Oh wat erg zeg, lijkt me zo vreselijk was dat de vorige ronde? Thanks voor je overzichtje, heel handig!
Ik zie trouwens dat de kV test pas het beste na nod gebruikt kan worden... Maar ik hoor op ZP altijd andere dingen.. Maarja, is natuurlijk info van de fabrikant.
Jaa idd heel handig ! Ik zat ook al te denken om morgen alvast de kV 2v5 te halen maar dan misschien toch beter de predictor early? Wil heel graag een testje doen morgen/dinsdag maar durf niet zo goed 🙈
Ik zie op alle geplaatste testen streepjes!! Hopelijk lopen ze allemaal mooi op!! Ik heb echt n goed gevoel over deze eerste ronde! Heb sterk t gevoel dat t raak is
Alle testen kunnen het beste op NOD gebruikt worden..maar voor de vroege testers...KV zijn gevoeligheid is gewoon te vergelijken met die vroege testen. Ookal staat dat niet op de verpakking. Dames die positieve teste hebben: alvast voorzichtig gefeliciteerd. Dame(s) op rood: :x niet leuk, hopelijk de volgende ronde.
Geen geld verspillen aan die early, heb testen gezien van de early en de KV, kv geeft telkens een duidelijker streep dan de early. Is gewoon geldklopperij.
Bmjunior, ik zou inderdaad gewoon kV testen halen! Nou Kersje, hopelijk heb je gelijk . Hoe snel was je zwanger bij jouw andere kindjes?
Graag gedaan. Ja, dat was niet leuk. We waren toen net aan het idee gewend (het was onverwachts). Ik was er eigenlijk heel koel onder, totdat ik op zoek ging in de kast naar een potje om het weefsel in te doen, om te controleren of het compleet was (dat werd namelijk op internet aangeraden). Ik merkte dat geen enkel potje goed genoeg was, het moest dat kleine zeskantige jampotje zijn die ik niet kon vinden......... toen was ik even heel verdrietig. Maar het is alweer ruim twee jaar geleden! Toch heeft het tot iets geleid, namelijk dat mijn man nu wel voor een derde wil gaan, want hij vond het achteraf toch ook jammer. Achteraf bleek ik toen een hele vroege eisprong te hebben gehad en wij gebruikte altijd alleen condooms in de vruchtbare periode.
Er zijn altijd uitzonderingen he maar volgens mij heeft KV ook een minder periode gehad met indrogers etc. De laatste tijd zit het volgens mij wel weer goed. Hoe dan ook... wachten op NOD is gewoon te beste, voor je portemonnee en je gemoedsrust
Slaap fijn allemaal. Voor mij en sommige hier begint het schoolwezen morgen weer! Joepie! In een ander gesprek met iemand tot hetvolgende gekomen: Hier begin het oefenen van het hebben of verder ontwikkelen van geduld. Met een groeiende baby in je buik, of geboren kleine zal dit nodig zijn...voor altijd. Liefs
Bmjunior ik ga woensdag de eerste test doen, dan ben ik 8dpo Audrey ik ben alle keren in de eerste ronde zwanger geworden. Wel vier keer een vroege mk gehad en 1 ma bij 12 weken. Zou wel echt gaaf zijn als t nu weer in de eerste ronde raak is! Irisbloem idd dat geduld heb je nodig, wachten tot de positieve test, wachten op de echo, wachten op de bevalling... Hier begint morgen ook het gewone leven weer. Lekker de kerstspullen opgeruimd, huisje aan kant, kids weer naar school
WoW, lekker vruchtbaar hoop het ook voor je.. Wel vervelend van je miskramen Ik ken ook wat mensen die steeds in een ronde zwanger worden. Ondanks dat ik het hen gun, ben ik stiekem wel een beetje jaloers Slaap lekker Iris. Geduld, ja... Belangrijk.
Dankjewel. Kan me je gevoel goed voorstellen hoor! De vroege mk'en vond ik niet zo naar hoor, baalde er natuurlijk wel ff van maar verder voelde t meer als n gewone ongi. Die van 12 weken was echt vreselijk, heb ik ook lange tijd heel veel moeite mee gehad
Och vreselijk meis, je gunt t echt niemand... Zelf een ma gehad met 9,2 Sindsdien met kinderwens bezig Maar met 12 weken dan begin je net met genieten..... Soms is t zoooo oneerlijk....
Hmmm FF geeft een kruis op cd 21. Dus 7 dagen voor nod. Overigens een week nadat ik dacht dat ik mijn eisprong had.