NOD lijst 8 t/m 14 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijk

Marijk Nieuw lid

30 jan 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Louloute,
    inderdaad nieuw op 't forum alhoewel ik wel al vanaf het proberen van mijn eerste kindje al heeeel vaak op bezoek geweest :D

Ik zit nu in 2e ronde met Clomid. Ik werd van mij eerste kindje na 1e ronde Clomid zwanger dus dat viel nu ff tegen...

Jij ook succes, ik duim met je mee!!

2. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Poeh... dames... wat een rottijd is dit ook hè. ..

Just a girl nog ff wachten een dag of twee drie...

Beebje lkkr genieten van je vakantie!

Ik wil morgen de cb digitaal doen... ben benieuwd of deze ook nu al posi is... als dat zo is ga ik denk ik maandag verloskundige bellen

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Oeh ja dat snap ik helemaal!! Hopelijk is het deze ronde wel raak dan!!
    Dankjewel!!

4. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    937
    577
    93
    Gefeliciteerd Danielle! En geniet ervan!

Spannend allemaal, voor wie binnenkort gaat testen.
    Ik zit op 7dpo, maar kan al niet wachten om te testen. Nu ga ik zaterdag Sushi eten, dus wil eigenlijk testen, zodat ik eventueel kan afzeggen, want wil geen risico lopen. Dus denk dat ik voor de zekerheid toch even test. Wat vinden jullie? Heb nu al 3 dagen af en toe steken in mijn borsten en had rond de eisprong veel steekjes.

5. Louloute

Louloute Niet meer actief

Sushi eten kan hoor. Als je het aan mij vraagt voor je nod sowieso maar als je verder in de zwangerschap bent ook hoor.
    Alleen geen gerookte zalm kiezen etc. Maar bijvoorbeeld alles met kip, gebakken zalm mag ook, alle vegetarische dingen, gebakken en gekookte gerechten :)

6. justagirl32

justagirl32 Actief lid

3 dec 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik droom nog steeds elke nacht veel en raar. Sinds gister ook lage rugpijn. Dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden, maar dan hoogstens de dag van tevoren. En ik moet zondag pas...
    Ik loop trouwens precies gelijk met jou:) Ook eerste kd zo'n ovulatiepijn.

7. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    @Pitahaya
    De eerste vroege miskraam was met bijna 6 weken, dus bijna 2 weken na mijn nod. En de 2e was ik slechts 4 dagen overtijd, maar had ik dus op 11dpo een positieve test (tuurtest).

Je hebt ergens ook gelijk hoor en ik wil het ook wel weten. Ben alleen ook heel bang voor een negatieve test en dan is de hoop meteen helemaal weg terwijl het dan zelfs nog zou kunnen. Hoe later is test hoe meer kans op een positieve test in geval van zwangerschap. En een negatieve is dan ook betrouwbaarder als niet zwanger.

8. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Hier precies zo. Ook veel en rare dromen en lage rugpijn. En dan af en toe krampen in mijn buik. Ik had ook 1e kerstdag (avond) enorme ovulatiepijn (thanks endometriose).

Oh meiden, wat ben ik toch nieuwsgierig wie er straks allemaal op roze mogen. Het zal vast niet alleen bij Danielle blijven toch?

9. justagirl32

justagirl32 Actief lid

3 dec 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nee, Danielle kan niet lonely at the top blijven ;)
    We blijven hopen Fotofanaat!

10. beebj

beebj Niet meer actief

Sophiesoof: Het is daar rond de 20gr, lekker hoor!

Eerlijk gezegd loop ik er voort eerst helemaal niet mee bezig. Misschien juist door de vakantie.

11. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Neeeeeeee dames jullie gaan me gauw volgen hoor!! Alleen is ook maar alleen...

Hier ook gruwelijk pijn in mijn onderrug... menstruatie achtige trekkerige buikpijn onder in mijn buik... soms steken in liezen... veel plassen... moe honger maar ook wat misselijk...en wat gevoelige borsten

12. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Lammetje, ik herken de sushi issue wel.. wij hebben vrijdag een sushi etentje. Eet maar voor de zekerheid niet meer de rauwe vis.. you never know!

Beebj, hele fijne vakantie!

Ik ben dus een beetje in de war. Ik dacht dat vrijdag (of zaterdag) mijn ei is geweest. Nu ineens sinds vanavond allemaal steekjes rechts onderin mn buik en weer een soort afscheiding, maar anders dan vrijdag/zaterdag. Nu heb ik eens zitten googlen... als mijn cyclus blijkbaar kort is (26dgn) dan zou dit dus mogelijk goed nieuws kunnen betekenen, of dit is de ei en dan is de cyclus lang. Haha wordt er nu al gek van.. en dan is het pas ronde 1! Meiden met kindjes, herkennen jullie iets van bovenstaande? 😄

13. 2worden3

2worden3 Lid

4 jan 2017
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii dames! Ik zou graag mee willen schrijven :) mijn nod is maandag, de 9e. Heb mijn eisprong gevoeld de 26e. Ongeduldig als ik was vandaag a getest met de kruidvat 2v5 maar niks te zien. Erg vroeg ook! Vrijdag of zaterdag er nog maar een testje tegenaan gooien!

14. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Nou dames ik stop met testen 😭

15. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Wilde wachten tot morgen of zaterdag maar manlief wilde dat ik er 1 deed haha. Deze is van vanochtend

Bijgevoegde bestanden:

16. justagirl32

justagirl32 Actief lid

3 dec 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff ik voel me echt alsof ik ongesteld moet worden. Zware buik, chaggerijnig en zeurende onderrug. Het zou wel veel te vroeg zijn, aangezien ik heel regelmatig ben. We zullen zien.
    Vannacht weer veel en raar gedroomd.

17. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Ahhh baby2017... wat vind ik het klote voor je...

Jolanda jaaaa een streepje gelukkig begon me al alleen te voelen😉

Hier gisteravond buikpijn en rugpijn niet normaal joh... gelukkig met kruik leek het iets te verminderen...
    Heb vanmorgen de cb digitaal gedaan en wat ben ik blij!! Geen tuurtestjes meer!

Bijgevoegde bestanden:

18. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Just a girl heb ik ook last van alledrie... pff ben soms echt niet te genieten... rot hormonen. .

19. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Mooie test danielle83!!!! Nu heerlijk genieten hihi.
    Ik test over 2 dagen nog eens om te kijken of hij oploopt

20. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Jeej Danielle! Zo'n digitale maakt het altijd wel echt he?

Jolanda, ik zie een heel licht streepje! Spannend hoor.

Baby2017, had je een negatieve test? Wat rot. Dikke knuffel voor jou.

Justagirl, erg dat je lichaam je zo in spanning laat he?

Ik heb vanmorgen met niet meer kunnen inhouden en heb getest met een early test van Predictor. Helaas echt hartstikke wit. Kan er met geen mogelijkheid een streepje op ontdekken. Voelt toch wel als een domper. Had zoveel klachtjes die me echt aan een zwangerschap deden denken. Vandaag ook licht misselijk.

En ik weet het, het kan nog altijd, maar heb er toch niet echt meer hoop in. Die test zou 6 dagen van te voren moeten kunnen en ik zit nu 3 van tevoren. Ik reken er dus gewoon op om ongesteld te worden zondag/maandag en dan weer vol goede moed door. Bah, wat heb ik een hekel aan het proberen zwanger te worden.

Deel Deze Pagina