NOD lijst 8 t/m 14 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Dat is wel gek, drie dagen positief.
    Even afwachten wat hij morgen doet dan!

2. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    Xmaaike:
    Drie dagen dat is zeker lang! Maar heb het wel eens eerder gelezen hoor, dus komt denk ik wel vaker voor.
    Ik moet zeggen dat ik zelf test tot hij positief is, en dan twee dagen gezellig ga maken.Ik doe dan geen test meer. Dus heb zelf eigenlijk geen idee hoe lang hij positief blijft.
    Welke testen gebruik je?
    Ik heb ze zelf van CB, vind ik prettiger dan met die streepjes deze geeft gewoon een smiley.

Vandaag ook positieve ovulatie test! ( eerder dan verwacht)
    Dus wij hebben het extra gezellig met kerst ;)

@justagirl32: wat vervelend dat je er zo'n last van hebt!
    Heb ik zelf nooit, ik voel hem bijna niet. Nou hopelijk extra bevestiging dat jullie gezelligheid een goede timing heeft. :)

Succes allemaal! Op naar het nieuwe jaar met een heleboel roze in de lijst. :)

3. beebj

beebj Niet meer actief

Ik test door tot hij terug negatief is. Zit in de wachtkamer bij de gync. nu, opnieuw 'n echo meting. Ooeehh succes sophiesoof!:D

4. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Succes zometeen.

5. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik gebruik die van ebay, normaal zijn ze twee dagen positief, maar vandaag voor de vierde dag op rij positief dus het is even spanning wanneer het eitje springt. Die van clearblue heb ik nooit gebruikt eigenlijk, als volgende cyclus weer zo raar is met die testen ook het proberen waard. Vriendlief en ik klussen intussen gewoon maar door.

6. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Derde bericht achter elkaar, ach ja. Net nog een testje gewaagd en hij is eindelijk negatief!! Nu hopen op een temperatuurstijging komende dagen.

7. beebj

beebj Niet meer actief

Tweede echo meting zit er op, cyclus dag 13 nu. Gync. was heel tevreden, follikel zit aan 19mm. Hij verwacht binnen nu en een dag of 3 m'n eisprong, dus begin vandaag nog met ovulatie testjes.

Tamoxifen slaat echt heel goed aan, ondanks dat ik me er zo ziek door voel. Ga nu gwn voort eerst eens een normale cyclus duur hebben!

Het mooie is dat als het deze ronde lukt, we exact hetzelfde hebben als bij L. toentertijd😂😂Tis dat zij 5weken te vroeg is geboren, anders zouden ze samen jarig zijn😜

Xmaaike, wat is het nut van temperaturen dan naast de testjes? 1e positieve test komt je eisprong binnen 24 tot 48 uur. Dan weet je toch voldoende?

8. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Supergoed nieuws over je follikel en de tamoxifen die aanslaat! Ik temperatuur naast de ovulatietestjes omdat ik had gelezen dat een positieve test niet altijd een garantie geeft dat je eitje springt en om mijn cyclus in kaart te kunnen brengen omdat de jaar-grens nadert en mijn vriend en ik dan de stap willen zetten naar de huisarts. Ik ben namelijk bang dat het mogelijke probleem misschien bij mij ligt, omdat ik mijn puberteit veel dingen heb gedaan en gelaten waar ik achteraf niet trots op ben.

9. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    Beebj: goed nieuws! Wat goed zeg!
    Jammer dat je je er zo ellendig bij voelt, nu maar hopen op snel een positieve test. Dan heb je het ergens voor gedaan. Hoop het voor jullie.

Xmaaike: hij is negatief, nu maar snel een eisprong!
    Hoop dat het raak is zonder dat je de medische molen in hoeft.
    Merk je normaal je eisprong wel?

Dan zal ik deze keer ook door blijven testen.
    Kijken hoe lang hij positief blijft.

10. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee, ik merk alleen rond de eisprong wel verandering op in slijm. Ik ben benieuwd hoelang die bij jou positief blijft

11. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    NOD lijst 8 t/m 14 januari 2017

8 januari (4)
    Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4
    Sunshine007 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 2 na MK)
    Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Dorisday - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 7

9 januari (4)
    Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8
    Fotofanaat - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 1 na 2x MK)
    Jolanda1986 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 8
    Farite - 35 jaar - Vijfde kindje - Ronde 1 na MK - MMM

10 januari (2)
    Starry - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 7
    Danielle83 - 32 jaar - Vierde kindje - Ronde 7

11 januari (5)
    Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2
    Beebj - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 5
    Madeliefje1987 - 29 jaar - Vierde kindje - Ronde 1
    Lammetje91 - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 3
    Monet - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 na MA

12 januari (4)
    xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK)
    Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2
    Angelx93 - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 9
    Esthertie - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 (Ronde 2 na MA)

13 januari (3)
    Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 - MMM
    Louloute - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 4
    suusd - 27 jaar - derde kindje - Ronde 1

14 januari (1)
    Number2 - 40 jaar - Tweede kindje - Ronde 2

Datumloos (0)

Buiten de lijst (1)
    Zonne straal - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 5 na MA - NOD: 7 januari

Totaal: 24

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

12. beebj

beebj Niet meer actief

Xmaaike - Op zo'n manier. Een follikel die goed groeit, geeft idd geen garantie tot springen en dus 'n eisprong. Denk alleen dat je met temperaturen daar ook geen zekerheid mee hebt. Geen idee eigenlijk. Jullie houden echt de jaar-grens aan, ja? Gync. helpt ons vanaf 5maanden!

13. Farite

Farite Lid

4 sep 2016
    75
    27
    18
    NULL
    NULL
    Beebj wat een super goed nieuws! Nu maar een goede springer en een plakker 😉

Vorige week woensdag bij de gyn geweest op dag 10. Had het hele weekend veel pijn gehad... oorzaak: cyste was gesprongen. Van 35mm ruim was die nu nog maar 12mm.
    Baarmoederwand was al flink aan het opbouwen rechts zat een follikel van 12/13mm en links eentje van al 18 mm. De laatste dagen veel geklust en dan nu op het wachtbankje.
    Ga straks wel met de gyn bellen even overleggen omdat de vorige keer de eisprong niet goed is gegaan of ze willen kijken.

Xmaaike ik doe geen ovulatietesten doordat ik pcos heb is deze niet betrouwbaar. Blijven lang positief zonder eisprong. En negatief tijdens eisprong of net die ene keer wel goed. Kortom bijna Russische roulette 😜

14. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee, dat is ook zo. Maar het zijn alletwee wel dingen die relatief eenvoudig zijn en die binnen mijn eigen bereik liggen om te doen. Ja, wij hebben de jaar grens aangehouden (januari is een jaar, dus op een paar dagen na hebben we het al bereikt), omdat wij denken/dachten dat niks ons in de weg lag om zwanger te worden. Pas na 9 maanden sloeg de twijfel wat meer toe, vandaar.

15. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hopen dat je follikel is gesprongen en dat het raak is! Ah vandaar, dat maakt het inderdaad een stuk lastiger.

16. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Zal me even voorstellen ik ben suusd 27 mama van 2meisjes
    Mijn 2e is van april 2016 en geef ik nog borstvoeding ik ben nog niet ongesteld geweest maar voel mijn eisprong wel. nu geloof ik hem gevoeld te hebben en hebben we zonder condoom seks gehad bij beide zwangerschappen had ik steekjes links onder en nu ook weer! vandaar dat ik het erg spannend vind :) een derde is zeker welkom maar is dan wel wat vroeger dan wat we in ons hoofd hadden (kwa voor een derde starten) was van beide meisjes bij de eerste keer meteen zwanger

17. beebj

beebj Niet meer actief

Farite - Dan is je eisprong idd vrijdag/zaterdag geweest, spannend, op't wachtbankje! Dat de cyste is gesprongen, is positief, toch?

Spannend suusd, wachtbankje. Is wel kort op elkaar zeg, jij liever dan ik🙊

18. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Jeetje wat een spannende dagen voor iedereen. Hoop dat de eitjes allemaal goed springen en dat ze volgende week goed innesteling. ..
    Mijn ovulatietest knalde zaterdag... dus een heel gezellig kerstweekend gehad.. nu hopen dat hij ook gesprongen is.. vandaag laatste test gedaan en hij loopt mooi af. Dus nu maar weer op het wachtbankje.. hopen duimen draaien...

Iedereen wel leuke kerst gehad?

19. beebj

beebj Niet meer actief

Nou danielle83, lijk wel zwanger van al het eten😂😂 Spannend, wachtbankje!

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    hihi was ook niet helemaal de bedoeling...

Deel Deze Pagina