Ja ken die site fotofanaat. Er staan ook symptomen die vaak voorkomen per dpo.. En pregnancy test gallery is ook interessant hihi
Spannend Dorisday! Ik zit hier de dagen vooruit te kijken! De eerste week na NOD ging redelijk vlot, maar nu lijkt de tijd wel te kruipen. Ik kan niet wachten tot mijn NOD, wil het zooo graag weten. Ik word vandaag ook opeens overvallen door de onzekerheid. Al die tijd probeerde ik het heel nuchter te bekijken. We hebben geen haast met een 2e kindje en als het komt dan komt het, dat soort mantra's . Maar nu de NOD langzaam dichtbij komt zie ik in dat het natuurlijk gewoon negatief kan zijn en dan besef ik me opeens dat ik het zo graag wil. Deze onzekere dagen zijn eigenlijk helemaal niet leuk.
En waarom niet gewoon iets eerder testen? Of ben ik nou de goden aan het verzoeken? Dan weet je het maar.
8 januari (5) Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 - Testen na nod Sunshine007 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 2 na MK) Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 - Dorisday - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 - Testen op 4 januari (10dpo) suusd - 27 jaar - derde kindje - Ronde 1 - Testen op 5 januari Jolanda1986 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 8 Testen op NOD 9 januari (4) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 Fotofanaat - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 1 na 2x MK) - Testen op NOD Farite - 35 jaar - Vijfde kindje - Ronde 1 na MK - MMM 10 januari (1) Danielle83 - 32 jaar - Vierde kindje - Ronde 7 11 januari (6) Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Beebj - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 - Testen op nod Madeliefje - 29 jaar - Vierde kindje - Ronde 1 Lammetje91 - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Monet - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 na MA Elly010 - 31 jaar- Derde kindje - Ronde 47 - Testen op 5 januari (11/12dpo) 12 januari (5) xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK) Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 - Testen op NOD Angelx93 - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 9 Esthertie - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 (Ronde 2 na MA) Testen na nod Crzmdaa -24 - Eerste Kindje.. Ronde 11 IUI 3 Famke00 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 1 Marijk - 32 jaar - Tweede kindje - ronde 25 13 januari (1) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 - MMM 14 januari (2) Number2 - 40 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 - Testen na nod Louloute - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 - Testen na nod Dex1989 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zonne straal - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 5 na MA - NOD: 7 januari Totaal: 26 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@fotofanaat klopt! Maar je hebt me overtuigd en ik moest om 5:30 op en morgen later..dus dan hoef ik niet zo te haasten. Toch een momentje, positief of negatief!
Ik vrees dat ik het ook niet ga volhouden tot mijn NOD, maar zit nu pas op 10 dpo, dus dat is nog wel erg vroeg. Misschien dat ik vrijdag een testje waag, maar zou beter zijn om te wachten. Zelfs als ik nu positief test kan het nog mis gaan. Vorige 2x ging het ook nog mis na een positieve test.
Welkom marijk (hier in dit topic en op dit forum! ) Zie dat je al heel lang bezig bent..ik hoop dat het eindelijk raak mag zijn voor je!! Niet testen fotofanaat je kan het!! 💪💪😄
Wat gaan jullie hard hier! Heb niet alles onthouden, maar nog wel wat! Wauw Danielle! Gefeliciteerd meid!😍 Fotofanaat, ik snap helemaal wat je bedoelt, dat wachten maakt je zo onzeker. En bij jou natuurlijk helemaal gezien de vorige mk.. ik zou nog eventjes proberen vol te houden. Duimen we allemaal extra hard voor je! Andere testers... succes meiden en voor de wachters.. komt goed, we helpen eklaar er wel doorheen! 🖒
Ik heb net getest, 8 a 9 dpo en negatief. Hoewel ik weet dat het errug vroeg is ben ik toch echt wel teleurgesteld en zie ik het somber in
Dorisday: spannend!! Succes morgen ben heel benieuwd Beebj: fijne vakantie! Geniet van de zon, wat heerlijk een beetje warm weer. Heb ik ook wel zin in. Hou je ons op de hoogte?? Ben benieuwd!! Fotofanaat: nee deze tijd is helemaal niet leuk idd. Er is helemaal niks leuks aan. We kunnen niks anders dan afwachten dat is frustrerend.. Als we nou iets konden doen, dan voelt het niet als afwachten de hele tijd. Zoveel mogelijk afleiding zoeken dan maar. En natuurlijk kan je nu vast testen, maar als er negatief uit komt hoeft dat niets te zeggen. Dus dan blijf je in onzekerheid. En positief, maakt blij maar ook spannend omdat het nog zo pril is. Ja moeilijk, wat te doen.. 😞 misschien nog paar dagen wachten?? En als je je niet in kan houden maar gewoon testen hoor!
Justagirl, 8/9 dpo is echt nog te vroeg hoor. Dan testen er nog maar heel weinig vrouwen positief. De zwangerschap van mijn zoontje teste ik op 11 dpo een heeeeeel licht tuurstreepje. Ja, Sophiesoof, zo is het inderdaad. De tijd maar een beetje vooruit kijken en hopen dat het gauw onze NOD is. Je hebt ook helemaal gelijk wat betreft het vroege testen. Negatief zou toch teleurstellen, kijk maar naar jou, Justagirl. Terwijl het eigenlijk nog niks hoeft te betekenen. En positief zou blij maken, maar ook dat kan nog mis gaan, omdat het zo ontzettend pril is. Laatst was Back to the Future weer eens op t.v. Doe mij die tijdmachine even .
Fotofanaat dat is ook zo hoor, ben veel te vroeg. Maar ik voelde van alles en kon niet meer wachten. Als ik beter had nagedacht had ik het ook niet gedaan. Maarja Louloute en soof, dank voor jullie reacties.
Het is ook niet dat ik je niet begrijp hoor. Ik heb vorige cyclus ook al op 9dpo getest, hahaha. Bewaren
Maar fosfantaat, werd je dan gewoon op je nod ongesteld of pas daarna? Je weet wel echt zeker dat je 2 keer toe zwanger was? En vind je dan niet, ondanks dat het misgaat, het toch fijn om te weten dát je zwanger was? Dat zou ik hebben namelijk maar goed, ik hou mij ook gewoon niet in. Ga niet vechten tegen mezelf.
@fotofanaat ik snap je tweestrijd heel goed en sluit me bij Sophie aan! beheerst het je hele dag dan kan je misschien iets eerder testen. spannend blijft t ook nog na je NOD als je positief test, al is t dan misschien net iets minder onzeker. Ik vind het gevoel van hoop fijn..en die blijft zolang ik niet test. Maar ik ben ook een controlfreak en die wil nu weten hoe t zit! Ik zit morgen op 10 dpo denk ik. Eisprong was denk ik toch later dan gedacht, want 25 december lag ik Savonds op bed van de steken in m'n buik. Hebben toen door de pijn heen toch voor de zekerheid even ons best gedaan haha. Ik was te vroeg met m'n ovulatietesten (die ik voor t eerst gebruikte) en ze bleven maar donkerder worden, maar toen ze opwaren op 23 december ben ik gestopt.. @justagirl32: Aah jammer!! Maar dat is idd nog vroeg! Hoe staat t nu met je symptomen?