Mag ik even m'n onzekerheden delen... hoop niet dat jullie gek van mij worden ondertussen... Maar temperatuur was gezakt vanmorgen.. wel menstruatie krampen en voel wat lopen maar is geen bloed... en hoofdpijn weer lichtelijk... laat er maar snel iets gebeuren of positieve test of de maandstonden! Pff...
Oh Daphne ik had gehoopt dat ie heel duidelijk was! Na hoeveel tijd heb je de foto genomen? Kv is na n halfuur pas duidelijk he? Hopelijk ben je gewoon nog iets te vroeg!
Is het nog voor je NOD? Dan kan het echt nog alle kanten op gaan! Zie je trouwens helemaal niet op de lijst staan..😏
Voor nod is het het slimste om met ochtendurine te testen, omdat die meestal geconcentreerder is... maar niets is onmogelijk natuurlijk.
Zit je nog 5 dagen voor nod of klopt je banner niet? Dan kan het nog altijd een innestelingsdipje zijn Geen bloed, geeft moed!
Als je een streepje ziet in 10 minuten is hij positief... Kruidvat heeft tegenwoordig wat langer nodig om op te drogen, daarom rekenen ze een halfuur. Het streepje moet binnen de tijd al zichtbaar zijn en kan later nog donkerder worden met het drogen... Maar anders is hij gewoon negatief!
Zie hier bij aantal mensen pendel in de handtekening staan. Wat betekend dat eigenlijk?? Kan het ook niet echt terugvinden
Er zijn een aantal dames op het forum die voor anderen pendelen. Het is niet wetenschappelijk bewezen maar altijd leuk om mee te doen aan de hand van jou gegevens zoals je naam en geboortedatum gaan ze pendelen en dan pendelen ze een maand en geslacht van je a.s zwangerschap en baby
NOD-lijst ♡ 8 t/m 14 januari 2016 ♡ 8 januari (9) Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 1 Usababy, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 BMjunior, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 AudreyD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Elyn, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Marianne84, 31 jaar, ? kindje, ronde 13 Daphne26786, ? jaar, ? kindje, ronde ? 9 januari (3) Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 LaLuna, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 Curitiba, 39 jaar, 1e kindje, ronde 1 10 januari (6) Babywish2016, 43 jaar, 4e kindje, ronde 21 PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 Jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 Irisbloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 11 januari (2) Nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 Taart1611, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 12 januari (3) Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 joan1984, 31 jaar, 3de kindje, ronde 6 Kersje7, -jaar, 7e kindje, ronde 1 13 januari (6) Seallable, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Laurita123, 27 1e kindje, ronde 2 Nightshade, 36 jaar, 4e kindje, ronde 17 Puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 20 14 januari (7) Happy91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Lmcm, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MK in oktober Whuz, - jaar, 2e kindje, ronde 4 Repeltje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 16 Ashtree35, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Nath91, 24 jaar, 12e ronde, 1e kindje. NOD verwacht op 14 januari. Raniyah, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk datumloos (2) Anbrow, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Tess88, ? jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk buiten de lijst (1) Beccy, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 / nod: 05-01 Totaal: 40 Wachtbankje (25) Zwanger (1) Ongesteld (1) Negatief getest (0) Twijfel/tuurtest (3) MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET.
Klopt wel over tempen wat dora zegt je kan alleen ervan uitgaan als je elke dag zelfde tijd test voor het opstaan en als je snachts uit bed ben geweest en daarna niet meer 4 uur achter elkaar geslapen heb is hij niet meer betrouwbaar en die dag dus als verloren beschouwen gaat om de basale temp Hier nog steeds alleen gevoelige borsten als altijd heb er deze maand niet zoveel vertrouwen in maar we gaan het wel zien jullie maken het me wel moeilijk hoor om niet te testen als ik al jullie testjes voorbij zie komen gefeliciteerd voor degene met de roze en Tuur testjes en balen voor die nega waren hopelijk was het te vroeg
Ik heb de lijst nog even aangepast aangezien iemand me op twijfel/tuurtest had gezet. aangezien ik nog niet getest heb, lijkt dit me ook nog niet mogelijk Maar misch dat iemand in de toekomst kan kijken en dit een goed voorteken is Dora ik heb jouw naam op al heel wat NO'-lijsten voorbij zien komen, dus ik hoop ook echt voor jou dat het raak is. En het liefst raak voordat je verder de MMM in moet. ik duim ook echt voor jou. Jouw verhaal Taart is me ook bijgebleven. Je hebt een hele heftige periode achter de rug en volgens mij ben je super sterk. Ik hoop dan ook echt op een roze test voor jou. En natuurlijk duim ik ook voor de rest van jullie meiden!! Daphne, balen zeg die negatieve test. Maar zoals anderen gezegd hebben zit je nog voor NOD, dus het kan nog. Precious houd moed! We moeten echt even met z'n allen afwachten
Ik zal wel heel stom zijn.. Maar us dat dan met ketting en ring of zo?? En kunnen ze dan op afstand een maand en geslacht raden??