NOD-lijst 8 t/m 14 januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door PreciousLove, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik ben net bij de ETOS geweest, maar 1 zo'n test kost €16. De kans dat ik veel te vroeg ben om zelfs de predictor early te doen is zo groot dat ik het zonde van het geld vind. Nog maar even wachten dus :)

2. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie test :) toch nu een voorzichtige felicitatie :D

3. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik zie wel iets hoor! Ook van mij een hele voorzichtige felicitatie ! :)

4. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Ziet er goed uit Lindy!!! Duim duim duim!

5. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier overigens een hoop tussenuren vandaag. Dus lekker chill de dag doorkomen :p /stiekem ZP op telefoon ;):p

6. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik voor mijn nod echt al gigagevoelige borsten. Dat heb ik normaal helemaal nooit. En achteraf was het een verklaring voor mijn extreme vermoeidheid aan het einde van de dag. Ik wilde tijdens het avondeten het liefst mijn hoofd op de eettafel leggen. Haha. En ik had al een paar dagen menstruatiekramp en steken.

Maar dat was achteraf. Toen was ik er niet zo heel bewust mee bezig om van alles te voelen. Nu weet ik hoe het zou kunnen voelen en let je er toch meer op.

7. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met mijn vriend nu ook allemaal leuke 'discussies' over een tweede kindje. Hij is er ook best mee bezig om voor de tweede keer vader te worden, verder niet echt bij de zwangerschap.

Zo denken wij na of het beter is om nog een meisje te krijgen of toch een jongetje. Mij lijkt het leuk om twee meisjes te hebben die dikke vriendinnen zijn. En ik heb zoveel leuke kleertjes die dan nog een rondje mee kunnen. (ja, ik ben ook altijd zo lekker praktisch). Hij vindt een jongetje beter om dat je dan van alletwee eentje hebt. Bij nummer 1 wist ik ook echt he-le-maal geen één leuke jongensnaam of de namen die ik leuk vond, vond mijn vriend vooral leuk voor een hond. (En ja, het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is..... al vind ik dat je stiekem ook best een beetje een voorkeur mag hebben. Dat het mij zo leuk lijkt 2 meisjes betekent ook helemaal niet dat ik niet ook heel blij zou zijn met een jongetje --- voordat jullie denken dat ik een vreselijk oppervlakkig mens ben).

Of dan zijn we ineens weer bezig met het nadenken over het herinrichten van het huis. Want voor nummer 2 hebben we nog geen kamertje over. Dus welke ruimte moet dan een slaapkamer worden.

En zo hebben wij hele gesprekken over een baby die er alleen nog maar in theorie is. Haha. Het houdt ons soms best bezig.

8. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Plotselinge spiersteken in je bekken? Wat is dat nou weer.

Ja ik word vandaag gek van mijn lijf en alles wat ik denk dat ze zegt.

9. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Tess wat balen meid dat ze niet oplopen, dus toch nog rest hcg :(

Curitiba bij kruidvat kost die predictor 12,-

Hier nog steeds een goed gevoel en nog niet getest, vandaag 7dpo

10. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ik zie echt het streepje voorzichtig gefeliciteerd :D

11. PreciousLove

PreciousLove Actief lid

2 aug 2015
    321
    0
    0
    Ik.ga vandaag toch een testje wagen! Met de predictor early... mocht hij (wat ik verwacht) negatief zijn.. is gelijk wel m'n testdrang weg en wacht ik tot NOD. of dat mijn menstruatie komt.

12. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    spannend :D

13. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik ben zoooooo benieuwd!! Zwangerschapskwaaltjes of gewoon super nieuwsgierig?

14. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Geen idee IrisBloem..... Ik word er ook mesjokke van!
    Inmiddels is mijn lichte buikpijn weg sinds gisteren, maar toen ik gisteren training had ( volleybal ), kreeg ik na ongeveer 45 minuten hele venijnige steken links en rechts onder in mijn buik. Het leek ook eigenlijk een beetje op spierpijn. Toch stug doorgezet, maar na nog eens 10 minuten heb ik de moed opgegeven en heb ik de training maar beeindigd. Ik baalde als een stekker. Toen ik 15 minuten in rust was, was de pijn weer over. Geen idee wat dat nou weer geweest is.

Daarnaast had ik daarstraks weer zon misselijkheidsvlaag. Bleeeeh.

Irritant al die kwaaltjes. Kan van alles zijn. Het lichaam kan zo goed mindf*cken.
    Heb je verder ergens last van Iris? Hoeveel dagen voor nod zit je? Of hoeveel dpo?

15. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ik vroeg me af of iemand ook zo moe is......
    Of komt dat gewoon door het weer..
    Pfff ongeveer een half uur geleden even de ogen dicht gehad minuten wel opgeknapt maar nog steeds moe :S

16. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36

Jaaaaa ik! Energieniveau 0 en er komt echt niks uit mijn handen. Bah!

17. PreciousLove

PreciousLove Actief lid

2 aug 2015
    321
    0
    0
    Veeeeel te nieuwsgierig.... dan zijn mijn tepels wel gevoelig en dan weer niet... maar blijven gespannen maar dat is ook voor je menstruatie. En vanmorgen hele tijd steekjes rechts.. geen menstruatie klachten ofzo. Dus dacht eens kijken...

18. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Houd ons op de hoogte :)!

19. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0