingen en ik die van mij:)

Humor en vertrouwen is zeker de belangrijkste basis in een relatie. Heb me ook best vaak boos gemaakt als je dan op internet naar tips en advies gaat zoeken om te verbeteren dat dan de eerste regel is ; als je niet opgewonden wordt van je partner zit er iets niet goed in je relatie.
    Uhhhh misschien zijn er wel andere redenen?? Beetje kortzichtig

5. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hmmm... Wat verstaat jouw man dan onder een forumtypje?:$

6. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Tuurlijk mag je dat voor jezelf houden Hinti.
    Tja en internet, ik ben d'r veel wijzer van geworden. Maar d'r staat ook enorm veel bullshit op! ;)

7. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weetje, mijn vent is echt superlief en doet alles voor me. Maar praten over zwanger worden was jaren geleden niet zijn ding, en nu nog steeds niet. Ik kan wel wat dingen bij hem kwijt, maar hij denkt dan een stuk rationeler: dat is niet wat ik nodig heb in deze situatie ;):p
    En dat geeft ook niet, zo is hij gewoon.

Maar dit forum heeft mij destijds zoveel steun gegeven. Moet wel zeggen dat de nod topics toen niet zo gezellig waren als deze nu :p

8. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:D:D geen idee :p
    Boeit mij ook niet. Ik vind ook niet alle dingen leuk die hij doet :p maar denk dat hij het gewoon niet zo begrijpt.

9. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hinti, mijn man is ook de enige die het toen wist, en nu weer. Toen heb ik het iets later verteld, maar ik wil moet het gevoel hebben dat ik iets verberg. Dat is persoonlijk.
    Al vind ik dat iedereen dat zelf lekker moet uitzoeken.. Maar als mijn man er over een half jaar zou achterkomen dat ik al een half jaar actief ben op een forum... Dat is iets wat hij zou willen weten, want het is onderdeel van mijn leven. Hij zal zich dan eerder afvragen waarom ik het nooit heb gezegd.

10. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oooo maar daar kan ik me helemaal in vinden hoor :)
    Gezellig praten over het zwanger worden zit er bij hem ook niet in, dat kan ik vooral hier doen. Het is vaak ook meer dat hij me er een beetje mee voor de gek houdt. Dan zeg ik bijvoorbeeld: Hmmm ik voel wat steekjes. En dan zegt hij semi-sarcastisch: gohhh misch is t wel je innesteling?? :p
    Hij relativeert t dan allemaal wel een beetje voor me ;) Maar aan de andere kant weet ik dan wel dat hij d'r iets van heeft opgestoken wat ik tegen hem heb uitgekraamd :p

11. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Nee helemaal niet kortzichtig, het werkt denk ik ook zo. De langdurige relaties die ik heb gehad wist ik vanaf het eerste moment dat het goed zat (dat ze allemaal geen kinderen wilde kwam ik pas later achter)

En iets voor jezelf houden, dat is heel divers hoe mensen dat aanpakken. Ik hou er eigenlijk ook wel van iets voor mezelf te hebben. Je bent ookal ben je in een relatie, toch nog een individu.

12. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, dat klinkt goed... mijne zou zeggen: ja net als de vorige maanden zeker :p:p nee ik weet niet wat hij nu zou zeggen, het is ronde 1 en hij is nu papa.

13. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik het volledig mee eens, alleen: mijn man weet bijv van het forum, maar dat maakt het eigenlijk nog meer van mezelf.

Over de langdurige relaties: pfffff zit lekker mee. Nou, dan helemaal goed dat je voor jezelf kiest ipv de onzekerheid van een vent.

14. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Ik ga er ook zeker niet om liegen. Als hij ernaar zou vragen zou ik het ook eerlijk zeggen hoor.
    Ik weet ook niet wat hij allemaal precies op internet doet. Vind het ook een vertrouwen in elkaar.
    Vind het een ander verhaal als ik op 2nd love of zo zou zitten haha. Dat valt bij mij toch wel als vreemdgaan.
    Dit forum is voor mij gewoon gezellig en lotgenootjes.
    Het is ook niet dat ik niks vertel. Als ik iets bizars of interessant heb gelezen vertel ik hem dat zeker!

15. PreciousLove

PreciousLove Actief lid

2 aug 2015
    321
    0
    0
    Snap er niets meer van... zondagmiddagen 15.05 een knal ovulatietest.. maandag steken dus dacht eisprong. Daarna alles weer over in de avond.. en nu weer steeds steken en zeurderige pijn :(

16. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha! Er staat onderaan de pagina: Er zijn 22 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken. Woww!

17. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    wowwwww. Dat zijn onze mannen :p

18. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    WOW hahahaha

19. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Whahaha nou dat zou wat zijn!!
    Vanavond toch maar eens uithoren

20. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, snap ik. Het is allemaal met de juiste intentie en mijn vent hecht gewoon waarde aan dit soort dingen.
    2nd love, uhm, ja, bij mij valt dat ook onder vreemdgaan :p

Deel Deze Pagina