NOD-lijst 8 t/m 14 januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door PreciousLove, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Gefeliciteerd lindy😄
    Ik had vandaag ook nog ovulatie test gedaan maar ook die maar 1 streep.. Dus ik denk dat ik het echt vergeten kan

2. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Oh lindy hij is duidelijker! Gefeliciteerd!!!

3. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Wauw Lindy! Mooi!

Hopelijk blijven ze zo mooi oplopen!! Voorzichtig gefeliciteerd voor jou meid!

4. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    BM Junior; Dat is balen, maar je weet het nog niet helemaal zeker!

5. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Lindy; Gek he, dat het 's middags duidelijker is!
    Alvast gefeliciteerd!

6. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36

houd moed BM!
    Een ovulatietest is nog geen zwangerschapstest..... Maar ik snap je gevoel. Dikke kus voor jou!

7. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    In de verte zie ik het!! Duimen duimen

8. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ik zie m hoor.....

9. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Hier een volle dag op het werk en ik lees tussendoor even mee. Vind jullie zo dapper!

Leef met jullie mee!!!

Voel enkele dagen een drukkend gevoel aan mijn rechterkant. Ik hoop dat dit een voorbode is

Vanavond lekker sporten en dan nog vijf dagen wachten tot de test...ooeee

10. Ssan1985

Ssan1985 Lid

4 okt 2015
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees ook even mee, hier nodig 11 januari, maar ga ervan uit dat dat niks gaat worden.

Ben nog steeds in mn eerste cyclus, gestopt met de pil in oktober. Vorige week veel last van afscheiding e.d. dus had nog 1 ovu-test liggen en die was positief. Alleen een vrij licht streepje dus ik ben bang dat ik net een dag te laat was. Wel die avond geklust en de ochtend erna flinke pijnscheuten in mn onderbuik aan de rechterkant. Wellicht dat mn eisprong toen was, maat ik weet t dus niet zeker.

Maar goed een kleine kans maar toch wel spannend hoor! We zien het wel.

Ik ben 30 jaar, wij gaan voor een tweede kindje

11. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Spannend ssan! Mss zeg ik iets overbodigs maar een vrij licht streepje op een ovutest klinkt niet positief, want die zijn pas positief als de teststreep dezelfde kleur of donkerder is dan de controlestreep

12. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Hoi meiden!
    Mag ik nog beetje last minut mij bijvoegen?
    Mijn NOD is op 12 januari als mijn LF netjes 14 dagen zou zijn. Gemiddeld zit ik op de 10-12 dagen.
    Ik heb met temperaturen en ovulatietesten mijn eisprong gevonden maar twijfel beetje eraan of FF het goed heeft gezet.. Ga er voor het gemak maar vanuit.

13. Ssan1985

Ssan1985 Lid

4 okt 2015
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    @keesje, dat mag je zeggen hihi. Tis ook lastig te bepalen met 1 test natuurlijk. Maar ik hen kleine hoop dat de dag ervoor of erna mss een positieve test geweest zou zijn. Kans is heel klein maarrrrr toch spannend! Mocht ik woensdag geen menstruatie hebben en een negatieve test ga ik voor de tweede keer naar de ha, aangezien die zei dat ik in januari mocht terug komen

14. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Hier een lange vermoeiende dag. Vannacht maar een uurtje geslapen (denk ik, kan ook korter zijn). Saaie dag, vol met saaiheid en vermoeidheid. Bleh

Spannend met alle streepjes.
    Beccy ik zie t ook!
    Vanavond ben ik er weer even :)

15. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Lastig hoor dat je cyclus niet op gang komt. Hoop dat het idd een eisprong is geweest!

16. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Wil je geen rot gevoel geven maar bij ons eerste kindje heeft het 6 maand geduurd voor ik een menstruatie kreeg. Ik ben daarvoor 10 jaar aan de pil geweest. Tussen de eerste en nu ben ik 2,5 jaar aan de pil geweest toen kwam de cyclus meteen weer opgang. Het kan helaas (echt heel irritant, ik weet het) best een tijd duren voor je lichaam het zelf weer oppakt.

17. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Oehhhh wat spannend meiden. Die testjes.... Hier moet ik helaas wachten tot de 7e met testen, dan pas 10dpo en eerder heeft echt geen nut :(

18. PreciousLove

PreciousLove Actief lid

2 aug 2015
    321
    0
    0

Hier ook.. maar wacht tot vrijdag als dan mijn menstruatie niet is doorgekomen. Ook dan maar eens testen

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Lindy: Hij wordt inderdaad duidelijker! Voorzichtig gefeliciteerd!

@Ssan: Hopelijk is het je eisprong geweest en komt je menstruatie er snel aan... Mag wel ondertussen hé!

Wat de predictor early betreft... Die blijkt toch heel goed te zijn hoor, nummer 1 in Amerika...

Het is wel de deze die je moet hebben:
    https://www.kruidvat.be/nl/predictor-early/p/3441656

Dit zijn de oude en van slechte kwaliteit:
    bol.com | Predictor Early - 2 stuks - Zwangerschapstest | Mooi en gezond

Heb er zelf trouwens geen ervaring mee, maar heb hier op het forum al wel gelezen dat hij sneller positief aangeeft dan de kruidvattesten en ook heel duidelijk is als hij positief is! Ik heb er zo eentje in de kast liggen voor als het zover is ;)

20. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik heb vandaag ook naar die predictor gekeken maar ik ga toch echt geen 12,- voor 1 test betalen. Dan wacht ik liever een dagje langer met testen

Deel Deze Pagina