Wat mij hier erg opvalt, is dat de boel daaronder altijd erg droog wordt een paar dagen voor mn nod. Irriteert altijd! Dus alles wat niet droog is geeft enigszins moed Maar uhm, verder zou ik het dus ook moet weten..
Heb jeje ei gevoeld?ben je er zeker van? Meeste vrouwen hebben een lf van 14 dgn. Dus na je ei is 14 dagen later je nod ☺ Hoop dat het een beetje duidelijker voor je is..
Ik ook eigenlijk niet hoor maar ach ik denk ga douchen is kijken of ik iets voel je leest er zo veel over hahahaa ja spannend is het wel maar ga maar van niks uit he :S
Ja hoor ik twijfelde alleen om dat wat ik zag op mens en gezondheid daar stond bij 16 december maanstonden dan 13 januari nod en dan klopt het bij mij niet maar volgens mij stond er ook een andere ovulatie datum.. Maar dat zal ik nog wel even nakijken
Ik zou na op cd 7 beginnen met testen. Ook temperaturen is een aanrader. Iedere dag keurig zelfde tijdstip aan houden rectaal meten.. als je te laat meet of te vroeg is hij niet nauwkeurig. Voer je gegeveb in op op een app van ff. Erg fijn die geeft een streep met kruis als je ei heb gehad.. gezien je leeftijd zou je best eens een afspraak kunnen maken bij de huisarts voor een gesprekje. Maar meestal zeggen ze probeer het zelf maar een paar rondes heel veel succes
Linn dikke knuf.. Beccy balen meid nog steeds nie ongi Audrey beterschap. Wat kletsen jullie weer veel haha is niet bij te houden zo hahaha... ☺
Dank je wel! Ik wil inderdaad niet direct naar de HA. En omdat ik pas zo laat in mijn leven heb besloten dat ik er voor wil gaan omdat ik eerst duizend andere dingen wilde doen, wil ik proberen er niet een te grote issue van maken als het niet lukt. Ovulatie testen prima, maar daar wil ik het wel bij houden. Lukt het niet dan niet. ik heb 2 heerlijke stiefkinderen waar ik al veel van geniet.
Klopt ff gaf hier ook aan 11 jan nod.. terwijl ik toch echt uit kwam op 8 jan.. ☺ Niet te veel inlezen meid.. je wordt gek gegooid met sites.en de ene is de andere niet.. Na je ei gewoon 14 dgn tellen dan zit je meestal goed.. Ga heel hard duimen meid.
Ovu testen zijn prima ☺... Mijn moeder is zwanger geraakt op haar 42ste vaan mijn half broertje.. super snel.. en super zwangerschap.. wel veel controles en onderzoeken.. maar daarbis collin niet slechter van geworden.. is een een grote kerel van bijna 12 jaar ☺
Curitib, als je eisprong een probleem zou zijn. Dan kan dat heel simpel op te lossen zijn. 24 hoeft op zich geen probleen te zijn, mits je eisprong op tijd is. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een cyclus van 26 dagen (late eisprong). Toen zou ik de ronde daarna medicatie krijgen. Maar geen hele gekke dingen. Lindy, thanks! Hoe voel jij je?
Heerlijk zo'n actief forum. Er wordt zo veel gepraat, iedereen is zo lief en medelevend voor elkaar...dat zie je echt niet overal
Lindy gefeliciteerd en wat spannend al die tuurstreepjes, ik ga morgen testen dan 10dpo. Vind het zooooo spannend
NOD-lijst ♡ 8 t/m 14 januari 2016 ♡ 8 januari (9) Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 1 Usababy, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 BMjunior, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 AudreyD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Elyn, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Marianne84, 31 jaar, ? kindje, ronde 13 9 januari (3) Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 LaLuna, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 Curitiba, 39 jaar, 1e kindje, ronde 1 10 januari (6) Babywish2016, 43 jaar, 4e kindje, ronde 21 PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 Jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 Irisbloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 11 januari (2) Nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 Taart1611, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 12 januari (3) Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 joan1984, 31 jaar, 3de kindje, ronde 6 Kersje7, -jaar, 7e kindje, ronde 1 13 januari (6) Seallable, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Laurita123, 27 1e kindje, ronde 2 Nightshade, 36 jaar, 4e kindje, ronde 17 Puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 20 14 januari (6) Happy91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Lmcm, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MK in oktober Whuz, - jaar, 2e kindje, ronde 4 Repeltje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 16 Ashtree35, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Nath91, 24 jaar, 12e ronde, 1e kindje. NOD verwacht op 14 januari. Raniyah, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk datumloos (2) Anbrow, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Tess88, ? jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk Buiten de lijst (1) Beccy, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 / nod: 05-01 Totaal: 39 Wachtbankje (24) Zwanger (1) Ongesteld (1) Negatief getest (0) Twijfel/tuurtest (2) MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET.
Ja over het algemeen nog steeds goed.het begint nu te dagen hihi.. zwanger. Klinkt nog so gek hihi Moe... misselijk.. Borsten staan op springen.. Lief dat j het vraagt ☺
Hallo dames, Heb mezelf op de lijst gezet, zou graag hier meer willen kletsen! ☺️ Mijn ei was denk een beetje de weg kwijt! 🙈 Dat ik nu in deze NOD lijst terecht kom en zou me NOD 14 jan zijn.. Voor de dames op roze.. Gefeliciteerd! 😃 Wat een mooi begin van 2016! Hoop op een mooie roze lijst! 😁 Succes iedereen! Zag ookal wat dames voorbij komen uit de NOD lijst van nov, hoop dat het deze Ronde raak mag zijn! 😇