NOD lijst 8 t/m 14 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

ZO, ik heb mijn banner veranderd. Officieel nu he?
    Maar dus pas over 15 dagen een eisprong... wat duurt dat lang!! Hoop echt dat hij deze maand eerder komt!

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben vandaag bij mijn fertiliteitsarts geweest en hebben in overleg besloten dat ik over 10 dagen terug kom voor een echo, dan gaat hij kijken naar mijn ei(tjes) hoe ze groeien..wanneer deze groot is zal ik pregnyl spuiten en na m'n eisprong utrogestan gebruiken (dit gebruikte ik de afgelopen 2 cyclussen ook) Ik ben positief ingesteld want zo is het ook gelukt bij mijn zoontje :)

Hij stelde meteen IUI voor maar dat hebben we voor nu voor minimaal 3 maanden uitgesteld. Het is immers 3x spontaan gelukt ;)

3. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Welkom allemaal meiden! Hopen op een mooie roze lijst deze keer.

Spannend Starry.. Is dit je eerste ronde?

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Fealiv: dit wordt de eerste ronde met pregnyl en de derde ronde met utrogestan.

5. Sunshine007

29 mei 2015
    82
    11
    8
    Hai dames, ik wil ook graag op de lijst. 32 jaar, 2e kindje, 3e ronde (2e ronde na MK) nod: 8 jan (misschien iets eerder). @fotofanaat, wat balen zeg.😯. ik zat bij jou in vorige nod lijstje..

6. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ik wil er ook bij

Baby2017- 24 jaar-1e kind- (ronde 30) MMM

7. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Bekijk bijlage 520708
    8 JANUARI (2)
    Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4
    Sunshine007 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 2 na MK)

9 JANUARI (3)
    Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8
    Fotofanaat - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 1 na 2x MK)
    Jolanda1986 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 8
    Farite - 35 jaar - Vijfde kindje - Ronde 1 na MK - MMM

10 JANUARI (1)
    Starry - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 7

11 JANUARI (2)
    Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2

12 JANUARI (3)
    xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK)
    Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2
    Angelx93 - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 9

13 JANUARI (1)
    Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

14 JANUARI (0)

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 13

Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (1)

WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! :)

-----------------------------------------------------------------

Baby2017, wat is je NOD? :) Dan zet ik je er ook bij.

8. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Jeetje, wat vervelend zeg! Hopelijk lost het zich goed op en heb je deze maand een mooi resultaat, spannend!

Inderdaad al een gezellig groepje :)

Poeh, dat duurt inderdaad lang omdat je ook al op dag 17 zit. Gebruikte je ovulatietesten? Ik weet even niet meer of je het nou al verteld hebt..

Spannend Starry! Hopelijk is het net zoals bij je zoontje raak :) Ik zal voor je duimen. En zou toch erg fijn zijn als IUI niet nodig is natuurlijk.

9. Pitahaya

Nee, ik gebruik geen ovulatietesten.
    Maar merk het wel heel duidelijk als ovulatie komt. Heb dan 1 dag heel veel slijm, dan dag er na echt heeeeeeel veel en toen vorige maand had ik ovulatietest gedaan van cb en meteen een smiley! En dat klopt ook wel want 17 dagen later werd ik ongesteld.

Dus als dat weer zo duidelijk is, ga ik weer ovu-test doen. Maar heb niet elke cyclus een ovulatie volgens mij. Of niet een goede ovulatie. Kan dat ook? Dat je een half ei hebt ofzo? Dat gevoel heb ik soms, haha. :D

10. beebj

beebj Niet meer actief

#50 beebj, 14 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2016
    Hallo! :D Ik wil me hier ook graag aanmelden, wij gaan ronde 5 in (waarvan de 2e ronde incl. tamoxifen). Vandaag cyclus dag 1. Weet nog niet precies wanneer m'n nod is vanwege onregelatige cyclus, maar ik schat hem voor nu op 11 januari.. Wijzigen kan altijd nog☺️ Ik ben 23jaar en gaan voor ons 2e kindje.

11. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    OW sorry. 13 Januari

12. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Bekijk bijlage 520720
    8 JANUARI (2)
    Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4
    Sunshine007 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 2 na MK)

9 JANUARI (3)
    Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8
    Fotofanaat - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 1 na 2x MK)
    Jolanda1986 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 8
    Farite - 35 jaar - Vijfde kindje - Ronde 1 na MK - MMM

10 JANUARI (1)
    Starry - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 7

11 JANUARI (3)
    Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2
    Beebj - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 5

12 JANUARI (3)
    xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK)
    Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2
    Angelx93 - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 9

13 JANUARI (2)
    Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3
    Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 - MMM

14 JANUARI (0)

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 15

Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2)

WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! :)

-----------------------------------------------------------------

13. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Welkom allebei meiden!

Baby2017, wat een rondes :( Jeetje! Het is je echt van harte gegund!

Beebj, hopelijk voor jou straks ook positief! Wat zijn tamoxifen? Zal het even googlen hoor.

14. Pitahaya

Wat is tamoxifen? Een soort clomid?

15. Pitahaya

jij hebt ook lange cyclussen lees ik... Maar als je weer 44 dagen hebt, dan is je nod toch veel later? Of ga je er nu vanuit dat je een kortere cyclus gaat hebben?

16. beebj

beebj Niet meer actief

Tamoxifen kun je idd vergelijken met clomid. Mijn gync. geeft alleen niet graag clomid, omdat dit het baarmoederslijm verslechterd. Ik heb van mezelf erg lange cyclussen, omdat ik teveel mannelijke hormonen heb. Hierdoor heb ik veel minder kansen per jaar om zwanger te raken. De tamoxifen zorgt ervoor dat de mannelijke hormonen onderdrukt worden en er dus eerder een eisprong plaats vindt, zodat ik ook een normale lengte cyclus heb.

Hebben nu 1 ronde er op zitten met tamoxifen. Cylus dag 1 viel op 30oktober. Vanwege enorme, constante buikpijn terrecht gekomen bij de gync. Die zette me meteen aan de tamoxifen. 10 t/m 14 novemer om precies te zijn. Na 3 dagen terug geweest voor een echo en toen zag hij een follikel van 17mm. Advies gekregen om te starten met ovulatie testjes en idd; 27&28november positief. Helaas niet gelukt, want vandaag wederom cyclus dag 1.

Heb nu een voorraad tamoxifen en ovulatie testjes in huis, zodat we voort kunnen. De bedoeling is dag 3, 4 en 5 tamoxifen innemen. Daarna met de ovulatie testjes aan de gang. En ga zo maar door.

Ik hoop idd dat deze cyclus een normale duur zal krijgen, omdat we nu vanaf het begin met tamoxifen beginnen. De afgelopen ronde begonnen we pas ergens halfverwege, omdat ik toen pas bij de gync. terrecht kwam.

Heel verhaal🙈Maar hopelijk een beetje duidelijk uitgelegd? Ga alleen maandag nog even de gync. bellen, omdat ik niet goed weet wanneer te starten met de ovulatie testjes. De afgelopen ronde kon hij dat goed aangeven dmv de echo natuurlijk. Vanochtend gebeld, maar kreeg te horen dat hij er maandag pas weer is. Maandag dag 6, dus hopelijk nog niet "te laat" dan??

17. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Jaaa ik hoop het ook zo erg 😭😭

18. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    We zijn al weer met een aardig aantal! Duimen op veel roze :)
    Zijn er nog speciale dingen die jullie doen of laten om een instelling te bevorderen?
    Las al wat ergens over granaatappelsap en warm blijven. Zijn er nog meer tips? Of denken jullie dat er weinig zal helpen? Vindt het zo lastig.

19. beebj

beebj Niet meer actief

Ik vind dat ook zo lastig sophiesoof. Ik gebruik Davitamon compleet mama plus, vanwege de visolie en foliumzuur. Vanmiddag toevallig granaatappelsap gekocht, omdat ik dat ook gelezen had. Zat nog te denken aan tarwekiemolie, maar dat heeft de Etos niet eens🙈

20. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ik ga deze ronde glijmiddel bestellen prefert. Ik ga deze ronde ook ovitrelle prikken om eisprong op te wekken. Cyclusdag 10 eerste echo folikkels metingen

Deel Deze Pagina