@Lindy: Ik zie hem ook! Goed duidelijk voor 9dpo! Hopelijk lopen ze mooi op de komende dagen! @Beccy: Is dat je temp van deze ochtend? Wel heel laag he...
Ziet er mooi uit zeg!!! ( 9 dpo kan best al wel licht positief zijn soms, ik testte zelfs 6 dpo heel licht ) Ben benieuwd hoe de test oploopt de komende dagen! De eerste zwangerschapstest!!!! Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mmmmm, maar volgens mij is dat niet een realistische waarde Beccy. Je moet niet niets altijd na het ontwaken tempen. Dus houd die moed!
Ha ha, graag gedaan. Reageerde even snel tussendoor. Hoop niet dat het kortaf overkwam. Nu ik het zo terug lees kan ik me dat namelijk wel voorstellen. Als dat zo was, sorry, was niet de bedoeling. Wilde gewoon even snel antwoord geven.
ook ff klagen denk ik voel me vandaag helemaal niet lekker. misselijk niks smaakt weet dat sommige moeders zijn die er tegen zijn ik rook maar dat smaakt ook niet dus de hele dag al niet gerookt. cola smaakt niet thee niet bahh hoop dat ik snel duidelijkheid heb
lindy; dat is echt geen tuurstreepje meer hoor.. die is positief. Ik hoefde er niet voor te turen.. hoop dat die mooi oploopt!
Jeeej Lindy ik zie m ook, hopelijk gaat ie oplopen! Morgen weer testen? Hier veel menstruatiekramp, kan n goed teken zijn want heb dat bij alle zs'en gehad! Duim duim
Oeh eerste streepje!!! Gefeliciteerd!!! Wie zal de volgende zijn? Hier al hele dag steeds pijne birten. Beetje steken naar de tepels toe. Ook rommelig onderin en maar maagzuur opboeren. Bleh Laten we hopen dat het voor een goed doel is haha Zag dat ik niet meer in de lijst sta maar zal in kleurtje aangeven als er meer duidelijkheid is Xx fijne avond allemaal!
Hmm durf nog niet te zeggen, van veraf lijk ik wat te zien als ik inzoom weer niet. Hoeveel dpo zit je?
Babywisch ik lijk wel iets te zien hoor.....spannend!!! Die temp was gewoon voor de grap dus niet na slapen. Normaal temp ik idd na het wakker worden. Maar nath haar arts zei dat het het tijdstip niet zo nauw stak dusss van daar...