Eigenlijk zouden die vroege testen verboden moeten worden. Zorgt alleen maar voor onrust. Maar ja, dat is natuurlijk wel een beetje het verdienmodel. Als ze alleen maar testen zouden maken die je pas na NOD kunt doen, zouden er heel wat minder verkocht worden. Ik probeer deze maand sterk te zijn en niet te testen. Geeft zoveel onzekerheid. Met een witte test blijf je (meestal tevergeefs) hopen op een betere afloop en die tuurstreepjes geven je ook hoofdpijn. Ik stuur ook knuffels naar iedereen die er eentje wil. Ik doe niet aan groepshug. Eén op één knuffelt veel fijner. Hihi
Mag ik ook mee kletsen ? 12 januari mijn NOD 31 jaar augustus miskraam gehad met 12 weken, ronde 8 nu totaal.
Helemaal mee eens whuz. Vroege testen bezorgen je kopzorgen maar idd ze verdienen er bakken met geld dus geef ze eens ongelijk.. En wij als maffe vrouwen gaan het massaal kopen haha. Misschien kunnen wij ze nu boycotten hahaha
En dan koop ik ook nog een verpakking met 6 erin. Dus dan is het helemaal makkelijk om ze te doen. Online zou dan ook verboden moeten worden. Ik woon in een kleiner dorp en zou ze hier in de drogist echt niet halen omdat ik vaak iemand tegenkom die ik ken.
Ja wachten is best lastig , morgen ga ik het met ochtend urine doen ben benieuwd wat ik krijg . Pffff jij ook succes met het wachten. Lastig eh als je lichaam je zo voor de gek hou. Ik heb vaak voor me menstruatie pijnlijke borsten maar het gebied rond me tepel is best wel groot . Net bij de zwangerschap van me zoontje. Maar ja dat is ook alweer 8 jaar geleden. Misschien heb ik het wel mis . Afwachten maar . Kersje ik zie ook een heel licht roze streep hoop voor je de dat donkerder word. Duim voor je !! Ik duim eigenlijk voor alle dames hoop dat het rijtje snel roze mag worden.
Lieve Taart, ik vind je dapper en stoer. Zo, dat is gezegd Dit weekend is het voor mij erop of eronder in deze ronde. Kreeg ik net een reactie van een gevraagde pendel van 4 maanden geleden....maart meisje. Ik dank God op zijn knieën als dit zo is, toch liever is het nu al (ongeduldig en grote hartewens)
Ik hou trouwens enorm van al die streepjes - hoe dun of onduidelijk ook - die hier langskomen. Dat geeft een beetje moed. En dan in combi met die maan die volgende week vol voor hcg zorgt (toch?) denk ik dat ik knetterroze plas volgende week. Haha. No worries: ik ben heel nuchter en raak nooit echt teleurgesteld als ik niet zwanger blijk. Nuchterheid zorgt er ook voor dat mijn hoop ook altijd binnen de perken blijft.
NOD-lijst ♡ 8 t/m 14 januari 2016 ♡ 8 januari (10) Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 1 Usababy, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 9 BMjunior, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 AudreyD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Elyn, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Marianne84, 31 jaar, ? kindje, ronde 13 Daphne26786, ? jaar, ? kindje, ronde ? 9 januari (3) Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 LaLuna, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 Curitiba, 39 jaar, 1e kindje, ronde 1 10 januari (7) Babywish2016, 43 jaar, 4e kindje, ronde 21 PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 Jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 Irisbloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Hinti, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 11 januari (2) Nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 Taart1611, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 12 januari (5) Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 joan1984, 31 jaar, 3de kindje, ronde 6 Kersje7, -jaar, 7e kindje, ronde 1 Danielle123, 31 jaar, ? kindje, ronde 8 Mijntje1990, ? jaar, ? kindje, ronde 2 na mk 13 januari (6) Seallable, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Laurita123, 27 1e kindje, ronde 2 Nightshade, 36 jaar, 4e kindje, ronde 17 Puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, mmm, ronde 20 14 januari (6) Happy91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Whuz, - jaar, 2e kindje, ronde 4 Repeltje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 16 Ashtree35, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Nath91, 24 jaar, 12e ronde, 1e kindje. NOD verwacht op 14 januari. Raniyah, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk datumloos (2) Anbrow, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Tess88, ? jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk buiten de lijst (1) Beccy, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 / nod: 05-01 Totaal: 42 Wachtbankje (23) Zwanger (3) Ongesteld (5) Negatief getest (0) Twijfel/tuurtest (2) MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET.
Dankjewel Ik heb met mezelf afgesproken pas op de dag van mijn NOD te testen, al zo veel energie en geld verspild aan eerder testen ter vergeefs. Heb ook geen testen in huis. Die haal ik maandag pas. Hoop zo streng voor mezelf te kunnen blijven
Ik haf 1 gedaan op 5 dagen voor nod met predictor early en kreeg geen tweede streep.. maar blijk wel zwanger.. zegt dus niets
Voor de vage streepjes: voorzichtig gefeliciteerd Rood melders: gewoon zwaar bagger, duim voor de volgende ronde Over de early 1. Innesteling kan tussen de 5 en 10 dagen plaatstvinden, na innesteling produceer je hcg, hoe kun je dan in vredesnaam 6 dagen eerder testen. 2 Hij is takkeduur 3. Ook al issie positief, ..60% voor nod blijft niet plakken. oftewel ben geen voorstander
Ja Wuzz, het is gewoon niet handig. Als je een tuurstreep hebt, blijft de onzekerheid of het wel oploopt of niet en dan blijf je testen. Als je wacht op je ongesteldheid hak je de spanning gewoon in stukjes; elke keer als je naar de w.c. gaat.