NOD-lijst 8 t/m 14 januari 2016

Discussion in 'NOD forum' started by PreciousLove, Dec 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

Feb 14, 2014
    2,229
    1,904
    113
    Female
    Wat fijn dat het goed is seallable! Wel balen dat je dan altijd verkeerd bent geweest qua timing. Geniet er nu van en wie weet nu snel raak 👌

2. seallable

seallable Bekend lid

Nov 3, 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Thanks Ladies, ben opgelucht. Mijn NOD zal wel verschuiven... Heb geen idee nu waar heen maar als ik van een standaard uit ga zal dat 13 januari zijn

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wat is er hier gekletst! Waauw! Kan het allemaal niet meer volgen goh!

@Irisbloem: Spannend zeg van je date! Hopelijk zit er iets in :)

Wat het forum lezen/schrijven betreft... Mijn vriend vraagt regelmatig wel eens: 'zit je nu weeral op dat forum te lezen?' En hij zegt dat dan op zo'n toon van: 'Is dat echt het interessantste in je leven op dit moment?' Haha :) Jawel hoor!
    Ik heb er zoveel deugd van hier mijn verhaal te kunnen doen en andermans verhalen te lezen... zo weet je dat je niet alleen staat! Heb hier in het begin trouwens ook héél veel bijgeleerd over mijn cyclus etc.!

Mijn vriend kent trouwens hé-le-maal NIKS van het zwanger worden! Hij dacht dat hij een vrouw gedurende de hele maand zwanger kon maken... Heb ik met hand en tand aan het uitleggen geweest dat het eigenlijk maar over 1 dag in de maand gaat en dat het dus eigenlijk een beetje 'geluk hebben' is...
    Heeft lang geduurd voor hij dat door had, maar de volgende maand is hij dat ook alweer vergeten ;)
    Zo'n dingen als innesteling etc. moet aan hem ook niet vragen hoor! Haha, ik denk dat hij blij mag zijn dat ik het forum heb om daarover te denken/praten!

Over de temperatuur... De mijne gaat ook nooit boven de 37.1... Maar ik heb over het algemeen een redelijk lage temperatuur ook. Vanaf ik 37.2 of meer heb, voel ik me echt ziek (koortserig).

Wat ik weet van het vrouwelijk orgasme, is dat het tijdens het klussen beter is dat je als vrouw na je man klaarkomt. Dan zouden de trekkingen van de baarmoeder de zaadjes de goede kant opdrijven... Maar hier heeft dat nog geen succes gehad ;)
    Wat de innesteling betreft, daar heb ik geen idee van!

@Anbrow1: Welkom! Schuif er gezellig bij!

@AudreyD: Meen je dat? Een miskraam krijgen door een orgasme als het ingenesteld is? Dat zou bij mij goed zijn om geen seks meer te hebben na de eisprong! :$

Hier ook nog een gezellige avond met vl op de zetel, lekker samen tv kijken... Nu nog wat rust voor er weer enkele drukke dagen aankomen! Morgen komt de vader, zus (en haar man) van mijn vriend bij ons eten, gewoon gourmet en een dessertje.

@Noralie: Fijne verjaardag gewenst voor je kleintje! Zal inderdaad wel een 'vreemde' dag zijn! Maar veel plezier gewenst!

Het wachtbankje begint ook al knap vol te zitten... Morgen schuif ik er bij!

@Seallable: Gek zeg, dat het toch zo lang duurt na een positieve ovulatietest dat je eitje springt! Wij doen dat wel voor de zekerheid hoor, na de (vermoedelijke) dag van de eisprong nog even doorklussen!

4. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama

veel klus plezier,,

5. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    @Noralie veel plezier met je dochter gefeliciteerd:)

6. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Dat is naar ja, ik werk in de zorg dus daar maakt het niet zoveel uit.

Kamer is versierd, taart is net gebracht, cadeautjes staan klaar. Zin in morgen :D

7. BMJunior

BMJunior Bekend lid

Sep 17, 2013
    556
    0
    0
    Weet iemand dit .. Ik heb al de hele avond het gevoel of in ongesteld moet worden soms echt steken van binnen..
    Zou het een innesteling kunnen zijn ?
    Vanaf hoeveel dpo kan het eventueel een innesteling zijn ?
    Wie heeft dit nog meer tussen ei en Nod

8. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama

ik ben 5 dpo vandaag..
    heb al de hele dag rare trekkerige spierpijn richting mijn navel
    steken,.. vorige maand heb ik dit niet gehad..
    kan het met ook nit herinneren van de vorige zwangerschappen
    wat ik lees op internet voel je je innesteling niet,, maar ja., wat is het dan?..

