Het gaat goed gisteren een beetje spotting en vanmorgen aan mijn bm mond proberen te voelen maar die was onbereikbaar. wel creamy maar het was niet veel klein beetje...
Lief dat je ernaar vraagt. Mwah gaat haha. Ik merk dat ik deze dagen erg emotioneel ben en ik het hele zwanger-wordt-proces eigenlijk een beetje beu ben. Ik word er zo verdrietig van. De onzekerheid maakt me gek Sinds april spiraal verwijderd en twee miskramen doet toch wel erg veel... Maar vandaag nog heel licht beige slijmverlies. Geen idee wat het betekent. Leef weer tussen hoop en vrees. Het ene moment ben ik positief en het andere bent denk ik dat t vast niet gelukt is.. Het enige wat ik kan doen is afwachten..
Oh linn wat naar en het maakt je ook een beetje moedeloos. Hoop dat t heel snel raak is meis! Babywish nog even spannend! Beccy balen meid Audrey ik ga ook morgen weer testen! Beterschap. Ik voel ongeveer dezelfde kwaaltjes als jij. Curitiba je kunt via Google op verschillende sites uitrekenen wanneer je het beste kunt starten met ovutesten. Ik gebruik die dipsticks van zwanger&kids, ik vind ze heel fijn, goedkoop, worden de volgende dag in n blanco envelop thuis gestuurd en ik heb altijd een knaller gehad dus echt duidelijk wanneer je je eisprong hebt
Zo dat is zeker goedkoop! Dank je wel voor de tip. ik heb ook maar direct een paar zwangerschapstesten besteld! Je weet maar nooit hihi. Ben je het vruchtbaarst 2 dagen na je eisprong?
Hier vandaag geen gevoel van zwangerschap alles weg dus ik wacht af op me nod vrijdag naar een nieuwe ronde
Ja meis als ik wat voor je zou kunnen doen dan deed ik dat ik herken je gevoel zo goed echt hoor.. Ik hoop echt dat je gauw die positieve test in handen hebt en dat je dan na 8 maanden een gezonde baby op de wereld zet,, maar dat hoop ik voor iedereen maar meissie het zwanger worden kan heel leuk zijn maar is ook soms best heel lastig... Ik hoop echt dat het lukt dikke knuffel en als er wat is trek aan de bel he
net nog even weer een lh test gedaan die was weer een stuk donkerder dus ik dacht ik probeer nog even een hcg test maar nee hoor weeeeeeeeeeeer blanco daar wordt je toch hopeloos van ik weet het een lh test is geen hcg test maar goed hij is een stuk donkerder dan degene die ik eergisteren deed.. maar t zegt helemaal niks maar ik ben weer een illusie armer :S rijker bedoel ik hahahhaha stomme ikke
Het is wat je zelf zegt.. Het zegt helemaal niets En eigenlijk zou ik je willen adviseren om ermee te stoppen want je maakt jezelf helemaal gek ermee. Maar ik snap het natuurlijk ook Je wilt wat weten en op een manier 'controle' hebben. Maar ik zou er door het blijven testen alleen maar meer onzeker van worden. Ik ben nu 11 dpo en ga zelfs geen zwangerschapstest doen tot mijn NOD. Puur omdat het helemaal niets zegt (of ja, het zegt natuurlijk wel iets). Test ik negatief, dan blijft de hoop dat ik te vroeg heb getest. test ik positief, dan ben ik bang dat het vóór NOD nog mis gaat... Zo blijven we met z'n allen bezig
Pff, lastig he. Ik heb nooit een poging gedaan. Lijkt me gek! Om onderscheid te maken tussen de veranderingen in de beperkte ruimte Vind het zo spannend voor je!
Nee je kunt het beste vrijen voor je eisprong. Je eitje leeft niet zo lang. Je eisprong volgt zo'n 24-48 uur na de start van je piek in je ovulatietesten. Als je ovulatietest dus positief is, mag je aan de slag. Je ei komt er dan bijna aan. De knallertest is dus nog niet je eisprong zelf. Die kun je er eigenlijk ook niet precies mee meten.
Grappig dat hier allerlei opmerkingen over kleur en dikte van slijm langskomt. Daar let ik dus echt helemaal nooit op. Weet alleen dat ik rond mijn eisprong veel slijm heb, maar kleur of dikte. Geen idee. Wat voor kleur en dikte zou het moeten hebben bij een eventuele zwangerschap? Zo leer ik steeds meer hier.
Linn je hebt helemaal gelijk. Wachten is beter maar zooo moeilijk want stel je voor dat er al wel n streepje komt te staan!