@Noralie Alvast gefeliciteerd met de kleine. Ik was vorig jaar ook vrij emotioneel op de verjaardag van mijn mopje. Dit jaar zal moeilijker zijn, ik moet werken dan
@audrey, dat is naar zeg. Ik had in september al vrij gevraagd deze week, heb gelukkig een week vakantie. 1 jan gaan we een lang weekend weg met z'n drietjes. Het nieuwe jaar goed inluiden en wie weet komt er wel een broertje of zusje in 2016 voor haar
Wij hebben een gezellig avondje samen gepland. Lekkere hapjes enz enz. Kindje slaapt meestal vanaf 20.00 uur. Na twaalf uur is het in onze buurt altijd heel gezellig op straat met alle buurtjes. Dan moet mijn kindje wel overal doorheen slapen. Vorig jaar deed ze dat wel. Stonden wij als redelijk kersverse ouders angstvallig op straat naar de babyfoon te turen. Überhaupt blij dat het mij gelukt was om tot twaalf uur wakker te blijven. Want die eerste maanden vragen een hoop energie haha. Kindje was toen nog geen twee maanden. Ze houdt heel erg van lichtjes, dus mijn lief heeft deze week enorme sterretjes gekocht. Die zetten we na het eten aan in de tuin. Kan ze daar even naar kijken. En voor haar hoop ik dat ze dit jaar wel wakker wordt. Ik weet zeker dat ze het vuurwerk heeeeel mooi vindt. Maar ik maak haar er niet voor wakker.
Superleuk zeg, even wat tijd met zn drietjes. Ik had trouwens in augustus al vrij gevraagd, maar dat is het nadeel aan het onderwijs...
Ooh wat zijn jullie gezellig haha je mist zo heeeeel veel in 1 dag haha Wij ook gewoon lekker thuis met de kleine Pff word gek van het gevoel in me borsten..
NOD-lijst ♡ 8 t/m 14 januari 2016 ♡ 8 januari (6) Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 1 Usababy, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 BMjunior, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 AudreyD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 januari (8) Beccy, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 Seallable, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 LaLuna, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 Jaleisha28, 29 jaar, 5e kindje, ronde ? 10 januari (5) Kersje7, -jaar, 7e kindje, ronde 1 Babywish2016, 43 jaar, 4e kindje, ronde 21 PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 Jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 Irisbloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 11 januari (1) Nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 Taart1611, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 12 januari (2) Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 joan1984, 31 jaar, 3de kindje, 6de ronde 13 januari (6) Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Laurita123, 27 1e kindje, ronde 2 Nightshade, 36 jaar, 4e kindje, ronde 17 Puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 Curitiba, 39 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 20[COLOR/] 14 januari (5) Happy 24 jaar 1e kindje ronde 1 Lmcm, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MK in oktober Whuz, - jaar, 2e kindje, ronde 4 Repeltje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 16 Ashtree35, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 datumloos (0) Totaal: 33 Wachtbankje (12) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatief getest (0) Twijfel/tuurtest (0) MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Noralie jaaaa echt een super bijzondere dag, de eerste verjaardag! Jullie gaan vast super genieten! Wij gaan morgenavond met een groep vrienden de kroeg in. Klein moppie blijft bij m'n schoonouders Audrey Dat is balen dat je geen vrij krijgt! Maar zou bij mij op t werk ook zo zijn.. Ons voordeel is dat ze eigenlijk altijd in de kerstvakantie jarig zal zijn en ja dan heb ik gelukkig wel vrij.
Haaaai! Jeeetje wat kunnen we kletsen zeg haha! Hier in een goede bui, inwendige echo bij de gyn was helemaal goed! Eitje kon echt elk moment springen zei ze. Kun je nagaan! Ik had zondag een even donkere streep als de teststreep! Zijn nu 3 dagen verder... Waarschijnlijk heb ik dan altijd verkeerd geklust en is het een wonder dat onze dochter er is haha. Ik ga dus niet meer helemaal af op ovu testen, we klussen vanaf nu maar wat langer door. Ik ben zelf zwaar verkouden maar toch net nog even gezellig gemaakt met mn man. Timing zit nu tenminste echt goed
Dat is dan wel bizar zeg 3 dagen die streepjes maar goed dat je bij de gyn bent geweest .... En nog maar even gezellig maken dan veel plezier
Oooo meis!! Goed nieuws! Fijn dat er niets aan de hand is. En bizar dat je 'altijd' verkeerd hebt getimed met klussen. Maaaaar super dat t nu duidelijk is Nieuwe ronde, nieuwe kansen!