Werkt dat dan ongeveer gelijk als een "reguliere" ovulatiecyclus? Wel interessant om dit mee te krijgen. Ik sta ook echt versteld van hoeveel meiden hier extra hulp nodig hebben om zwanger te kunnen worden. Wat was ik dan naïef dat ik dacht dat dit maar weinig voorkwam.
Haha wanneer was je Ei? Ik heb normale een luttele fase van 16 dagen. Maar zit dus nu ook op 8/9 dpo. Ook hier begin ik test tress te krijgen maar heb geen testjes in huis haha. En daarnaast kan ik de deur niet uit zoveel dat het regent. Maar ja vorige maand dacht ik ook dat we een goede kans hadden en toen was het ook niet zo. En toch hoop ik het deze maand weer. Ik heb sinds vandaag wel echt mega veel trek in van alles wat ze hier in Turkije niet verkopen. De moeheid valt op zich nu wel mee. Daar heb ik normaal wel het eerste last van, en kon nog ei eten vanmorgen (bij mijn andere zwangerschappen ging dat niet) klein beetje allergisch maar dan is het erger lijkt wel. Woensdag moet ik zo ie zo de deur uit. Dus denk dat ik dan toch maar een test zal gaan halen dan zit ik als ik donderdag ga testen op 11/12 dpo
Mijn ei was op 25 december en mijn LF is tussen de 13 en 15 dagen meestal. Vind het echt heel spannend voor jou, Elly010. Kan me voorstellen dat je toch een beetje extra hoop hebt nu je weet dat dit jullie laatste poging is.
Ja inderdaad oh ook spannend voor jou. Heb je al wat symptomen dat je denkt het zou zomaar raak kunnen zijn? Ik dus ook mijn ei 24/ 25 spannend
Ah, jij ook Baby2017! Jij al wat klachten? @Elly010, ik heb niet per se duidelijke klachten. Alleen wel wat last van menstruatie-achtige krampen in mijn buik af en toe. En jij? Wie zit er nu al verder dan 8dpo? En wie gaat er een deze dagen al testen? Hoop deze week al iemand op roze te mogen zien .
Hahahaha hormoonbeest! Ja zoiets is het wel ja. Wordt nog een opgave!! Maar we kunnen het Heb ze gelukkig niet in huis en koop ze pas op NOD. Tenminste dat is m'n voornemen. Klachtjes heb ik niet echt, denk soms wel wat krampen te voelen maar is echt met vlagen. Hoop voor je dat de klachtjes wijzen op een plak baby dit keer! Duimen maar
Laten we elkaar inderdaad helpen om niet overgenomen te worden door het hormoonbeest . Ben wel benieuwd wanneer iedereen wil testen, dus op hoeveel dpo? Misschien ook leuk om in de lijst te vermelden, dan kunnen we elkaar daarin steunen en dan weten we wanneer we nieuwsgierig kunnen zijn naar uitslagen van testen.
NOD lijst 8 t/m 14 januari 2017 8 januari (4) Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Sunshine007 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 2 na MK) Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Dorisday - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 suusd - 27 jaar - derde kindje - Ronde 1 9 januari (4) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 Fotofanaat - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 1 na 2x MK) - testen op NOD Jolanda1986 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 8 Farite - 35 jaar - Vijfde kindje - Ronde 1 na MK - MMM 10 januari (2) Starry - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Danielle83 - 32 jaar - Vierde kindje - Ronde 7 11 januari (5) Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Beebj - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 Madeliefje - 29 jaar - Vierde kindje - Ronde 1 Lammetje91 - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Monet - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 na MA 12 januari (4) xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK) Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 - Testen op NOD Angelx93 - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 9 Esthertie - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 (Ronde 2 na MA) Crzmdaa -24 - Eerste Kindje.. Ronde 11 IUI 3 13 januari (3) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 - MMM Louloute - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 14 januari (1) Number2 - 40 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zonne straal - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 5 na MA - NOD: 7 januari Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Jaa. Wel een beetje spannend maar ik heb nu zo iets van ik test wel op 11 DPO. Ik heb geen klachten. Wel veeel eet ik heel veel de laatste tijd en sinds vandaag blaasontsteking 😥
ik denk dat ik er nog niet bij gezet ben ahah. Weet zelf niet hoe het moet Maar 31 jaar ronde 47 3kindje En ik ga denk ik donderdag testen. dan zit ik dus 11/ 12 dpo
Ik ga nog niet testen maar ik voel ook dat het niet raak is deze ronde. Tijdens de zwangerschap van R. testte ik met 9dpo echt al een duidelijk streepje!! (http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/559588-9dpo.html) dit is mijn vorige topic!! Zo leuk om weer terug te lezen, haha. Maar toen voelde ik mij al echt duidelijk zwanger. Maar ergens is het wel verleidelijk natuurlijk om het morgen te doen... Maar weet gewoon zeker dat ik niet zwanger ben deze ronde.
Zeker leuk om terug te lezen! Ik voel ook helemaal mee met je spanning na het zien van zo'n tuurstreepje. Probeer jezelf in te houden dit keer. Je was toen al zo onzeker door zo'n licht streepje, dan nu liever meteen een knaller mocht het raak zijn, toch?
Ja, ik heb ze net opgehaald. Ik vroeg of dit een obstakel kan zijn voor zwanger worden ze zei nee, maar ben er wel onzeker van😢