Daphne wat balen, ik snap je teleurstelling zo goed. Hoe dan ook, je bent nog niet ongesteld dus ergens is er nog hoop. Maar snap je teleurstelling. Dikke knuffel!
Balen Daphne! Witte testen voor NOD zijn dubbel vervelend. Aan de ene kant verlies je de moed en denk je dat het gedaan is voor deze ronde en aan de andere kant blijf je ook (soms tegen beter weten in) hoop houden. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Zelf voel ik nog helemaal niks aan mijn lijf. Ik gok dat ik dan ook niet zwanger ben. Al heb ik volgende week woensdag of donderdag mijn NOD. Zou nu moeten innestelen dus gekke symptomen zouden er ook nog niet moeten zijn. Op de een of andere manier ben ik deze maand ook heel kalm. Normaal wil ik nog wel eens op ieder kraampje enz letten en er dan iets zwangerschapsgerelateerds aan willen verbinden. Ik merk het volgende week wel. De afgelopen dagen ben ik ineens extreem blij met mijn kleine puk. Ze zegt zo ontzettend lief mama en dat gevoel gun ik jullie allemaal! Zo mooi als ze je aankijkt en dan mama (of soms mamamam) zegt.
TUUUUUUUUUUURDERS GEZOCHT!!!!!!! heb de test voor jullie in een andere belichting gedaan.. want is nog moeilijk op de foto te zetten maar zie hem wel zelf op de test normaal!
Bij de eerste heb ik geskied toen ik 12 weken zwanger was; en bij de tweede was ik 13 weken zwanger. Geen enkel probleem! gewoon iets dikkere buik in die -zowiezo- lompe skibroek! Eigenlijk is een skivakantie ideaal; lekker actief, gezonde berglucht en vroeg naar bed!
PreciousLove ik durf geen oordeel te geven. Als ik ga turen ga ik volgens mij scheelkijken haha. Gusteravond hadden we trouwens wel iets bijzonders. Wat denken jullie of herkennen jullie het?? We hebben 2 katten. Beide iets ouder als een jaar en gecastreerd. 1 is helemaal fan van mijn man en de ander komt altijd bij mij liggen. Meestal als ik met mn benen opgetrokken lig op mijn gaat hij in mijn knieholte liggen. Echt op schoot wil die nooit. Nu sinds we proberen serieus zwanger te worden willen ze allebei bij mij liggen ipv bij ml. Liggen ze samen met de poten over mn benen of zi. Gisteravond komt mijn grootste fan aan loopt over mn buik heen ik denk oke nieuwsgierig... Hij draait en gaat als een babytje in mn arm hangen. Lekker opgerold helemaal relaxed. Hij heeft me continue aangekeken en lekker zn hoofd helemaal over mn arm uitgetrokken.. Ik las op internet dat dieren het aanvoelen maar zou dat echt??
oké overnieuw... ander belichting voor jullie.. zoals ik al zei ik zie hem wel.. op normale manier haha!
Ja, katten zijn wel erg gevoelig in dat opzicht! Die van mij wilde per sé op mijn buik liggen, een uur voordat de vliezen braken. Toen ik net zwanger was lag hij altijd tegen mijn buik aan op de bank als ik even aan het bijkomen was 's middags (eerste trimester als je zo moe bent). Goed teken!
Hmmm ben benieuwd dan. Als het zo is wordt dat een hele gezellige periode haha Had manlief al verteld van de week dat hij dan de eer had om de kattenbak schoon te maken. Hij keek we echt aan van dit verzin je ter plekke. Jammer joh
Ik zie het streepje ook hoor preciouslove ...spannend. Hier ben ik toe aan duidelijkheid. Nog altijd geen rood, maar temp is flink gekelderd. Snap er niks meer van, had mijn ongie wel al verwacht eigenlijk. Pff...nou morgenochtend dan hopelijk...
Voor de meiden die de vruchtbare periode willen gaan testen: Heb je gehoord van een extra vruchtbare periode, anders dan de eisprong in het midden van je cyclus, in de maanstand van je eigen geboorte? Het schijnt zo te zijn dat je dat nog meer kans hebt om zwanger te worden. Dat is volgens mij het proberen waard (ik hou er in elk geval rekening mee): Dr Eugen Jonas Op de website staat ook een link om deze (extra) vruchtbare periode te berekenen.