Ik snap dat je dat denkt, als je mij zo hoort praten. Maar ik heb dit met mijn vorige zwangerschap ook gehad. Dan had ik cyclussen met een positieve test (of soms nét niet). Dat was eigenlijk met de clear blue ook zo. Er stond wel een smiley maar toen ik hem eruit haalde was die ene lijn lichter dan de andere. Dus heb het gevoel dat clear blue positief gaf terwijl dat nog niet helemaal het geval was. Maar toen had ik ook van die rare cyclussen met voor mijn gevoel geen goede eisprong en dan was het ook niet gelukt, ondanks heel veel seks. En met zo'n goede eisprong (en echt, ik heb dan 2 dagen enorm veel slijmerige afscheiding), was het meteen raak. Dus als het volgende maand wel een goede is, maken we een goede kans hoor. Maar weet gewoon dat het nu niet lukt. Beetje vervelend want is steeds heel lang wachten , maar het komt wel goed uiteindelijk.
Qua timing zat ik de laatste keer ook goed fotofanaat, maar geeft helaas geen garantie van zwanger..😞 Dus ook met een goede eisprong is het niet standaard raak hoor pitahaya.. Dat kan best hoor Pitahaya, gister positief en nu negatief. Opt moment dat ie positief was, komt je eisprong binnen 24 tot 48 uur. Mooi dat jullie gister gevreeen hebben, maar zou vandaag zeker nog eens doen! Ik test 1x per dag (geen ochtend urine). Afgelopen ronde was ie 2 dagen positief.
Neeee, dat weet ik hoor! Dat het dan niet standaard raak is. Maar ik weet wel dat we dan een redelijk goede kans maken!! Is echt alleen zo bij mij hoor. Ik ken mijn lijf ondertussen wel want heb al zoveel hormonale problemen gehad! Maar wie weet is het wel raak. We zullen het zien 8 januari, maar heb gewoon weinig hoop. Is niet erg. Zit al weer op volgende cyclus te hopen, haha. En blijf hier wel gezellig kletsen hoor. Wanneer ga jij beginnen met testen beebj? Denk je dat je over 5 dagen al je eisprong hebt ?
Ik moet om 16:40u bij de gync. zijn voor een echo. Eens zien hoe het met mijn eitjes gaat. Vrijdag t/m dinsdag tamoxifen ingenomen. Heb geen idee wanneer m'n eisprong is, als het goed is hoor ik straks van de gync. wanneer ik moet starten met testjes. Snap wel dat je weinig hoop hebt. Ofja. Ik probeer mezelf ook elke keer voor te nemen dat het niet gelukt is. Dan valt de klap "mibder" mee als ik ongesteld word. Is alleen heeeeuul lastig om zo te denken ondervind ik...
M'n teunisbloemolie en tarwekiemolie zijn net binnen Wat een joekels van potten, haha, maar ik kan voort!
Vandaag cyclusdag 11. Vandaag eerste echo gehad folikkel was 14 CM. Zondag mag ik ovitrelle spuiten ( eisprong op wekken).
Spannend baby2017! Jou eisprong komt niet uit zichzelf? Of is dat speciaal voor de IUI? 14cm?! Hoop voor je dat je 14mm bedoeld🙊 Ik zit nu op cyclus dag 10. 5 dagen Tamoxifen zit er op. Vanmiddag bij de gync. geweest voor een echo meting. Was alleen nog 'n beetje vroeg, want de grootste follikel zit aan 13mm nu. Maandag 16:20u opnieuw echo meting (op 2e kerstdag). Hij is voor zichzelf, dus werkt wanneer hij wilt. Komt speciaal voor mij naar 't zh🙈
Louloite. Ik heb eventjes gekeken. In de tarwekiemolie zit 10mg vitamine E in per capsule, dat is 84%. In de Davitamon compleet mama plus zit 'maar' 6mg vitamine E in, 50%. Hopelijk kan het geen kwaad dat ik beide inneem.. Davitamon zit ook foliumzuur en visolie in natuurlijk. Maar wat een joekels zeg, die tarwekiemolie!
Ik voel me alleen weer zó beroerd door de medicatie, dat wil je niet weten. Sta te draaien op m'n benen. Zweet aanvallen tot en met. Dinsdag de laatste ingenomen en begin me pas sinds gisteren echt slecht te voelen, tot m'n menstruatie🤔Dus als m'n cyclus klopt, nog 3weken te gaan🙄Vind dat alleen zo stom, dat dat pas 'achteraf' is zeg maar.
Hier komt mijn eisprong er ook aan... ik merk het aan van alles. Heb meestal diarree (sorry voor de details) hoofdpijn, flink libido, mijn humeur is heel wisselvallig. Gister was mijn ovulatietest al iets aan het oplopen. Straks weer een doen. Maar wij maken het extra gezellig deze dagen😊.
Hahaha klopt ik bedoel 14 MM. Ben helemaal in de war. Jawel maar dit is voor IUI alleen wij gaan klussen mijn vruchtbare dagen vallen met kerst dan is lab gesloten
Maar heb je dan geen cyclus van jezelf? Kunnen ze die iui niet op je eigen cyclus doen? (sorry geen verstand van hoor). Spannend allemaal bij jullie dames!
Vind het wel jammer dat er weinig op elkaar gereageert wordt hier. Heb het gevoel dat iedereen z'n eigen ding post, maar that's it. Soms heb ik het gevoel van waarom zet ik het hier nog neer.. Lab gesloten met kerst ja? Bij ons gaan de belangrijke dingen gewoon door. Zo moet ik dus ook 2e kerstdag terug voor echo meting.
Ik vind het een beetje vreemd. Ik heb maar 1 echo gehad en ze zij bel maar voor een nieuwe afspraak als je ongesteld wordt. Ik dacht dat ik nog een echo zou krijgen of het eitje wel of niet groeit
Ja, nou ja, ik kan mij wel voorstellen dat als je een echo meting moet hebben, dat het soms dan niet handig is als er nog een dag gewacht word. Soms moet het namelijk gewoon meteen.
Dat is idd wel vreemd. Waarvoor/wanneer heb je die ene echo dan gehad? En hoezo moet je terug komen als je ogesteld wordt? Ik heb totaal geen verstand van IUI hoor.. Ik moet cyclus dag 3 t/m 7 tamoxifen innemen & dan op dag 11 voor een echo meting komen. Maar als de follikels zoals gisteren nog niet genoeg gegroeid zijn naar z'n zin, moet ik opnieuw terug komen zoals aanstaande maandag. Zonder echo heb je toch geen idee wat je follikel doet?
Beebj Wat naar van die bijwerkingen heb je er echt last van tot aan je ongi? Pff lijkt me echt frustrerend en zwaar.. Hopelijk is je eitje goed gegroeid maandag!! Baby Hoop dat je eitje ook goed gaat groeien!! Pitahaya M'n ovu test is meestal ook maar 1 dag positief en heel kort. Heb verder nooit vruchtbaar slijm of ovu pijn of wat dan ook. Hier heb ik de hoop opgegeven voor deze maand, helaassss..schimmelinfectie wil maar niet over gaan..word er niet goed van. Ach ja, volgende maand beter. Fijne feestdagen meiden!! Ik zal verder minder actief zijn de komende dagen lekker van de familie genieten!