Ik drink ook niet in mijn wachtweken. Vind het ook niet zo erg om het te laten staan. Ik vind een wijntje op zijn tijd best lekker, maar kan ook prima zonder. En met oud&nieuw smaakt de kinderbubbels ook prima 😜
Je hebt nog geen verbinding met je vrucht. Dus alcohol schaadt je vrucht niet... weet niet wat het doet met de innesteling...
Ik drink normaliter wel eens een wijntje of een biertje, nu helemaal geen alcohol... al zou ik nu wel een goede borrel kunnen gebruiken. Vanmiddag de uitslag gekregen van mijn progesteron die was 1.9 dus veel te laag voor een eisprong. Nu 3 januari naar de gyn. Zal hier een echo krijgen en dan maar zien. Dat grmbl rot hormoon.
Wat fijn beeb! Dan is je eisprong misschien al geweest... Farite wat rot voor je meis...😯 dat wou je natuurlijk niet horen... Ik heb echt buikpijn in mijn onderbuik.. poeh krampjes links en rechts... Opgeblazen buik... en net dat ik dacht dat mijn verkoudheid minder werd... is hij ineens weer helemaal terug... potverdrie... mijn innesteling kan op zijn vroegst pas morgen zijn... volgens de regeltjes... 6-9 dagen na eisprong... als zondag eisprong is geweest... wat ik wel denk.. ivm zaterdagmiddag knaltest en zondag weer aflopend.. wat duurt wachten lang bah bah... Hebben jullie al klachtjes??
He Farite, wat een naar bericht. Ik heb er helemaal geen verstand van, maar kan je eisprong dan misschien al eerder zijn geweest? Wat een onzekerheid zeg! En Beebj, goed om te zien dat je ovulatietest negatief is nu. Dan is je eisprong waarschijnlijk geweest nu. Dus jij ook gezellig op het wachtbankje 😉
Wil dr vanavond nog eens voor gaan, zodat ik m'n eisprong zeker weten niet mis. En dan idd wachtbankje.
Probeer het deze maand weer eens. Ronde geen idee en dit zou de eerste zijn. Nod 9 januari. Hebben jullie het ook zo koud? Ik lig onder een dubbelgeslagen winterbed, we hebben beide een dekbed, en ik wordt wakker van de kou... Ja overdag ook koud, kersenpit en dekens zijn altijd in de buurt.
Ik heb weleens gehoord dat het voor de vruchtbaarheid sowieso slecht is om alcohol te drinken, ook voordat de eisprong geweest is. Ik zit inmiddels op dag 3 dpo, heb wel af en toe steekjes. Spannend komende welen meiden. Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst
Starry hoe dat zo? Je menstruatie al zo vroeg? Farite: wat balen zeg! Geen nieuws waar je op zit te wachten. Maar is het inderdaad niet mogelijk dat de eisprong al is geweest?? Beebj:super, dan kan je op het wachtbankje Dat wachten is toch spannend en traag... Wat lijkt het nog lang voor NOD... Ik heb niet echt klachten verder. hoop me wel in te kunnen houden met testen. Wil echt wachten tot m'n NOD, hopen dat het lukt. Ondertussen blijf ik lekker granaatappelsap drinken. Nou ja lekker het begint te wennen.
Hier wat kwaaltjes: Ik ben af en toe misselijk, soms heel erg, soms een vlaag Droom elke nacht veel en raar Vannacht heb ik erg gezweet Ik ben moe moe moe (maar dat ben ik doorgaans altijd) Hier ook elke dag granaatappelsap Nog meer dames met al kwaaltjes?
Fotofanaat en sophiesoof helaas kan de eisprong nog niet geweest zijn. Dan hoort de progesteron hoger te zijn. Door een laag progesteron is de kans op miskramen (vroege) aanmerkelijk groter. Heb me uren suf gegoogled naar oorzaken laag progesteron gehalte. Conclusie: Ongezonde voeding Stress Weinig beweging Maar voor mij de belangrijkste: pcos... Drie oplossingen wat ik kon vinden: Verhoging van Clomid (heb nu 50 Mg en heb hier wel follikel groei op) weet dus niet als dit voor mij de oplossing is. Het andere is pregniel spuiten om de eisprong te realiseren. Heb ik eerder wel eens gehad maar dit was ivm iui. En als laatste utrogan gaan gebruiken. Gelukkig genoeg mogelijkheden al mag het van mij 3 januari zijn zodat ik meer weet. Lieve meiden mijn wensen voor het nieuwe jaar is dat ik jullie het mooiste cadeautje krijgen in januari... een positieve test toe wens x
Jeeeuj ik mag op paars 🎉🎉🎉 M'n nod verschuift naar 14jan. Lees al veel over kwaaltjes haha spannend!! Hier nog niks. Fijne jaarwisseling allemaal!! 🍸
Jammer Farite! Gelukkig zijn er dus genoeg mogelijkheden. Maar dit is natuurlijk niet waar je op zat te wachten... Ben benieuwd wat er uit komt 3 jan.
Fotofanaat ik weet al dat ik pcos heb. Diagnose hiervan was al in 2004 en is recentelijk weer bevestigd. Ben twee keer zwanger geraakt met 50mg Clomid. Stom genoeg verwacht dat mijn lijf het hierop ook goed op zou reageren. Iedereen een hele fijne avond en een fantastisch nieuwjaar! X