NOD-lijst 8 t/m 14 januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door PreciousLove, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee taart. Hier altijd droog naar nod toe. Nu niet. :p

Thanks dames :) jullie zijn lief.

2. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Meiden, ik kon het niet laten en heb toch weer een test gedaan. Zo wit als sneeuw helaas. En inmiddels voel ik ook echt dat ik binnenkort ongesteld ga worden. Helaas helaas
    Ronde 2 wordt mijn ronde dan 😏

3. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Misschien ben je nog vroeg met testen? Je bent 12 dpo toch? Wnr had je je ei? Over paar dagen nog eens testen? X

4. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Bah curitiba wat een teleurstelling. Sterkte meid en volgende ronde een posi test!!

Meiden wat is t vreselijk moeilijk als je zoveel geduld moet opbrengen voordat je zwanger mag zijn. Het is en blijft een wonder! Zeker begrijpelijk als je de moed soms even in de schoenen zakt. Tis iedereen zo gegund!! En zeker de meiden die al zolang bezig zijn!! Elke maand dat t niet raak is, is er een teveel. Dikke knuf!

5. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik weet dat eerlijk gezegd niet. Ik had niet getest verder. We hebben gewoon elke dag sex gehad voor de zekerheid haha. Nu begrijp ik op deze site dat dat niet goed is ivm kwaliteit zaad.
    Ik leer een hoop dingen de laatste 2 weken! Ik had me nooit eerder verdiept in zwanger worden.
    Bij de volgende ronde ga ik me erin verdiepen. De ovulatie testen liggen al klaar.

6. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben bij de vorige om de dag seks gehad, maandenlang. Toen een maand elke dag en hoppa. Deze ronde weer elke dag trouwens...

7. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(:(:( knuffel

8. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Oh ok, het kan wel dus! Wat goed!

9. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83

Lief! Dank

10. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Elke dag?? Dat gaat hier echt niet gebeuren. Zijn vaak te druk of moe hahaha. Wij hebben t deze ronde 2x gedaan, 4 dagen en 2 dagen voor de eisprong :p

Heb idd wel gelezen dat elke dag niet goed zou zijn maar ik denk als je man gewoon normale zaadkwaliteit heeft t niet erg is hoor

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik geloof van wel Mirte, wij staan zowat op het randje op dit moment... we zullen het zien! Succes he meid!

12. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik heb ook een jonge vent :cool:

13. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Mij is het ooit verteld dat je na je menstuatie max 2x per week moet vrijen, vanaf 4 dagen voor je ei om de dag, en pp de dag van je eirsprong ook knutsepen, dag erna ook...?

14. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is dat niet zo. Omdat zaadcellen elke drie dagen vernieuwen. In weet wel dat zaad heel sterk is als de man elke dag een ejaculatie heeft.

Slaap lekker dames :p
    Bijna weekend :)

15. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben vorige keer van 2x ik een week zwanger geraakt, daarvoor ook elke dag en niet gelukt. Ik denk dat het vooral leuk moet blijven. Of er moet echt een aanwijzing zijn dat je vaker moet, zwak zaad oid.

16. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Hahaha ik ook! ;) :D

17. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Goeiemorgen dames! Wanneer moet je swx hebben.. Rja denk idd dat het op de eerste plaats leuk moet blijven. Vrienden van ons hebben heel lang met ovu testen gewerkt en alles volgens de boekjes. Om de dag en rond de periode elke dag. 1 maand had ml er geen zin in en was er helemaal klaar mwe en was doodmoe. Vriendin in tranen want nu ging er weer een maamd voorbij en konden ze al afschrijven en wat denk je... Zwanger.

Zal tich per mens verschillend zijn denk ik

Voor mij is sex sowieso niet heel vanzelfsprekend dus nu 1 dag voor ei sex gehad en de rest als we er zin in hebben. Denk als ik mezelf moet gaan dwingen omdat het volgens de boekjes hoort dat ik over 4 maanden weer bij therapie zit

18. PreciousLove

PreciousLove Actief lid

2 aug 2015
    321
    0
    0
    Zegt niets de ene heeft dat wel tijdens zwanger zijn en de ander niet..zoals ik vorige maand was ik niet zwanger en had veel slijm nu helemaal niets... dus kan als nog alle kanten op... de een positief briesje naar jou en hopend op mooie test over paar daagjes!

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Wij deden normaal om de dag sex hebben.
    Deze ronde hebben wij 4 dagen achter elkaar sex gehad.
    Begonnen 2 dagen voor ei.. ☺
    En bammm raak ☺...
    Hier is vl 31 jr.. ik zelf 27.. grappige er van is hij ziet er 10 jaar jonger uit mensen denken dat hij 21 jaar is haha..
    Dus volgens de moeders opnschool heb ik een toy boy hahaha..oet er wel om lachen..
    Voor mijn oudste heeft dit wel een vervelende situaties opgeleverd.. bij zwemles..
    Ohj wat leuk heb jij je grote broer mee genomen..
    Arm kind helemaal in paniek dit is mijn papa..
    Ook de gyn maakte een fout bij 2e zwangerschap.
    Wat leuk heb jeje broertje mee genomen.. oopss...

Agh wijnkunnen er om lachen.. oo als hij sigaretten haalt of bier altijd legitimatie laten zien 😉

Ik heb zo mijn ochtend niet blehhhh hormonen vliegen door mijn lijf.. blehhh.. 4 wkn vandaag..

Meiden wie gaat er testen vandaag?

20. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha hier ook een toyboy. Hij is vier jaar jonger, maar mensen denken vaak dat ik jonger ben :)

Hier aan de koffie op werk. Ben toch vaak de eerste dus kan wel even zp-en. Heb bedacht dat ik de eerste 8 weken twee bakjes koffie per dag drink en daarna 1 bakje per dag drink :p en thee mag natuurlijk ook weer niet, alleen die stomme rooibosthee. Nou, gezellig.
    Ga maar witte thee mee naar school nemen, vanaf 12 weken dan. Anders valt het misschien weer op.
    Maarja, heb het er graag voor over :)

Gelukkig niet zo'n lange dag vandaag. Ben nog steeds niet fit :(

Deel Deze Pagina