NOD lijst 8 t/m 14 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vorige maand had ik pas op mn nod getest, ik denk dat ik dit keer eerder na m'n nod test dan daarvoor, puurt uit angst dat die test weer afloopt en het weer mis gaat.

Ovulatietest is nog niet positief, hoeveelheid slijm wel weer flink toegenomen sinds vandaag, m'n gevoel zegt dat het niet heel lang meer duurt, terwijl ik m'n eitje eigenlijk pas volgende week donderdag verwachtte. Zul je zien dat ie precies met kerst komt, gezellig klussen in de kamer naast die van m'n schoonouders haha

2. TotosDawn

TotosDawn Niet meer actief

Hallo! Ik mag me hier melden!
    Ik hoop 8 januari niet ongesteld te worden :)

TotosDawn - 27 jaar - Tweede kindje - Ronde 1

Mijn spiraal is eind november verwijderd en werd toen direct ongesteld (volgens planning ook) en vervolgens was ik er net 5 dagen vanaf toen ik weer ongesteld werd. Nu in de herkansing en we zijn aan het klussen. Ik hoop dus 8 januari niet ongesteld te worden.
    Heb een foto bijgevoegd van een hele onduidelijke ovulatietest van vanmiddag. Is van de kruidvat. Hebben jullie daar ook problemen mee? Heb hem open gesloopt en had wel het idee dat ik twee strepen zag. Wat jullie?
    In ieder geval gezellig geweest dus wie weet *fingers crossed*

Bijgevoegde bestanden:

3. beebj

beebj Niet meer actief

Hahahaha xmaaike, have fun:p Twee strepen staan er alrijd hètotosdawn. Alleen moet de test streep donkerder of even donker zijn als de controle streel om een positief resultaat te geven. Kruidvat ovulatie geen ervaring mee, maar neem aan dat ze gewoon oké zijn. Je foto kan ik eerlijk gezegd weinig uit op maken🙊

4. TotosDawn

Ja klopt! Ik heb overgetest omdat ik deze test zo vaag vond en is zeker een fabrieksfoutje geweest.
    Deze test is wel duidelijk gelukkig, maar helaas zeker geen knaller. Dus we testen door en klussen door! :)

Bijgevoegde bestanden:

5. beebj

beebj Niet meer actief

Deze test is in mijn ogen negatief hoor..😳Zou idd doortesten, 1x per dag.

6. TotosDawn

Ja klopt, is ook niet positief. Dus we gaan het zien! Vind het spannend! Eerste zwangerschap was een verrassing dus vind dit hele 'gedoe' heel nieuw en raar en vooral spannend haha!

7. beebj

beebj Niet meer actief

Oh sorry, dan begreep ik je verkeerd🙊 Eerste zwangerschap bij mij was direct raak zonder er mee bezig te zijn, dus voor mij is het ook allemaal nieuw, hihi☺

8. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Net nog even voor de zekerheid een ovulatietest gedaan, en de twee roze streepjes waren gelijk aan elkaar en dus positief. Nou weet ik van mezelf dat het strepje nog donkerder kan, dus morgen/overmorgen even doortesten. Maar voor nu kunnen vriendlief en ik weer lekker aan de slag in ieder geval :)

9. beebj

beebj Niet meer actief

Yesss xmaaike! Go go go💪

10. Louloute

Louloute Niet meer actief

Veel plezier Maaike!! :D

11. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Hoe gaat het bij de rest? Al enig vooruitzicht op een eitje?

12. TotosDawn

Spannend Maaike!!! Klus-se, hihi!

13. justagirl32

justagirl32 Actief lid

3 dec 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier voel ik wel een verandering! Ben wat vochtiger aan t worden ;)

14. Louloute

Hier nog helemaal niks! Maar zit pas op cd 8 :)

15. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Hier begint het ook te komen, denk ik. Mijn ovulatietest was al iets donkerder vanmorgen en merk het aan mijn libido :p. Ik verwacht mijn ovulatie morgen of zondag, dus ben heel benieuwd.

Zit nu te twijfelen wat wijsheid is qua timing. Vanavond en dan morgen ook weer? Maar volgens mij is om de dag beter voor het zaad, toch? Dus dan misschien vanavond niet en morgenochtend juist ofzo? Poeh, lastig hoor. hahaha

16. Louloute

Als jouw vriend goede zaad heeft (ik ga ervan uit van wel hihi) dan is iedere dag het beste :)
    Ik zou gewoon lekker klussen wanneer jullie zin hebben :D

17. beebj

beebj Niet meer actief

Ik weet ook nooit goed wat beter is fotofanaat, elke dag of om de dag. Afgelopen cyclus rondom de eisprong elke dag gedaan, maar man, dat brak wel op hoor! Het wordt echt zo'n "moetje" en precies daar hebben wij zo'n hekel aan.. Ik merk overigens nooit wat aan m'n lichaam, zo shit is dat!

18. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Ja, dat moeten wil ik ook niet. Wat rot dat je niks voelt van de ovulatie, dat maakt het niet makkelijk inderdaad. Dan is het echt gokken. Gelukkig bestaan er ovulatietesten!

Ik merk het juist heel goed. Eerst stijgt mijn libido en voel ik me sexier/zelfverzekerder. Ook merk ik het aan mijn afscheiding (sorry...haha) en ik heb enorme ovulatiepijn (thanks endometriose). Niet leuk qua pijn, maar wel handig om de timing te weten. Ik mis mijn ovulatie dan ook nooit.

En dat was dus ook wel merkbaar, want nu dus 2x achter elkaar zwanger, maar helaas vroege miskramen. Dat kan dan ook weer door de endometriose komen, hoorde ik laatst. Wat kan je lichaam je toch af en toe tegen werken he?

Maar we gaan er allemaal voor deze maand, meiden! Het wordt een vruchtbare kerst :p

19. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nou, vandaag een ovulatietest gedaan en die was weer negatief. Gisteren dus een positieve gehad (smiley) maar ik geloof er niet in.
    Mijn lijf laat verder helemaal geen signalen merken dus ik heb het gevoel dat dit geen 'goede' ovulatie is. Dat heb ik wel vaker. Voornamelijk met de lange cyclussen...

Ik heb dus de hoop al een beetje opgegeven. We hebben gisteren wel nog seks gehad voor de zekerheid.

Ik heb zeurende buikpijn in mijn onderbuik dus ben bang dat er weer cyctes zitten.

Ik vermoed dat ik 8 januari wel gewoon ongesteld ga worden, en dan hopelijk de volgende cyclus wel een goede ovulatie. Ik ga proberen mijn hormonen wat beter in balans te brengen. Hopelijk lukt dat.

20. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Wat naar Pitahaya. Maar bij mij is zo'n ovulatietest ook altijd maar heel kort positief hoor. Denk je echt dat het niet toch kan dan? Ik test bijv. in de ochtend nog negatief, in de avond positief en volgende ochtend alweer negatief.

Deel Deze Pagina