9. beccy

beccy Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi dames...krijg last van mijn borsten...hmmm begin het wel erg spannend te vinden nu hihi...(weet niet meer goed of ik anders ook last heb van mijn borsten dus niet zoveel waarde aan hechten, maar het viel me op)

10. seallable

seallable Bekend lid

Nov 3, 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Kloten he dames dat wacht bankje? Zei het vorige maand ook al, je zou ergens een vlek moeten krijgen als je bevrucht was of niet haha. Maar goed, ik heb bij onze dochter hele felle steken in mn vagina gevoelt, 5 dpo was dat. Alsof iemand met een breipen omhoog stak. Wie weet, wie weet.

11. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0

Nou dat heb ik dus soort van steken zeurderige pijn in mijn je weet wel vagina...dus ja ik herken t wel maar ik weet t niet of t zo is weet niets...
    Moet nog 11 dagen pfff die wb.. Idd geef mij maar een vlek ergens met BAM je bent zwanger :D goed idee seallable :D:cool:

12. beccy

beccy Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,191
    0
    36
    zeeland
    Ooh seallable goed idee zo'n vlek..pff
    Hier geen krampen in mijn. .. trouwens. Wel echt vreetbuien..zin in van alles haha.

13. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,084
    0
    36
    Amaiiii meiden! Ik ben super lang bezig geweest met alles teruglezen!
    Wat heeeeeerlijk! Jullie zijn echt mn bff's op het moment, hahahahah!

Seallabe, wat fijn dat er niets te zien was behalve een enthousiast ei!
    Fijn ook dat je timing nu deze maand echt perfect gaat zijn en uiteraard een mooie les voor een eventuele volgende cyclus... ( neeee daar gaan we niet vanuit )

De eerste klachten beginnen ookal te komen. Spannend!!!

Wij hebben het vanacht nog even gezellig gemaakt samen. Helaas gaat het vandaag niet meer lukken. Ik vermoed dat ik in de loop van de ochtend mijn ei heb gevoeld, dus nu maar hopen dat het voldoende is.

Wil iemand mij op het wachtbankje zetten? 11 januari.

14. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

Nov 27, 2015
    1,694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Mag ik er ook direct bij op het wachtbankje? Verwachte NOD 13 januari
    Annie82 - 1e kindje - 2e ronde

15. beccy

beccy Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,191
    0
    36
    zeeland
    Ik schuif bijna van dat bankje af....zo druk dat het wordt...nemen jullie wel iets lekkers mee?

16. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Dit is absoluut niet waar hoor! Een gezond ingenesteld vruchtje zal nooit een miskraam worden door een orgasme! Je krijgt een mk als er iets niet goed gaat in de ontwikkeling van het vruchtje, de natuur zorgt er op die manier voor dat er (hoofdzakelijk) gezonde kindjes geboren worden.
    Een orgasme kan er hoogstens voor zorgen dat de mk op gang komt, maar dat was dan sowieso gebeurd, ook zonder orgasme!
    Een orgasme tijdens je zwangerschap is juist goed, het 'omarmt' je kindje als het ware en zorgt ervoor dat je je spieren gebruikt en je ontspannen voelt. Tenzij je uitdrukkelijk advies van de vk of gyn hebt ivm dreigende vroeggeboorte is sex tijdens de zs juist aan te raden ipv af te raden.

17. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Seallable wat fijn meid dat alles goed was!

18. AudreyD

AudreyD Bekend lid

Dec 27, 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes Kersje, zoiets zei ik ook maar met wat minder woorden :)

19. AudreyD

AudreyD Bekend lid

Dec 27, 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noralie, gefeliciteerd!!!!!

Seallable, wat een opluchting en wat fijn dat je wat meer inzicht hebt gekregen in je cyclus. :)

Leuke film gezien. Mopje is goed gaan slapen en wij zijn even aan het bijkomen voordat we naar bedje toegaan. Vanavond even geen activiteiten :p

20. AudreyD

AudreyD Bekend lid

Dec 27, 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:D:D
    Ik vind het ook al zo gezellig :p

Share This Page