NOD lijst 8 t/m 14 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Hier trouwens 24 jaar ;)

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

35 dagen is gewoon een normale lengte van een cyclus he. Die is idealiter tussen 21 en 35 dagen... Dus jou cyclus is helemaal niet lang.

Ik hoop ook dat mijn cyclussen korter worden, maar dat idee heb ik eigenlijk wel hoor, dus echt grote kans dat ik hier weer weg kan straks. Maar je weet het nooit...
    Na de bevalling moest het nog even resetten en ik heb 13 maanden borstvoeding gegeven en dus pas sinds een maand gestopt. Dus verwacht nu eigenlijk wel wat kortere cyclussen.

3. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Daar heb je gelijk in, maar gevoelsmatig duurt het voor mij lang, maar dat het meer met de kinderwens te maken dan met feiten inderdaad. Dat verklaart de lange cyclussen inderdaad, ik hoop voor je dat ze inderdaad korter worden.

4. Pitahaya

Ik zie dat jij ook al in de 11e ronde zit en ook nog een miskraam hebt gehad. Dat is niet niks allemaal!

Bij de eerste duurde het bij ons 9 maanden maar heb ik wel een miskraam tussendoor gehad, dus opzich eigenlijk duurde het helemaal niet lang. Maar toch hoop ik nu stiekem dat het wat eerder lukt nu.

5. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Met tranen in mijn ogen meld ik me weer hier... Ik had me al vol blijdschap gemeld bij het topic voor de zwangere dames uit de vorige NOD lijst, maar helaas vandaag gaan bloeden en heftige krampen. Een zwangerschapstest gedaan en helaas helemaal wit. Doet toch pijn als je 3 dagen geleden nog een positieve in je handen had. Al de 2e keer dat mijn beebje niet wil blijven plakken :(.

Hopelijk deze ronde meer succes.

Ik ben 34 jaar, we gaan voor ons 2e kindje en dit is nu ronde 3 (na 2x vroege mk)

6. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat klopt, veel mensen zeggen jullie zijn toch nog jong (ik ben 23 en mijn vriend is 27) maar toch raak je een beetje gefrustreerd als je iedereen om je heen zwanger ziet raken. Gelukkig weet ik na de vorige ronde wel dat het wel kan, dat geeft toch moed.

@Fotofanaat Hopen dat je deze ronde wel een plakker heb. Sterkte voor nu in ieder geval.

7. Pitahaya

Wat heftig zeg. Je was dus 4 weken en 3 dagen of iets?
    En moet je dan nu niet eigenlijk een afspraak maken ofzo om te kijken of het weg is? (Geen idee hoor) of kun je daar nu gewoon vanuit gaan?
    Geef jezelf ook even de tijd om het te verwerken he?

8. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    Ach fotofanaat, wat erg voor jullie! Wat moet dat balen zijn. Heel naar, en moeilijk nu voor de twee keer.
    Heel veel succes deze ronde, ik duim voor een plakkertje dit keer!

9. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Bekijk bijlage 520554
    8 JANUARI (1)
    Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4

9 JANUARI (1)
    Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8

10 JANUARI (1)
    Starry - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 7

11 JANUARI (2)
    Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2

12 JANUARI (2)
    xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK)
    Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2

13 JANUARI (1)
    Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

14 JANUARI (0)

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 8

Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0)

WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! :)

-----------------------------------------------------------------

10. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik vind 35 dagen ook lang hoor, ook voordat je dan je eisprong hebt, en dan weer wachten. Toch een week langer dan een 28 daagse cyclus.

Jeetje, wat naar voor je! :( Heel veel sterkte! Ik hoop van harte dat je deze ronde weer zwanger mag worden en dat het een goede gezonde zwangerschap is.

Als je weet wanneer je NOD is zet ik je erbij op het lijstje.

11. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0

Gets! Wat verdrietig! Sterkte met dut een plekje geven en op naar een plak beebje!

12. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Bedankt meiden. Ik probeer het heel nuchter te bekijken. Blijkbaar was er toch iets mis met de cellen en dan liever nu dan over een paar weken. Ik zie het gewoon als een late ongesteldheid (probeer ik althans). Wel heel typisch dat beide keren ik op de 12e begon met bloeden. Is voor mij geen fijne datum blijkbaar.

Mijn nod is trouwens 9 januari. Mijn ovulatie waarschijnlijk rond 2e Kerstdag, dus wij gaan voor een kerstkindje :).

13. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Ik wil graag op de lijst. Jolanda1986 30jaar 3e kindje ronde 8 NOD 9januari

14. Angelx93

Angelx93 Lid

27 feb 2013
    81
    0
    6
    Limburg
    hey allemaal!
    Zou iemand mij op de lijst willen zetten?
    ik ga voor rond 9 voor een 2e kindje :).
    Ik ben net 2 dagen ongesteld dus mijn NOD zal 12 januari zijn.
    Hopen op een mooie roze lijst !
    x Dankje

15. Angelx93

Angelx93 Lid

27 feb 2013
    81
    0
    6
    Limburg
    owja ik ben 23 jaar ;) hihi

16. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Bekijk bijlage 520647
    8 JANUARI (1)
    Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4

9 JANUARI (3)
    Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8
    Fotofanaat - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 1 na 2x MK)
    Jolanda1986 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 8

10 JANUARI (1)
    Starry - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 7

11 JANUARI (2)
    Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2

12 JANUARI (3)
    xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK)
    Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2
    Angelx93 - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 9

13 JANUARI (1)
    Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

14 JANUARI (0)

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 11

Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0)

WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! :)

-----------------------------------------------------------------

17. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Zo, het lijstje klopt weer! Welkom meiden, hopelijk voor jullie allemaal een mooie test straks!

18. Farite

Farite Lid

4 sep 2016
    75
    27
    18
    NULL
    NULL
    #38 Farite, 13 dec 2016
    Laatst bewerkt: 13 dec 2016
    Hey meiden ook ik meld me hier.

Fotofanaat bah meid wat een vervelend nieuws. Hoop dat je krampen snel verminderen. Dikke knuffel voor jou.

Vorige week een licht positieve test die helaas niet opliep. Ivm aanhoudende buikpijn rechts bij de gyn geweest. Hier bleek dat 1 van de twee follikels niet was gesprongen. Had toen een grote van 3.5 cm. Dit is waarschijnlijk de reden van de vroege miskraam.
    Sinds zondag ben ik begonnen met vloeien en is de zwangerschap idd weg. Vandaag opnieuw voor echo geweest en dat tijdens de vlaggetjesweek brr niets aan. Hier bleek dat de ene follikel er nog zat. Nu een cyste genaamd :p
    Na overleg met de gyn, mag ik woensdag alsnog beginnen met clomifeen. Volgende week woensdag (dag 10) weer voor een echo. Dan word gekeken of de nu bestaande follikel nog aanwezig is. Ook zal er overleg zijn of ik deze cyclus ook pregnyl gespoten moet hebben ivm eisprong.

Nu weer graag op deze lijst.
    Farite 35 jaar cyclus eerste na een vroege miskraam. In de mmm (medische malle molen) nod 9 januari.

19. Farite

Farite Lid

4 sep 2016
    75
    27
    18
    NULL
    NULL
    Ronde 5...

(Ja ben een blondje hahaha)

20. Pitahaya

Leuk dat we al met een flink clubje zijn!

Deel Deze Pagina